XXL Nutrition

Willem's UB/LB Log

Brutale deadlift man!

• Topic Starter Topic Starter
7-6-09: Bench

1. BP:
opwarmen
5x70
3x80
6x87,5 PR
--> faalde heel nipt op de 7e rep. Was echt close. Heb maar 2,5kg meer gedaan dan vorige week omdat ik toen niet tevreden was met de reps. Nu dus wel.

2. Floor Press:
5x60
5x70
5x80
5x80
5x80

3. BB Rows:
8x50
8x70
8x80
8x90
7x100 PR
6x100

4. BP:
8x70
--> dit ga ik erin houden. 1 of 2 setjes op het einde zodat ik zeker goed op de techniek kan letten. 1 setje op BP bij de eerste oefening is net iets te weinig voor iemand als mij waar de techniek nog niet echt (altijd) goed is.

5. OH BB Extensions:
8x30
6x35
8x35
8x35

6. DB Flyes (in lbs):
12x45
12x45 PR

7. BB Curls:
6x30
6x40
6x45
6x50
10x40
--> ging niet echt goed, maar boeieeuh.

Commentaar: training een dagje naar voor geschoven omdat ik volgende week een heel drukke week heb i.v.m. examens.

8-7-09: Cardio

2u liggen ballen met de homies. Pff, ging niet echt super aangezien ik zo moe was van de examens. Vandaag wel aardig wat spierpijn in de beentjes.

nice rows & curls.

10-6-09: Squat

1. Full Squat:
opwarmen
5x100
3x115
5x125 PR
--> mijn trainingspartner zei dat de techniek bij alle reps heel nice was en hij dacht dat er wel nog eentje had ingezeten. Maar focus was niet goed genoeg i.v.m. slaapgebrek door examens.

2. Full Front Squat:
5x60
5x80
5x95
4x105 PR
--> de vijfde rep had er zeker nog ingezeten qua legpower, maar de baar gleed helemaal naar voor.

3. GM's:
10x40
10x50
10x60

4. Seated Calf Raises:
10x25
10x35
10x40
10x45
10x50 PR

5. Crunches:
4 setjes

Commentaar: Training was wel ok/goed, niet super. Maar er zijn verzachtende omstandigheden door de examens, dus dat zit wel goed. Nog 2 trainingen, dan 5 dagen deloaden en daarna beginnen we met de volgende cycle. Ik ga daar trouwens Box Squats als 2 oefening pakken, want ik merk toch wel vrij veel carry-over als ik een zwaardere load op mijn rug heb.

Ik dacht dat jij met je examens juist wat meer uurtjes slaap pakte?

Doe ik wel iig..

Eerste wat ik dacht: oef die squat kan ik vast wel halen :o. Zo serieus neem ik dit dus al haha. Wel knap dat je daarna nog een PR kan zetten, ikzelf ben dan echt niks meer waard.

En EPK ik had ergens gelezen dat dit z'n drukste week was.

Ik dacht dat jij met je examens juist wat meer uurtjes slaap pakte?

Doe ik wel iig..

Ik heb deze week 3 examens op 5 dagen. Heel belangrijke week dus. En alleen al daardoor heb ik veel "stress". En dan heb ik gewoon heel veel moeite om in slaap te vallen.

Eerste wat ik dacht: oef die squat kan ik vast wel halen :o. Zo serieus neem ik dit dus al haha. Wel knap dat je daarna nog een PR kan zetten, ikzelf ben dan echt niks meer waard.

En EPK ik had ergens gelezen dat dit z'n drukste week was.

Ja, kon gewoon nog makkelijk blijven trainen na die set. Is dus een teken dat ik helemaal niet all out ging. Daarvoor was ik echt niet genoeg mentaal gefocused. Volgende cycle ga ik dat helemaal goed maken. 125 is dan voor week 2 en ik wil 8 reps.

Goed bezig gast . 9 reps is wel nice !

je hebt het altijd over haat.. maar waarom die haat naar mij toe man?
ik bedoel is het omdat je jalours bent? ik had toch hogere gewichten verwacht van iemand zo onaardig tegen mij:P

Goed bezig gast . 9 reps is wel nice !

Thanks. Ben mij nu al mentaal aan het voorbereiden op de rep-out op 180. :D

je hebt het altijd over haat.. maar waarom die haat naar mij toe man?
ik bedoel is het omdat je jalours bent? ik had toch hogere gewichten verwacht van iemand zo onaardig tegen mij:P

Ik heb het altijd over haat? En haten naar jou toe?
Tjah, ik zal volgende keer gewoon niet meer reageren op jouw attention-wh*re posts. ;)

Willem is gewoon een boerenlul .

Nette PR squat. Ik dacht ook dat ik in examens meer tijd ging hebben en genoeg rust, maar het het precies beeetje onderschat. Nog succes met examens ;)

yo willem, gaat goed met het ub/lb , goede vooruitgang sinds april :thumbup:
je bent nu dus 2 maanden bezig, denk je al over je volgende schema na.. of blijf je nog een tjid met ub/lb doorgaan ?

ben zelf trouwens ook een ub/lb fan

yo willem, gaat goed met het ub/lb , goede vooruitgang sinds april :thumbup:
je bent nu dus 2 maanden bezig, denk je al over je volgende schema na.. of blijf je nog een tjid met ub/lb doorgaan ?

ben zelf trouwens ook een ub/lb fan

Ik train al 1,5 jaar volgens UB/LB principe. De vooruitgang is inderdaad zeker nice. :-)
Ik heb nu mijn eerste cycle van 5/3/1 van Jim Wendler gedaan. Ik ga er sowieso nog 3-4 doen.
Daarna zal ik waarschijnlijk terug High Volume/Low Reps doen Locust-Style. :) Maar dat is voor binnen 3 maanden ofzo.

Ik heb door drukke examens de afgelopen 6 dagen maar 1 keer kunnen trainen. Dat neem ik dan als mijn deload-week. Morgen en overmorgen nog de laatste 2 trainingen van deze cycle en dan begin ik donderdag waarschijnlijk aan de nieuwe cycle.

Terug
Naar boven