- Waardering
- 761
Omdat ik basketbaltraining heb dan.
En dat beschouw ik als cardio.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat beschouw ik als cardio.
Doe je nu elke week platform dl of wissel je af? En supinated rdl? Lijkt me moeilijk vastpakken, bedoel je niet pronated.

Je hebt idd gelijk. Wist niet dat je zo kon deadliften, volgens mij komt er wel veel spanning zo op je biceps.Ga nu een 4/5 weken Platform DL's doen en RDL's omdat ik meestal van de grond fail. Hams dus sterker maken. En supinated is toch zo: http://www.youtube.com/watch?v=rcLh0yBgjcY ?
Beetje aan grip werken he.![]()
)
Dagje extra rust genomen in het weekend i.v.m. Laundry Day
8-9-08: Deadlift
Platform Deadlift (7,5cm):
opwarmen: 10x60, 5x100, 2x130, 1x140
8x1x155 PR
--> easy. Volgende week maxen.
RDL (supinated):
10x100 (touch&go)
8x120
6x135 PR (met deadstop)
5x145 PR (met deadstop en mixed grip)
--> is vrij hoog in vergelijking met mijn gewone Deadlift. Komt omdat ik bij mijn gewone Deadlift mijn benen ook niet veel buig.
Shrugs:
10x100
10x110
8x120
3x5x130 PR
BB Step Ups:
8x40
8x50
8x60
8x70
--> 1e keer. Box was een dikke 40cm. Vraagje hierbij: is het de bedoeling dat de voet die op de grond staat helemaal niet meewerkt (en dus het been dat op de box staat al het werk doet) of maakt dat niet heel veel uit?
Commentaar: Trainingstijd was zo'n 100min. Tempo en intensiteit was rustig. Wel PR's gehaald. Moet nog een beetje bekomen van het weekend. Geen Squats gedaan, die staat donderdag op het menu.