MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

Ik heb ook meer last in mn onderrug na GM's. Maar als je twijfelt over je uitvoering moet je eens met 20-40kg op je rug naar voor buigen, en dan je glutes samenknijpen.. je schiet wel degelijk terug omhoog :). Gewoon niet vergeten doen bij zware gewichten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook meer last in mn onderrug na GM's. Maar als je twijfelt over je uitvoering moet je eens met 20-40kg op je rug naar voor buigen, en dan je glutes samenknijpen.. je schiet wel degelijk terug omhoog :). Gewoon niet vergeten doen bij zware gewichten.

Zal het volgende keer eens proberen. Ik denk dat ik mijn onderrug ook iets teveel probeer te hollen waardoor er vrij veel druk op komt. Bij het laatste setje met 70 had ik het gevoel dat het al beter was. Veel doen zal wel de key zijn.

80kg Gm's vind ik netjes hoor.

Ik kan er geen **** van, loop echt met die techniek te kloten.

80kg Gm's vind ik netjes hoor.

Ik kan er geen **** van, loop echt met die techniek te kloten.

Hmm, maar het is een beetje klote dat het negatieve gedeelte het zwaarste is. Het omhoog gaan is geen probleem. Ik voel dus dat er nog wel meer inzit.

1-4-09: Squat

1. Squat:
opwarmen
5x90
5x100
5x5x110
--> zelfde opmerking als vorige keer

2. Leg Press:
10x120
8x160
8x180
6x200
6x220
6x220 PR

3. Leg Extensions:
5 setjes

4. Calf Raises:
10x30
10x40
3x10x45

Buig je iets door je knieen met GM?

Misschien 'es proberen... Strikte GMs zijn overrated van wat ik overal lees.

Hoe plaats je de barbell bij GMs? High- of low bar?

Het ijzer roept en willem kan niet nee zeggen ... top dat je toch weer traint.

Vandaag is de gips eraf gemogen. Pff, het litteken is ook wat groter dan vewacht. Toch zeker 5cm. Ga morgen wat LB proberen en dan misschien zondag heel licht wat UB.

Hoe vond de dokter het resultaat en wat adviseerde hij mbt rust periode?

Hoe vond de dokter het resultaat en wat adviseerde hij mbt rust periode?

Alles was ok, zei hij. Wonde ook mooi genezen. Binnen een maand moet ik terug op controle. Ik moet gewoon op mijn eigen tempo terug zo snel mogelijk proberen mijn pols terug volledig te kunnen gebruiken. Uiteraard niets forceren.

Tja eigen tempo..

Vind ik persoonlijk lastig in te schatten. Weten die dokters dat je 100+ benched en dat je met deadlifts 160 in je handen hebt?

Maar goed, waarschijnlijk voel je wel als het te gek wordt.

Sterkte met revalideren man!

5-3-09: Deadlift

1. GM's:
opwarmen
5x60
5x70
4x5x80 volume PR
5x70
--> nu heb ik de techniek toch min of meer te pakken. Iets meer door de knieën en kont goed naar achter. Zeker de setjes -80 waren lekker op de hams.

2. Full Squats:
7x50
7x70
7x85
7x95
3x7x105 volume PR
--> lekker, terug kunnen Full Squatten! Hierna voelde ik mij wel licht in mijn hoofd. :p

3. 1-Leg Calf Raises:
15xBW
10xBW+10
3x10xBW+15

4. Lying Leg Raises:
4x15

Commentaar: met mijn pols gaat het vandaag al veel beter. Kon de eerste dagen mijn vingers en pols niet eens buigen. Vingers gaat nu zonder problemen. Pols ook al een pak beter. Kan ook al wat gewicht vastpakken met die hand. Eens kijken wat dat morgen gaat geven met UB trainen. :)

Terug
Naar boven