MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

Gruwelijke chinshizzle

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Dit vraagt om een filmpje! En strikt, he man. Niet zoals uw normale Curls. :p

khad et gwn es geprobeerd op einde training en de 5x26 lukte zonder veel moeite :P. het was voor mij nog strikt maar mss dat et onder jou criteria niet meer strikt was :(.

****ing nice MP. Onze MP en BP vergelijken slaagt echt op niks meer nu :P.

• #1.024
khad et gwn es geprobeerd op einde training en de 5x26 lukte zonder veel moeite :P. het was voor mij nog strikt maar mss dat et onder jou criteria niet meer strikt was :(.

****ing nice MP. Onze MP en BP vergelijken slaagt echt op niks meer nu :P.

Dat komt omdat:
1. Mijn Bench vrij zwak is t.o.v. de rest en m'n OH vrij goed.
2. Uw Bench erg goed is t.o.v. de rest en uw OH gewoon gay is. :p

Ik kan binnenkort voor een BW OH gaan, jij voor een 2xOH BW. :p:D

+ Jij weegt ook nog een pak zwaarder.

Goede trainingen verder willem9, 60x10 is netjes op mp!

• #1.027
  • #1.028
21-6-09: Deadlift C2W1

1. Deadlift:
opwarmen
5x125
5x150
10x175 PR
--> bij de 10e rep voor de eerste keer in mijn leven moeite gehad met de lock-out. :) Moet er ook op letten om de baar kort bij m'n lichaam te houden.

2. Platform DL's (11cm):
3x140
3x145
3x150
3x150
3x150 PR
--> PR omdat ik ze al een jaar niet meer gedaan heb. Volgende week 3x155. Zit toch zeker 25/30kg tussen m'n gewone DL en deze variant. Is best veel, niet?

3. Assisted GHR's:
4x5
--> ik doe mijn negatieve fase zo diep als ik kan zelf en bij het omhoog gaan duw ik lichtjes (zo weinig mogelijk) mee. Bij begin van set 5 kreeg ik fel kramp in mijn kuit en dus maar gestopt.

4. Shrugs:
10x80
8x100
6x120
6x130
8x135 PR (gripfail rechts)
15x120 PR
--> handen naar de klote.

5. Cable Crunches:
4 setjes

Commentaar: Mijn hams en glutes waren nog vrij gaar van de Squats donderdag. Dus het ging iets minder goed als verwacht, maar toch alles gehaald wat ik wou. Die GHR's voelde ik ook goed!:D Training heeft wel wat langer dan anders geduurd omdat ik 2 nieuwe oefeningen erin heb gegooid en dat natuurlijk altijd even zoeken is naar de juiste groove.

Laatst bewerkt:
Reppen op DL is blijkbaar wel je ding hé :D

• #1.030
Reppen op DL is blijkbaar wel je ding hé :D

Ja, het bevalt mij goed!
Als ik deze cycle gedaan heb, ga ik terug Block Deadlifts of Rack Pulls doen. Dan heb ik 2 cycles aan mijn hams/glutes gewerkt voor het onderste deel van de DL te verbeteren en dat heeft z'n vruchten afgeworpren.

Getver, 2 reps meer :). Je platform dl is ook sterk.

Wat doe je nog deze cyclus voor dl in de komende 2 weken?

• #1.032
Getver, 2 reps meer :). Je platform dl is ook sterk.

Wat doe je nog deze cyclus voor dl in de komende 2 weken?

En 1,5kg. :p
Sterk? Ik vond die Platform DL's juist heel slecht!
Ik doe volgende week 182,5 en dan 190. +7,5 dus telkens.

Platform scheelt bij mij ook 15-20 kg denk ik, zal toch niet zo vreemd zijn?

En 1,5kg. :p
Sterk? Ik vond die Platform DL's juist heel slecht!
Ik doe volgende week 182,5 en dan 190. +7,5 dus telkens.

Bij mij scheelt die platform DL nog meer, maar onderste van mn lift is/was dan ook mijn zwakke punt.. 5x5x130 vanop 13cm is geloof ik mijn record.

• #1.035
Platform scheelt bij mij ook 15-20 kg denk ik, zal toch niet zo vreemd zijn?

Bij mij scheelt die platform DL nog meer, maar onderste van mn lift is/was dan ook mijn zwakke punt.. 5x5x130 vanop 13cm is geloof ik mijn record.

Hmm, ik denk dat er toch sowieso 30+ verschil zit tussen beiden. Ik vind het veel, maar ben toch al blij dat het blijkbaar niet extreem veel is.
Volgende cycle dan terug Block Deadlifts, die ik veel liever doe. :D
Ik ben trouwens de afgelopen week droger geworden, terwijl ik toch gewoon evenveel ben blijven eten. Was helemaal niet de bedoeling, maar ik merk het nu toch vrij goed qua aders enzo. Ben ook minder bloated. Strange.
Tjah, dan is de cut maar een weekje eerder begonnen.

• #1.036
Gisterenmiddag:

Cardio: 2u liggen basketten met de homies

Gisterenavond: van 21u tot 6u al die cardio ongedaan liggen maken.

Gelukkigen niet helemaal naar de klote gezopen, want voel me vandaag nog cava!

Goed gedaan . Mijn geplande 'rust'week is zondagavond ingezet met een halve fles gin en een weinig tonic . Gister kalmeraan gedaan en vandaag en morgen recupereren van mijn wijsheidstanden . Die zijn er sinds een halfuurtje uit . Soep eten en sapjes drinken dus ... Dinsdag vlieg ik er terug in en breek ik al mijn records .

• #1.038
Goed gedaan . Mijn geplande 'rust'week is zondagavond ingezet met een halve fles gin en een weinig tonic . Gister kalmeraan gedaan en vandaag en morgen recupereren van mijn wijsheidstanden . Die zijn er sinds een halfuurtje uit . Soep eten en sapjes drinken dus ... Dinsdag vlieg ik er terug in en breek ik al mijn records .

Niet teveel last van de tanden? Ik heb 3 weken met een dikke wang rondgelopen.:o

Terug
Naar boven