Fitness Seller

Willem's UB/LB Log

• Topic Starter Topic Starter
BW was deze morgen 84. +400g t.o.v. van vorige keer (ongeveer 10 dagen geleden).

Trouwens nog wat leuke weddenschappen lopen.

1. Ik met m'n pa:
1 december moet ik meer dan 85kg wegen (ripped) en hij minder dan 85kg. Hij is 1m90, momentaal 90kg en van zichzelf "gespierder" dan ik van nature ben. Hij is dus veel minder ecto dan ik. :p
Inzet: als ik win krijg ik 2 flessen goeie sterke drank naar keuze: Rémy Martin, VSOP, Grey Goose, een Grand Cru, ...

2. Met m'n trainingspartner scrained:
Ik moet 225 of 5x200 Deadliften als we terug beginnen samen te trainen in Leuven eind september/begin oktober. Hij moet minder dan 105kg wegen. Momenteel 114kg.
Inzet: hij was te p*ssy om er iets serieus op te zetten, dus enkel voor de eer.

Leuke weddenschappen man :P
Hoop dat je van je pa wint, sowieso 2 flessen Grey Goose!

Edit: zie dat je aan het stumperen bent met de set up van GHR. Heb je een squat rack en olympische barbell thuis?
Zo ja dan kan ik vanmiddag een filmpje voor je maken.

niets zo motiverend als een goede fles booze :roflol:

Leuke weddenschappen man :P
Hoop dat je van je pa wint, sowieso 2 flessen Grey Goose!

Edit: zie dat je aan het stumperen bent met de set up van GHR. Heb je een squat rack en olympische barbell thuis?
Zo ja dan kan ik vanmiddag een filmpje voor je maken.

Grey Goose is de shit, maar ik ben over het algemeen niet zo'n Wodka fan. Maar we zullen nog wel zien wat ik ga nemen. :D

Die shizzle heb ik inderdaad allemaal thuis. Het zou echt heel fijn zijn als je een film kon maken voor mij!

niets zo motiverend als een goede fles booze :roflol:

Heel zeker!

Pfft :P Doe 1 fles sterke drank dan, wat kost zo'n ding, 20-30 euro :P? Alst niet meer is durf ik wel:cool:

28rjwpw.jpg

Matje voor je knieeen, hielen klemmen onder de barbell (fatbar in dit geval), eventuele band kan je boven aan het squatrack vastmaken en achter je hoofd houden.

Matje voor je knieeen, hielen klemmen onder de barbell (fatbar in dit geval), eventuele band kan je boven aan het squatrack vastmaken en achter je hoofd houden.

:eek: is nog een leuk idee :D. heb al vaak deze oefening willen leren.

Hoe zwaar moet de bar ongeveer zijn tegenover je bodyweight zodat ie blijft stilliggen :P?

Pfft :P Doe 1 fles sterke drank dan, wat kost zo'n ding, 20-30 euro :P? Alst niet meer is durf ik wel:cool:

It's on! Jij krijgt van mij een fles Grey Goose. Is heel goeie wodka en jij hebt dat toch graag, he? Als je die met Redbull gaat drinken, verkracht je hem eigenlijk, maar boeieuh. :D
En ik krijg een fles Courvoisier, Henessey of Rémy Martin.

Heel veel te lezen is er niet. Ik doe het zelf vaak. Als alles wat vast en stijf is door stress/training, even de tennisbal bovenhalen en beginnen masseren. KOmt alles goed mee los.

Ja, examens he. Als ik dan even vrije tijd heb, breng ik die liefst niet lezend door. :p Maar ga het deze week sowieso doornemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt, man! En enkels moeten toch echt vastzetten/knellen onder de BB he?

It's on! Jij krijgt van mij een fles Grey Goose. Is heel goeie wodka en jij hebt dat toch graag, he? Als je die met Redbull gaat drinken, verkracht je hem eigenlijk, maar boeieuh. :D

wodka redbull is ofwel in discotheek ofwel met goedkope fles wodka, met goeie fles niet :P. maar AIGHT dan.

