AndroidHealthClinic

Willem's UB/LB Log

• Topic Starter Topic Starter
4-3-09: Bench + Assistance (powerzaal)

1. BP:
opwarmen
3x70
3x85
2x85 (F@3. Good job, fag:rolleyes:)
2x85
2x85
3x80
3x80
--> ik zal het maar wijten aan 1. de cut, 2. het vroege trainen en 3. mijn schouder. ;)

2. Chest Supported Rows:
opwarmen
4x70
3x75
3x80
3x80 PR
5x75
5x75 PR
5x70

3. Flat DB Press (Hammer Grip):
8x32
5x34
5x34
6x32
7x32
--> geen idee hoeveel die DB's juist wegen. Kan ook 1-2kg meer of minder zijn. Eerste keer dat ik ze met Hammer Grip deed.

4. Chins (Wide Grip):
4x10xBW
8xBW

5. Cable Flyes:
15x20
12x25
10x30
8x35
--> die gingen wel lekker vandaag:p

6. DB Curls:
8x16
6x18
6x20
6x20
6x20

7. 1-Hand OH Tricep Extensions:
15x8
15x10
12x12
10x14

8. Wat Rotator Cuff-oefeningen

Commentaar: gisteren niet getraind omdat ik maandag op stap was geweest. 's Morgens zwaar trainen blijf ik k*t vinden. Volgende keer dus niet meer op stap op maandag. Lekkere pomp vandaag wel na training. :p

Gisteren trouwens ook dikke 35 min cardio (joggen) gedaan.

Ik heb vandaag weer superveel spierpijn in mijn borst, terwijl ik toch minder gebenchd heb dan vorige keer. Ik denk dat dat komt omdat ik mijn schouders nu even niet meer kan trainen, deze nu zwakker worden en mijn borst/triceps meer moeten overnemen tijdens de lift.

Ik heb vandaag weer superveel spierpijn in mijn borst, terwijl ik toch minder gebenchd heb dan vorige keer. Ik denk dat dat komt omdat ik mijn schouders nu even niet meer kan trainen, deze nu zwakker worden en mijn borst/triceps meer moeten overnemen tijdens de lift.

Eet je nog hetzelfde? Ik merk nu in mijn cut dat ik ook langer en sneller spierpijn
krijg ondanks dat ik niet echt veel meer load neem. Je cardio kan er misschien
ook wel wat mee te maken hebben.

Of inderdaad, misschien door je schouder.

Eet je nog hetzelfde? Ik merk nu in mijn cut dat ik ook langer en sneller spierpijn
krijg ondanks dat ik niet echt veel meer load neem. Je cardio kan er misschien
ook wel wat mee te maken hebben.

Of inderdaad, misschien door je schouder.

Ja, heeft niets te maken met minder snel herstellen, hoor. Heb het alleen bij BP en borst. :) Bij Full Squat is het volume + gewicht omhoog gegaan i.v.m. 2 weken geleden en ik heb en pak minder spierpijn.

5-3-09: Deadlift (powerzaal)

1. Deadlift:
opwarmen
2x140
1x160
1x180
1x190 PR
1x195 PR!!
--> alles voelde lekker aan vandaag, dus ging ik maar eens maxen.

2. Block Deadlift:
5x140
2x170
2x180
2x190
2x190
2x190

3. Full Squat:
7x70
7x80
7x90
7x100
7x100
--> volgende week 105

4. Calf Raises:
10x40
8x70
8x90
8x100
6x110
5x110
8x90

5. Lying Leg Raises:
4x15

6. 2 Rotator Cuff-oefeningen

Commentaar: had een goeie dag vandaag! Mijn Deadlift gaat trouwens veel beter dan mijn Bench omdat ik daar harder op train en niet omdat ik daar nu eenmaal meer aanleg voor heb. ;)

Mijn Deadlift gaat trouwens veel beter dan mijn Bench omdat ik daar harder op train en niet omdat ik daar nu eenmaal meer aanleg voor heb. ;)

Mss heb je gewoon relatief lange armen? :p Of telt de biomechanica van je lichaam ook als aanleg? :)

Jullie zijn vandaag trouwens te vroeg weg gegaan hoor. 10-15min na dat jullie weg waren kwam er een kogelstoter/discuswerper en ex-gewichtheffer binnen. Deed makkelijk setjes squat met 200kg ATG en 115kg hang snatch.
Al de topsporters waren plots zeer stil over hun 200kg quarter squats :D Good times! ;)

Mss heb je gewoon relatief lange armen? :p Of telt de biomechanica van je lichaam ook als aanleg? :)

Jullie zijn vandaag trouwens te vroeg weg gegaan hoor. 10-15min na dat jullie weg waren kwam er een kogelstoter/discuswerper en ex-gewichtheffer binnen. Deed makkelijk setjes squat met 200kg ATG en 115kg hang snatch.
Al de topsporters waren plots zeer stil over hun 200kg quarter squats :D Good times! ;)

1. Ik heb inderdaad relatief lange armen. Dat is toch ook iets wat ik van nature heb en niet iets waar ik aan kan werken. :)

2. Die kogelstoter, heeft die halflang zwart haar? Dan heb ik hem ook al eens gezien, denk ik. Die traint maandag en dinsdag meestal vroeger.

1. Ik heb inderdaad relatief lange armen. Dat is toch ook iets wat ik van nature heb en niet iets waar ik aan kan werken. :)

2. Die kogelstoter, heeft die halflang zwart haar? Dan heb ik hem ook al eens gezien, denk ik. Die traint maandag en dinsdag meestal vroeger.

Tja, met lange armen kan je goed deadliften, alles heeft zen voordelen.

Euhm.. ik zou het niet weten eigenlijk :D Heb nochtans even met die kerel gesproken :D Het is een portugees, da weet ik ;)

Tja, met lange armen kan je goed deadliften, alles heeft zen voordelen.

Euhm.. ik zou het niet weten eigenlijk :D Heb nochtans even met die kerel gesproken :D Het is een portugees, da weet ik ;)

Ja, hij spreekt wel goed Engels, niet? Dan heb ik hem al een paar keer gezien. Is inderdaad een heel stevige kerel!

goede deadlift Willem! Volgende keer 200 ;)

Brute deads

Juist bij de dokter geweest. Heb volgende week woensdag een afspraak om mijn cyste te laten verwijderen. Dat is dan weer 10 dagen gips. Hopelijk blijft hij deze keer weg. Voordeel is dat ik dan wel mijn schouder ook nog een extra 10 dagen kan laten rusten. Dan zou die toch wel volledig terug genezen moeten zijn.

beterschap willem..
nette training gister :)

heb je een cyste in je schouder?

heb je een cyste in je schouder?

Nope. Heb een cyste aan mijn pols. Die heb ik al eens laten weg laten, maar is vrij snel teruggekomen. Is uiteraard een heel klote plaats i.v.m. KT. Heb nu wel een schouderblessure waardoor ik geen OH Presses kan doen. Aangezien ik geopereerd moet worden, rust mijn schouder dus nog 2 weken extra uit (was van plan binnen 2 weken terug OH te doen, maar dat gaat uiteraard niet aangezien ik dan gips heb). Dan zal alles wel terug ok zijn.

damn, k*t man.. sterkte! wat is de kans dat de cyste weer terugkomt?

Terug
Naar boven