- Waardering
- 761
Bedankt!
2-6-09: Cardio/Recovery
30 min basketten
40 min springen
--> man, het is warm buiten! Morgen Squatten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Anders is hij zwakker dan je dacht?

Full betekent mij bij zo goed als ATTG. Ik kan natuurlijk zelf niet zien hoe diep ik ga, maar ik denk toch niet dat ik veel verder kan. Scrained kan dat misschien beter beoordelen. Om toch een indicatie te geven: In mijn Power Rack staan de satety's een een kleine 10cm boven kniehoogte en daar blijf ik enkele cm's boven.
. En vermits het met 5/3/1 toch de eerste echte werkset van de training is en vermoeidheid ofzo nog geen rol speelt zal dat in die repouts toch wel zo diep zijn als ge kunt zeker
.
. En dat lijkt mij toch zeker in de buurt van ATTG.over het algemeen zeer diep. En vermits het met 5/3/1 toch de eerste echte werkset van de training is en vermoeidheid ofzo nog geen rol speelt zal dat in die repouts toch wel zo diep zijn als ge kunt zeker
.
als ik setje moet spotten moet ik tot voorbij parallel squatten om mijn handen onder de bar te kunnen houden dus 15tal cm bovenkniehoogte zal wel ongeveer correct zijn. En dat lijkt mij toch zeker in de buurt van ATTG.

onder pull ups versta je handen van lichaam af toch?
anders typ ik dat ook steeds verkeerd![]()

. Reppen gaat mij goed af op Deadlift.
Moet er goed op letten dat ik mijn achterste been niet gebruik om omhoog te komen.Damn die DL halen zal moeilijk worden!! Met 9x172 ligt je RM volgens mij aan 215 ofzo!