Hopelijk moet ik niet teveel op chocomelk cutten om af te vallen :(.

:eek: is nog een leuk idee :D. heb al vaak deze oefening willen leren.

Hoe zwaar moet de bar ongeveer zijn tegenover je bodyweight zodat ie blijft stilliggen :P?

Hmm geen idee, neem het zekere voor het onzekere en leg er wat extra op (80 kilo ofzo).

Bedankt, man! En enkels moeten toch echt vastzetten/knellen onder de BB he?
Je moet wel je enkels vastzetten ja, gebruik wel een dikke schoen anders verrag je je hielbeen.

Ik ben het direct onder gaan proberen en het gaat! Ik kan wel nog geen volledige GHR's doen en heb helaas geen bands ter mijner beschikking, maar nu kan ik er in ieder geval al op trainen. Echt super bedankt, want wil deze oefening ook al heel lang doen!

Je kan ook eerst negatieve doen of een variatie van GHR.
Positieve fase kan je vergemakkelijken door push ups te doen ervoor.

Succes ermee en graag gedaan!

Eerste cycle is gedaan. Begin morgen/overmorgen met de tweede cycle.
M'n schema gaat er als volgt uitzien:

Dag 1: Bench
BP
CGBP 4x6
DB Rows 5x5-10
DB Flyes 3x10
Hammer Curls 4/5x5-8

Dag 2: Squat
Full Squat
Parallel Box Squat 5x5
DB Lunges: 3/4x10
Calf Raises
Side Bends

Dag 3: Sprongkracht
Sprongoefeningen

Dag 4: OH
MP
Incline BB/DB Press 4x6 (vrij grote hoek, met nadruk op schouders)
Chins 5x3-5
Side Raises 3x10
Cable Curls
BB OH Extensions 3/4x8-10

Dag 5: DL
Deadlift
Platform DL (9cm waarschijnlijk) 5x5
GHR's (wat ik kan)
Shrugs 5x5-10
Cable Crunches

Dag 6: Snelheid
12-20x60m sprints (beginnen met ongeveer 12 en elke week opbouwen)

Dag 7: Conditie
30-45 min joggen

Alle commentaar is welkom! Misschien de GHR's en DB Lunges omwisselen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom niet met je knieen op een bankje, kan je veel platter gaan en zelfs misschien dieper. Ik ging altijd met me kin stuk onder het bankje.

16-6-09: Cardio

15 min Mobiliteit
35 min Shotten
35 min Springen
10 min Statisch Stretchen
--> ****ing heerlijk

Voor de rest niemand commentaar op mijn schema?

Ja ga naar de sprints joggen en houd dag 7 rust....
7 dagen in de week sporten is naar mijn idee vrij insane, en na 12 sprintjes kan je makkelijk nog ff half uurtje joggen.

Ja ga naar de sprints joggen en houd dag 7 rust....
7 dagen in de week sporten is naar mijn idee vrij insane, en na 12 sprintjes kan je makkelijk nog ff half uurtje joggen.

Hmm, ik ben al jaren gewoon om 7+ keer per week te sporten. Heb altijd 3/4 keer per week gebasket en minstens 4 keer per week aan KT gedaan. Dus die load kan ik wel aan.
Het idee is juist van elke dag wat te doen. Heb toch tijd genoeg en sport heel graag. Als ik mij moe voel, zal ik echter wel eens een dagje rust nemen uiteraard.
Voor en na de sprits jog ik inderdaad nog telkens 5/10 minuten. Anders is het heel weinig, ja. :)
Over de indeling van het KT-schema iets te zeggen?

Wat is het idee van die 5x5 boxsquats eigenlijk ?
En waarom CGBP na gewone bench ?
Hoeveel werksets plan je te doen bij de grote drie ?

Terug
Naar boven