Je zou hem eens moeten zien!
Het woord bodybuilder staat gewoon op zijn lijf geschreven!Zeker met die cable flyes en concentration curls van vorige training

Ok genoeg geluld, nu deftige vraag. Willem, hoe doe jij die block deadlift precies?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het woord bodybuilder staat gewoon op zijn lijf geschreven!
Je zou hem eens moeten zien!Het woord bodybuilder staat gewoon op zijn lijf geschreven!
Zeker met die cable flyes en concentration curls van vorige training
Ok genoeg geluld, nu deftige vraag. Willem, hoe doe jij die block deadlift precies?
Je vergeet de OH Tricep Extensions. Daardoor leek ik echt gruwelijk breed.
Wij doen de Block DL's op 2 bumperplates. Die liggen achter in de powerzaal links. Dus aan beide kanten 2 bumperplates. Zal iets van 15cm zijn ofzo.

Nee, die tellen niet want die doe ik ook soms
je bedoelt die oude lelijke bumpers die nooit gebruikt worden? Behalve dan voor de bar hoger te leggen bij de CS row![]()
Sterke deadlift vooral als ik het vergelijk met je squat. Wat is daar je 1rm op?

Nice Skwat! Voeding zou ik idd gewoon wat carbs weglaten.
Lekker gesquat zo voor je non-trainings periode hehe
Met 80kg kan jij toch niet veel overgewicht hebben? Zou zelf hoog in eiwit te blijven en idd wat zakken in het aantal carbs dat je eet.
Ik had nu gewoon even wat gecut zodat mijn broeken mij terug wat beter zouden zitten. Normaal zou ik deze week terug beginnen bulken, maar aangezien ik vanaf woensdag in het gips lig trek ik de cut gewoon even door. Het heeft geen zin te gaan bulken als ik niet kan trainen he. 
Good squat . Ook mooi totaal volume van je training![]()