MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

• Topic Starter Topic Starter
Dat is irritant aan het bulken he, ik krijg er echt zo'n k*t kop van. Ach gelukkig ben ik zo mooi dat het nog kan :p

Gefeliciteerd met je examen knaap!

Ja, ik heb er heel veel last van. Is een van de belangrijkste redenen dat ik niet meer zwaar ga bulken. Dan krijg ik echt een ronde kop. Zelfs met een vrij laag BF is mijn gezicht niet super "strak".

28-2-09: UB2 (thuis)

1. CGBP:
opwarmen
5x60
5x5x70
--> voor de eerste keer met Wrist Bandages getraind i.v.m. cyste aan mijn linkerpols. Voelde best goed aan! Ook geen last van mijn schouder.

2. Cable Rows:
10x70
10x80
9x90
8x90
10x90
--> niet zwaarder gegaan omdat links nog niet echt meekon. Deed geen pijn aan mijn shouder ofzo, maar ging gewoon niet lekker.

3. Dips:
10xBW
8xBW+15
8xBW+25 (vanaf hier weer met Wrist Bandages)
7xBW+30
5xBW+30
8xBW+20

4. Pendlay Rows:
6x50
4x6x70
--> superstrikt, maar toch lekker explosief.

5. Hammer Curls:
6x16
6x20
6x22
5x25
5x25
5x25 PR

6. Rope Pushdowns:
10x10
10x15
8x20
10x15
10x15

Commentaar: training was wel ok. Was ook maar op enkel een ontbijt. Heb weer helemaal geen last gehad van mijn schouder. Perfect dus. Ik heb gisterenavond ook besloten dat ik terug mijn cyste operatief ga laten verwijderen. Hij begint mij nu ook aardig te storen in het gewone dagelijkse leven. Dan ben ik waarschijnlijk weer terug twee weken uit, maar hopelijk blijft ze deze keer wel weg.

Laatst bewerkt:
Ben me deze morgen vergeten te wegen. Dan maar na de training. Stond 81,1 op, maar toen had ik al 4u niet meer gegeten en juist een training achter de rug. Toen ik mij gisteren rond de middag woog, was het 82. Laten we het dus houden op 81,5. Vorige week was het 82,2. Ideaal dus.

2-3-09: Squat (powerzaal)

1. Full Squat:
opwarmen
3x90
3x100
3x110
3x115
3x115
3x115
3x110
3x105
3x100
--> afhankelijk van hoe goed ik mij volgende keer voel 5x3x115 of 3x120. Wat beiden een PR zou zijn.

2. Parallel Box Squat (tussen 35cm en 40cm):
5x90
5x100
5x110
5x120
5x110
5x115

3. GM's:
8x40
6x60
6x65
6x65
6x65

4. Calf Raises:
10x35
10x45
10x50
10x50
8x50

5. Leg Press:
10x120
10x140
10x160
8x180
8x190

6. Crunches:
6 setjes

Commentaar: was kankerdruk in de powerzaal. Daarom soms wat lang moeten wachten tussen oefeningen. Op het einde was mijn energie helemaal weg en had ik dringend nood aan voeding!

Irritant ja als het zo druk is.

Mag ik vragen hoe jou week planning er nu uit ziet?

Dus kracht en basketball/ hardlopen? Ik zit er zelf nu namelijk een beetje mee te knoeien, misschien doe ik wat inspiratie op.

Maandag: Squat
Dinsdag: UB1 (normaal Bench + Assistance maar is nu een beetje vanalles door schouder). Ook nog een half uur hardlopen
Woensdag: Baskettraining
Donderdag: Deadlift
Vrijdag: Baskettraining
Zaterdag: UB2 (normaal OH + Assistance maar is nu een beetje vanalles door schouder. Ook nog basketbalwedstrijd.

Oke dan, hoe ziet je deadlift dag er meestal uit?

Zondag zeker match?

Hehe, kijk maar naar mijn vorige DL-training. :p Is prototype van een DL-training. En heb zaterdag wedstrijd, zoals ik in mijn vorige post al had gezet. :p

Hehe, kijk maar naar mijn vorige DL-training. :p Is prototype van een DL-training. En heb zaterdag wedstrijd, zoals ik in mijn vorige post al had gezet. :p

Oh verrek ja, niet goed gekeken :o

Voor jou dus ook wel een heavy week zo te zien.

Leuke deadlift training, ook flinke squats op zo'n training zeg.

Oh verrek ja, niet goed gekeken :o

Voor jou dus ook wel een heavy week zo te zien.

