Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, voor de zoveelste keer: dat is enkel de formule van Wendler om rep-outs te vergelijken!

Ja, dat wist ik ook, besefte het alleen niet meer toen ik dingen in men excellsheet ging invullenHaha, natuurlijk werkt die niet daarvoor.Is enkel om rep-outs te vergelijken.

Spring trouwens al merkbaar hoger!
Vorige maanden was er 1 maaltijd meer en waren de maaltijden ook iets kleiner. Dit komt nu even iets beter uit met leren, dan moet ik minder vaak pauze nemen. Normaal heb ik ook iets meer Carbs rond de training. +3000 kCals is wel voldoende om te bulken bij m'n 82kg. Zeker omdat de enigste beweging die ik nu heb mijn training is. Voor de rest zit ik de hele dag achter mijn bureau te leren.
- Magnificent mobility? Heb je daar een link van![]()
- Valt het mee om zoveel volume te doen na die rep-out? Hoelang duurt je training nu?
- Je eet pas om 10 en om 14.00? En vreemde dingen die je eet zo laat s avonds, denk dat kwark en noten wel beter zijn dan, maar ja je traint ook laat natuurlijk..

Magnificent mobility: http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/magnificent-mobility-210144/
Ik sta pas tegen 9u30 en dan even wakker worden en rustig mijn ontbijt klaarmaken. Met die 1000kCals die ik dan binnen krijg kom ik echt wel 4u toe, hoor.
Zoals ik zei, eet ik inderdaad als laatste maaltijd tonijn en noten, maar i.v.m. laat trainen en grote maaltijden valt die dus weg. Dus laatste maaltijd is een beetje een combinatie van alles: sowieso eiwitten, carbs na de training en vetten voor het slapen.

Bedankt voor de link. En om 9.30 opstaan, schandalig! Ik begin om <7u![]()

Heb ook iets ge-edit over het volume..
Ja, ik moet echt wel minstens 8u30, 9u slapen. Anders ben ik de hele dag een wrak en kan ik toch niet leren. Ik probeer 7/8u per dag echt te leren. Is toch niet slecht?

Nette chins gek ... Die schijven wil je niet op je tenen hebben, ik ken dat .. dan kan je de eerst volgende dagen sowieso geen schoenen aan![]()