- Waardering
- 761
Jep, vind ik wel belangrijk om elke training gemotiveerd te blijven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hé Willem. Zou je je schema globaal eens willen noemen?

Side raises lijken me vrij nutteloos eigenlijk of niet?
En box gewoon zelf maken. Kan je hem op goede hoogte maken.

Ik heb zo een opberg/stapeldoos gewoon omgedraaid, is 27cm hoog, wil ik hoger, leg ik er een schijf bij op
wel effe vullen tegen het doorzakken![]()
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt. In plaats van een 7-dagen split, heb ik nu een 8-dagen split. Dus 6 trainingen op 8 dagen en de 9e begin ik van voor af aan.
Ja, dus je traint alles 1 x per 9 dagen, toch? Dus je hebt langer dan 8 dagen rust tussen dezelfde oefening.
1x per 8 dagen he. Is 1 dag meer dan een standaard schema. En ik doe vaak op de OH-dag een BP-variatie, op de Deadlift-dag Squat ik nog een keer, ...
Ik dacht dat er in de powerlifting vaak een hogere trainingsprikkel frequentie werd gehanteerd. Maar dit is dus in veel powerlifting schema's het geval?
Als je de trainingslogs hier doorleest, zijn er toch maar weinig mensen die dezelfde oefening 2/3 maal per week zwaar doen. Ik heb het niet over variaties, maar bijvoorbeeld 2x per week Benchen ofzo. Ik concentreer me gewoon op de Basics (BP, MP, Squat, Deadlift) en bouw daar mijn training rond.
23-7-08: Cardio
Dit zal waarschijnlijk niemand iets interesseren, maar ik zet het hier gewoon voor mezelf.
Toe-jumps (zoals touwtje springen): 3x100
Springen uit stilstand: 5x5 (raakte ijzer van de ring)
Bunny Hops (in Squatpositie telkens zover mogelijk springen): 4xbreedte van de tuin
Lay-ups zo hoog mogelijk: 4x3xelk been. (blijf ik erg slecht in)
Close-out + terug sliden: 3x3
--> was leuk om te doen en de spierpijn in de benen was vrij snel eruit. Als opwarming wat geshot en de rust tussen elk setje was 3 vrijworpen. In totaal zo'n 40min bezig geweest.