MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

40min springen? wut?

• Topic Starter Topic Starter
3-6-09: Squat

1. Full Squat:
opwarmen
3x95
3x107,5
8x120 PR
--> ging helemaal niet zo smooth als vorige keer. Toch m'n reps gehaald. Als ik langer dan 5 sec tussen een rep moet wachten, stop ik wel.

2. Front Squat:
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100 PR
--> en nog vrij easy. Als ik mij volgende week goed voel, misschien eens 5x105 proberen.

3. GM's:
8x40
8x50
8x60
--> niet teveel gedaan, zodat ik zeker zaterdag terug kan deadliften.

4. Crunches:
5x10

5. 1-Leg Calf Raises:
8xBW+10
8xBW+15
8xBW+20
8xBW+20

Commentaar: Soms gaat de flow super lekker bij Squat, andere dag weer niet. Toch dik PR. Tempo was ook hoog. Vanaf het eerste werksetje (3x95) tot het einde was maar 50 minuten.

Zeer nette squats kerel!

Hoe diep ga je meestal?

Zeer nette squats kerel!

Hoe diep ga je meestal?

Full betekent mij bij zo goed als ATTG. Ik kan natuurlijk zelf niet zien hoe diep ik ga, maar ik denk toch niet dat ik veel verder kan. Scrained kan dat misschien beter beoordelen. Om toch een indicatie te geven: In mijn Power Rack staan de satety's een een kleine 10cm boven kniehoogte en daar blijf ik enkele cm's boven.

Ik hoop voor Willem héél diep. ;)

In ieder geval dieper dan jouw "Full" Squats die jij onlangs postte. ;)
(Wat niet weg neemt dat het dikke Squats zijn)

Anders is hij zwakker dan je dacht? :roflol:

The beast has spoken.

4-6-09: OH

1. MP:
opwarmen
3x50
3x55
7x62,5 PR

2. Seated DB Press:
5x25
5x27,5
5x30
5x30
5x30 PR
--> ging nog vrij goed. Cleanen is wel k*t met die zelfgemaakt DB's.

3. Pull-Ups:
7xBW
4xBW+10
4xBW+20
4xBW+25
4xBW+30
4xBW+20
--> speciaal voor Vladi de naam veranderd. :D

4. Side Raises (in lbs):
3x10x20

5. Standing Concentration Curls (in lbs):
8x40
8x45
8x45

Commentaar: Alles weer binnen een uurtje. Wat zeker nice is, aangezien het toch altijd klote is met zelfgemaakte DB's.

Full betekent mij bij zo goed als ATTG. Ik kan natuurlijk zelf niet zien hoe diep ik ga, maar ik denk toch niet dat ik veel verder kan. Scrained kan dat misschien beter beoordelen. Om toch een indicatie te geven: In mijn Power Rack staan de satety's een een kleine 10cm boven kniehoogte en daar blijf ik enkele cm's boven.

over het algemeen zeer diep :P. En vermits het met 5/3/1 toch de eerste echte werkset van de training is en vermoeidheid ofzo nog geen rol speelt zal dat in die repouts toch wel zo diep zijn als ge kunt zeker :P.

als ik setje moet spotten moet ik tot voorbij parallel squatten om mijn handen onder de bar te kunnen houden dus 15tal cm bovenkniehoogte zal wel ongeveer correct zijn :P. En dat lijkt mij toch zeker in de buurt van ATTG.

die mp is flink! congrats

over het algemeen zeer diep :P. En vermits het met 5/3/1 toch de eerste echte werkset van de training is en vermoeidheid ofzo nog geen rol speelt zal dat in die repouts toch wel zo diep zijn als ge kunt zeker :P.

als ik setje moet spotten moet ik tot voorbij parallel squatten om mijn handen onder de bar te kunnen houden dus 15tal cm bovenkniehoogte zal wel ongeveer correct zijn :P. En dat lijkt mij toch zeker in de buurt van ATTG.

Thanks for backing me up, beast!;)

Ceker! Volgende week proberen 5x67,5. Zou mooi zijn als ik in augustus lekker kan reppen op 75!

onder pull ups versta je handen van lichaam af toch?

anders typ ik dat ook steeds verkeerd :p

5-6-09: Cardio

10 min mobiliteitsoefeningen
30 min joggen
10 min statisch stretchen
--> man, m'n benen waren nog zwaar van het Squatten.

6-6-09: Deadlift

1. Deadlift:
opwarmen
3x130
3x150
9x172,5 PR
--> :D. Reppen gaat mij goed af op Deadlift.

2. RDL:
8x100
8x110
8x120
8x120
--> deze wave ga ik sowieso niet verhogen hierop.

3. BB Lunges:
10x40
8x50
9x50
--> weer buiten. Coleman/Starter20-style. ;) Moet er goed op letten dat ik mijn achterste been niet gebruik om omhoog te komen.

4. Shrugs:
8x60
8x100
8x110
8x120
8x130

5. Lying Leg Raises:
4x15

Commentaar: Alles weer binnen een uurtje. Good train!

Damn die DL halen zal moeilijk worden!! Met 9x172 ligt je RM volgens mij aan 215 ofzo!

Damn die DL halen zal moeilijk worden!! Met 9x172 ligt je RM volgens mij aan 215 ofzo!

Ja, BP lig jij nog voor mij. Squat zijn we ongeveer gelijk, denk ik. En voor DL en OH is er nu toch een klein gaatje. :D
Ik ga in juli terug cutten, misschien is dat het uitgelezen moment om mij in te halen. :D
Maxen op DL zal waarschijnlijk nog wel heel lang duren.

Brute 9-repper bro' :D

Terug
Naar boven