XXL Nutrition

Willem's UB/LB Log

cardio fanaatje :p

Heb ook iets ge-edit over het volume.. :)
Ja, ik moet echt wel minstens 8u30, 9u slapen. Anders ben ik de hele dag een wrak en kan ik toch niet leren. Ik probeer 7/8u per dag echt te leren. Is toch niet slecht?

hier net zo maar 7/8u echt leren red ik nooit.

• Topic Starter Topic Starter
30-5-09: Deadlift

1. DL:
opwarmen
5x120
5x140
10x165 PR
--> tijdens de opwarming voelde de bar al zwaar aan en elke rep na de vijfde was ook zwaar, maar toch gehaald. Mwoehaha!

2. RDL's:
8x100
8x110
8x120
--> pronated en Touch & Go.

3. BB Lunges:
10x40
10x50
10x50
--> buiten. Ronnie Coleman-style.

4. BB Shrugs:
6x100
6x115
6x125
6x135
8x120

Commentaar: Op geen enkele LB-oefening onder de 8 reps gegaan. Mijn god, ben de hele training buiten adem geweest. Echt vreselijk zwaar.

Haha heb jij er nou expres 1 meer behaald dan mij? :fire: Het gaat echt wel goed op!

Haha heb jij er nou expres 1 meer behaald dan mij? :fire: Het gaat echt wel goed op!

Voordat ik had gezien dat jij 9x165 had gedaan, wist ik al dat ik er 10 wou doen. Maar dat motiveerde mij nog wat meer. :D Er zat trouwens nog wel wat in. Was niet helemaal all out.

wtf :D die 210/meer? moet nu toch wel easy van de grond gaan.
Theoretische max zal wel brutaal hoog zijn, niet :P?
en ik was blij met mijn 3x165 vndg :(

Gewoon 3x per week. Zorgt ervoor dat mijn eetlust hoog blijft en mijn BF laag blijft. :)

Hehe, 7/8 moet normaal toch wel lukken. :p Als ik minder doe, krijg ik het echt niet gedaan.

Ja, hier net zo hoor, sowieso sta ik 3x per week op het voetbal veld.

Ik krijg het ook niet gedaan, moet wat vakken mee slepen :p

Al is het me allemaal toch redelijk goed af gegaan, maar goed, laat ik je topic maar niet kapen.

wtf :D die 210/meer? moet nu toch wel easy van de grond gaan.
Theoretische max zal wel brutaal hoog zijn, niet :P?
en ik was blij met mijn 3x165 vndg :(

Theoretische max is 220. :D Maar dat zie ik nog niet direct lukken. In oktober zal ik eens een rep-out op 200 doen.:p

Ja, hier net zo hoor, sowieso sta ik 3x per week op het voetbal veld.

Ik krijg het ook niet gedaan, moet wat vakken mee slepen :p

Al is het me allemaal toch redelijk goed af gegaan, maar goed, laat ik je topic maar niet kapen.

Veel succes!

BW was deze morgen 83,3. +1,3 t.o.v. vorige week dus. Is iets teveel, maar zal ook wel wat extra maaginhoud zijn i.v.m. de shake die ik nu 's morgens neem. Als ik volgende week weer +1kg bij heb, pas ik mijn dieet toch een beetje aan. Mijn hamstrings en gluteus maximus zijn trouwens nog aardig fried van zaterdag. :D

1-6-09: Bench

1. BP:
opwarmen
3x65
3x75
6x85 PR
--> niet goed. Had er zeker 7 willen doen. Techniek was niet super en de focus ook niet.

2. Floor Press:
5x60
5x70
5x75
5x80
5x80

3. BB Rows:
6x50
6x75
6x85
6x95
5x105 PR
10x90 PR
--> volgende week 7/8x100

4. DB Flyes (in lbs):
10x40
10x45
10x50 PR

5: BB Curls:
5x40
5x45
5x50
5x55
5x50
--> volgende week 6x55

Commentaar: op eerste oefening na wel een goede training. Ik moet, denk ik, nog leren om de juiste mindstate te hebben om op 1 setje all out te gaan. Zeker bij een oefening die mij van nature niet echt ligt, zoals de BP. Volgende keer beter!

Heb jij ooit al 200 gedaan dan? :P

Probeer eens te reppen met 180. Daar deed ik 6x mee en morgen hoop ik 3x200 te doen. :)

Laat die knul gwn het schema volgen :p.

En je voorbereiden op een all out set BP vind ik veeeel moeilijker dan voor sq of dl, helpt voor mij helemaal niet.

Probeer eens te reppen met 180. Daar deed ik 6x mee en morgen hoop ik 3x200 te doen. :)

Binnen 2 weken moet ik reppen op 185. We zullen zien wat dat geeft.

Laat die knul gwn het schema volgen :p.

En je voorbereiden op een all out set BP vind ik veeeel moeilijker dan voor sq of dl, helpt voor mij helemaal niet.

Ja, is inderdaad niet zo eenvoudig. Ach, het zal wel verbeteren met de weken, neem ik aan.

Gvd je bent ook een deadlift monster ook!

Good stuff bro'

Terug
Naar boven