Leuke deadlift training, ook flinke squats op zo'n training zeg.

Ja, die zwaarste set is dan inderdaad wel heavy. De rust valt nog wel mee. Merk wel goede progressie met zo 2x per week te Squatten. En ik sport inderdaad best veel per week. Altijd gedaan. Vind dat leuk. :)

Ja, die zwaarste set is dan inderdaad wel heavy. De rust valt nog wel mee. Merk wel goede progressie met zo 2x per week te Squatten. En ik sport inderdaad best veel per week. Altijd gedaan. Vind dat leuk. :)

hier net zo, maar ik loop redelijk vaak te b**chen met blessure's, weet niet hoe blessure gevoelig basketball is?

Sorry voor het vernken van je overzichtelijke log trouwens :D

Commentaar: was kankerdruk in de powerzaal. Daarom soms wat lang moeten wachten tussen oefeningen. Op het einde was mijn energie helemaal weg en had ik dringend nood aan voeding!

ja idd, gvd zeg. Na 2u trainen had ik enkel DL, squat en rows gedaan.
Ben dan ook maar ineens door gegaan gezien ik toch op alles zoog vandaag.

Btw Willem, voor zo'n fysiek als de jouwe ben je best wel zwak :p
(Je mag zelf kiezen of je het beschouwd als compliment of niet ;))

ja idd, gvd zeg. Na 2u trainen had ik enkel DL, squat en rows gedaan.
Ben dan ook maar ineens door gegaan gezien ik toch op alles zoog vandaag.

Btw Willem, voor zo'n fysiek als de jouwe ben je best wel zwak :p
(Je mag zelf kiezen of je het beschouwd als compliment of niet ;))

Wat is dat voor crap? Ik weeg 81kg. 3x3x115 Full Squat (net uit blessure), 4x2x185kg DL, 75kg MP en 100kg BP. Vind ik best mooie stats voor zo'n laag BW.

Wat is dat voor crap? Ik weeg 81kg. 3x3x115 Full Squat (net uit blessure), 4x2x185kg DL, 75kg MP en 100kg BP. Vind ik best mooie stats voor zo'n laag BW.

ik ook, niks mis mee.
Overal 10kg erbij zal wel lekker zijn, dat wel. Of 20, of 30, misschien 40.:D

Goede stats idd, ligt dicht bij mijn eigen stats :D (bench nu maar +/-115 en fullsquat ook maar 120-125 kg)

Chill man :p
Bedoelde maar dat je er zwaarder (en dus sterker) uitziet. Maar als je natuurlijk net uit blessure bent is het een ander verhaal natuurlijk (gezien ik vooral op je squat doelde).

My apologies to you, sir!

ik ook, niks mis mee.
Overal 10kg erbij zal wel lekker zijn, dat wel. Of 20, of 30, misschien 40.:D

Ja, natuurlijk zou dat lekker zijn! Daar werk ik nu ook aan. All in due time.

Geen slechte stats idd. Tijd om voor die bodyweight MP te gaan Willem!!!

Jazeker, die zou er normaal al lang moeten hebben ingezeten. Maar zoals ik al in m'n log vermeld heb, zit ik nu met een schouderblessure waardoor ik al een maand niet meer fatsoenlijk OH Presses hebben kunnen doen en nu waarschijnlijk ze nog eens twee weken helemaal niet meer kan doen.

Goede stats idd, ligt dicht bij mijn eigen stats :D (bench nu maar +/-115 en fullsquat ook maar 120-125 kg)

Mijn Bench ligt wel belachelijk laag. Maar heb inderdaad al gezien dat wij vrij gelijkaardige stats hebben. Jij bent in het algemeen net iets sterker, denk ik. Misschien is mijn DL hoger?

Chill man :p
Bedoelde maar dat je er zwaarder (en dus sterker) uitziet. Maar als je natuurlijk net uit blessure bent is het een ander verhaal natuurlijk (gezien ik vooral op je squat doelde).

My apologies to you, sir!

Ja, aan het tijdstip dat ik postte, merkte je misschien dat ik niet meer echt nuchter was. :p Na er een nachtje over geslapen te hebben, nuanceer ik mijn post een beetje. Voornamelijk bedankt voor je compliment over mijn fysiek! Je hebt wel gelijk als je zegt dat mijn Full Squat omhoog moet. Daar ben ik nu hard aan het werken.

Moet zeker omhoog, lijkt nu nergens op man :)

:p

Terug
Naar boven