- Waardering
- 761
Bedankt!
BW was gisteren 83,6kg. +300g dus. Ideaal. Zou mooi zijn als ik voor de cut binnen 3 weken op 85 zit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik dacht dat jij met je examens juist wat meer uurtjes slaap pakte?
Doe ik wel iig..
Eerste wat ik dacht: oef die squat kan ik vast wel halen. Zo serieus neem ik dit dus al haha. Wel knap dat je daarna nog een PR kan zetten, ikzelf ben dan echt niks meer waard.
En EPK ik had ergens gelezen dat dit z'n drukste week was.

je hebt het altijd over haat.. maar waarom die haat naar mij toe man?
ik bedoel is het omdat je jalours bent? ik had toch hogere gewichten verwacht van iemand zo onaardig tegen mij![]()

Nette PR squat. Ik dacht ook dat ik in examens meer tijd ging hebben en genoeg rust, maar het het precies beeetje onderschat. Nog succes met examens![]()
Met een beetje geluk is het dan voor een half jaar gedaan qua examens.yo willem, gaat goed met het ub/lb , goede vooruitgang sinds april
je bent nu dus 2 maanden bezig, denk je al over je volgende schema na.. of blijf je nog een tjid met ub/lb doorgaan ?
ben zelf trouwens ook een ub/lb fan
Maar dat is voor binnen 3 maanden ofzo.Thanks. Ben mij nu al mentaal aan het voorbereiden op de rep-out op 180.
Ik heb het altijd over haat? En haten naar jou toe?
Tjah, ik zal volgende keer gewoon niet meer reageren op jouw attention-wh*re posts.![]()