AndroidHealthClinic

Willem's UB/LB Log

Hoezo een negatief effect? Ik doe ze lekker om bij 110+.
En vooral bij pushpresses vind ik ze nuttig.

Wel , ik merk dat bij langdurig gebruik mijn polsen enkel weaker worden en als ik dan meerd an 100 load , heb ik al last bij het uitpakken alleen . Dat heb ik nu veel minder .

• Topic Starter Topic Starter
Ik werk soms ook met wristbands en ik ben ermee gestopt . Heeft mijns inziens enkel een negatief effect .

Hoezo een negatief effect? Ik doe ze lekker om bij 110+.
En vooral bij pushpresses vind ik ze nuttig.

Ik heb ze enkel gebruikt omdat mijn linkerpols na de operatie nog vrij zwak en ik wou ze op die manier een beetje ontzien. Als het niet nodig is, gebruik ik ze ook liever niet.

Je moet nogal een pomp hebben gehad bij de bench press. :p

Van triple's krijg ik echt geen pomp, hoor. :p

No pomp , no life .

Godverdekenker, gisteren de hele dag in bed gelegen en liggen kotsen. Lijkt me straf als dat enkel van de alcohol was. Ben normaal nooit misselijk de dag erna en gisteren om 18u zelfs nog een keer moeten kotsen. Ook helemaal niks binnen gekregen op een halve liter chocomelk na. Vandaag proberen veel te eten en dan kijken of het veel effect gaat hebben op mijn training van vandaag.
Was trouwens ook de laatste keer dat ik alcohol heb gedronken tot na de examens/de zomer begint. Heel misschien nog een keer op het verjaardagsfeestje van een kameraad, maar zelfs dat zie ik voorlopig niet zitten.

Zit je nog niet in de blok? Ik al 3 weken :(

Om 18.00 nog moeten kotsen zal idd niet alleen van de alcohol zijn :p

Zit je nog niet in de blok? Ik al 3 weken :(

Om 18.00 nog moeten kotsen zal idd niet alleen van de alcohol zijn :p

Nope, nog 2 weken les. Maar moet nu inderdaad goed beginnen te leren. Vanaf vrijdag begin ik. :)

+1

Ongetwijfeld van die slechte kebab die na al dat zuipen nog is gegeten :D

Vrees voor je training kerel ;)

Nope, geen kebab gegeten. Was ook vreemd dat ik enkel vloeistof heb moeten kotsen. Geen brokken ofzo. En toch 6 keer moeten kotsen ofzo. Om 18u kwam er dan eindelijk een halve liter groen spul uit en daarna voelde ik mij eindelijk beter. :)

Respect voor jezelf zover te kunnen krijgen dat je dag erna 6x moet kotsen :D.

Respect voor jezelf zover te kunnen krijgen dat je dag erna 6x moet kotsen :D.

Haha,als ik door had dat ik mijzelf zo naar de klote aan het zuipen was, was ik al veel vroeger gestopt. En dan zitten uw kameraden nog ruzie te zoeken met mij. :p

Gisteren toch maar verstandig geweest en geen normale training gedaan. Gewoon 5-6 compounds op 50% wat pompen onder het motto "iets is beter dan niets". Ben ook gegaan om ervoor te zorgen dat mijn trainingsmaatje z'n PR's haalde en dat is gelukt, dus geslaagde training. :D

:D haha, thx.
Ging gij vndg geen 2x190 DLen :P?
of wast morge;o?

8-5-09: Deadlift

1. DL:
opwarmen
2x160
2x175
2x190 PR
2x180
--> mwoehaha, ik zei toch dat ik 'em ging halen, scrained! En nu moet je toch eens aan je DL beginnen te werken, he igunick. :p

2. RDL's:
8x100
8x110
6x120
6x130 (vanaf hier mixed grip, daarvoor pronated)
6x135
6x140

3. Full Squat:
8x60
8x80
8x90
8x100
6x110
--> hamstrings waren meer naar de klote dan anders door RDL's en had geen goeie spotter, daarom geen 8 reps. Volgende week wel 6x115.

4. Shrugs:
8x60
8x90
6x110
5x120
4x130 (gripfail links)
5x120

Commentaar: heb de laatste 2 dagen zoveel mogelijk gegeten zodat ik zeker die 2x190 zou kunnen trekken. De ontlading was groot toen het lukte. Mijn zusje kwam al kijken waarom ik zo aan het roepen was. :D
Morgen abs en calves en deze keer echt.

Nice :D. Hoe lang pauze tussen de 2 reps :D?
200 zal wel easy omhoog gaan nu :O.

Nette pr kerel!

Ook zo'n moeite met leren tijdens deze bijna-zomerse dagen? Ik wel in ieder geval.

congrats charlie

heb de laatste 2 dagen zoveel mogelijk gegeten zodat ik zeker die 2x190 zou kunnen trekken. De ontlading was groot toen het lukte

Hehe had eerst ontlasting gelezen en dacht wtf. Je zit niet meer zo ver weg van mijn stats, ik hoop dat die 5/3/1 echt werkt of i'm screwed :D

Terug
Naar boven