- Waardering
- 761
BW was deze morgen 84. +400g t.o.v. van vorige keer (ongeveer 10 dagen geleden).
Trouwens nog wat leuke weddenschappen lopen.
1. Ik met m'n pa:
1 december moet ik meer dan 85kg wegen (ripped) en hij minder dan 85kg. Hij is 1m90, momentaal 90kg en van zichzelf "gespierder" dan ik van nature ben. Hij is dus veel minder ecto dan ik.
Inzet: als ik win krijg ik 2 flessen goeie sterke drank naar keuze: Rémy Martin, VSOP, Grey Goose, een Grand Cru, ...
2. Met m'n trainingspartner scrained:
Ik moet 225 of 5x200 Deadliften als we terug beginnen samen te trainen in Leuven eind september/begin oktober. Hij moet minder dan 105kg wegen. Momenteel 114kg.
Inzet: hij was te p*ssy om er iets serieus op te zetten, dus enkel voor de eer.
Trouwens nog wat leuke weddenschappen lopen.
1. Ik met m'n pa:
1 december moet ik meer dan 85kg wegen (ripped) en hij minder dan 85kg. Hij is 1m90, momentaal 90kg en van zichzelf "gespierder" dan ik van nature ben. Hij is dus veel minder ecto dan ik.

Inzet: als ik win krijg ik 2 flessen goeie sterke drank naar keuze: Rémy Martin, VSOP, Grey Goose, een Grand Cru, ...
2. Met m'n trainingspartner scrained:
Ik moet 225 of 5x200 Deadliften als we terug beginnen samen te trainen in Leuven eind september/begin oktober. Hij moet minder dan 105kg wegen. Momenteel 114kg.
Inzet: hij was te p*ssy om er iets serieus op te zetten, dus enkel voor de eer.

is nog een leuk idee
.