- Waardering
- 761
De pronated of supinated variant?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook iets ge-edit over het volume..
Ja, ik moet echt wel minstens 8u30, 9u slapen. Anders ben ik de hele dag een wrak en kan ik toch niet leren. Ik probeer 7/8u per dag echt te leren. Is toch niet slecht?

Als ik minder doe, krijg ik het echt niet gedaan.Haha heb jij er nou expres 1 meer behaald dan mij?Het gaat echt wel goed op!
Er zat trouwens nog wel wat in. Was niet helemaal all out.Gewoon 3x per week. Zorgt ervoor dat mijn eetlust hoog blijft en mijn BF laag blijft.
Hehe, 7/8 moet normaal toch wel lukken.Als ik minder doe, krijg ik het echt niet gedaan.

wtfdie 210/meer? moet nu toch wel easy van de grond gaan.
Theoretische max zal wel brutaal hoog zijn, niet?
en ik was blij met mijn 3x165 vndg![]()
Maar dat zie ik nog niet direct lukken. In oktober zal ik eens een rep-out op 200 doen.
Ja, hier net zo hoor, sowieso sta ik 3x per week op het voetbal veld.
Ik krijg het ook niet gedaan, moet wat vakken mee slepen
Al is het me allemaal toch redelijk goed af gegaan, maar goed, laat ik je topic maar niet kapen.

Op Deadlift bedoel je? Nee, max is tot nu toe 195. Maar moet nu wel meer inzitten natuurlijk met 10x165.

Probeer eens te reppen met 180. Daar deed ik 6x mee en morgen hoop ik 3x200 te doen.![]()
.Probeer eens te reppen met 180. Daar deed ik 6x mee en morgen hoop ik 3x200 te doen.![]()
Laat die knul gwn het schema volgen.
En je voorbereiden op een all out set BP vind ik veeeel moeilijker dan voor sq of dl, helpt voor mij helemaal niet.