MuscleMeat

Willem's UB/LB Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
ik ben geen cut held, maar het klinkt gewoon als weinig ;)

succes sowieso, ben benieuwd

Ben 1m79, 84kg. Onderhoud is iets meer dan 3000 kCals. Bulken moet ik doen rond de 3400-3500 kCals. Cutten op 2700 lijkt mij echt niet weinig. :p
Hoeveel weeg jij eigenlijk?

Ben 1m79, 84kg. Onderhoud is iets meer dan 3000 kCals. Bulken moet ik doen rond de 3400-3500 kCals. Cutten op 2700 lijkt mij echt niet weinig. :p
Hoeveel weeg jij eigenlijk?

momenteel tussen de 86-88

met helaas weer 90cm taille.... dus ik ga nu alle zakken chips weer even vervangen voor decent voeding. ik vond 88cm namelijk een beetje de max.

• #1.063
momenteel tussen de 86-88

met helaas weer 90cm taille.... dus ik ga nu alle zakken chips weer even vervangen voor decent voeding. ik vond 88cm namelijk een beetje de max.

Jij ook veel succes met de cut, dan. :p
Jij loopt ook qua stats wat voor op mij. Echt ideaal doel om op middellange termijn proberen in te halen. :D

• #1.065
400g vet per week dan? Met 2700 kcal per dag zou ik denken dat je sneller/meer zal verbranden? Ik mik op bijna 4kg op 6 weken voor mij :)

Ja, dat is wat mijn doel is. Ik heb geen idee hoe het werkelijk zal gaan. Volgende week vrijdag is het de eerste keer evalueren.
Ik snap echt niet dat jullie 2700 kCals zo weinig vinden.:o

• #1.066
29-6-09: Cardio 4

10 min Mobiliteit
30 min Joggen
10 min Statisch stretchen
--> nog altijd belachelijk veel spierpijn in m'n benen van de Squats. Ik ben zelfs 1 keer moeten stoppen omdat ik echt niet meer vooruit kwam. Heeft niks met conditie te maken, maar gewoon met compleet naar de klote benen.

• #1.067
Vandaag als cardio 2u in een zwembad liggen spelen met twee 15-jarigen. Daardoor kan ik lekker wat meer eten als pre-WO maaltijd. :D
Ik had die mannen al niet meer gezien sinds vorige zomer en ze zeiden direct dat ik best wat breder was geworden sinds vorig jaar. Daar doe ik het niet voor, maar is uiteraard toch leuk om te horen. :)

Altijd leuk om te horen idd. Je gaat als een malle trouwens man! Dikke trainingen, dikke pr's!

• #1.069
  • #1.070
Training van gisteren:

29-6-09: DL C2W2

1. DL:
opwarmen
3x140
3x162,5
7/8x182,5 PR
--> volgende keer laat ik mijn mama tellen. :p Ben vrij zeker dat het er 8 waren, maar bij rep 5 was ik weer even de tel kwijt. Bij de opwarming voelde alles wel zwaar aan. M'n glutes waren nog trashed van de Squats en het was t*ring warm in de garage, dus goed resultaat!

2. Platform DL (11cm):
3x140
3x150
3x155
3x155 PR
3x150
--> helemaal een hel met glutes die nog naar de klote zijn.

3. Assisted GHR's:
2x5
3x3
--> niet meer dan 3 reps gedaan bij de laatste sets omdat ik anders teveel moest helpen. Ik ga in het vervolg gewoon zorgen dat ik 15 reps doe, zonder teveel te moeten helpen.

4. Cable Cunches:
4 setjes

Commentaar: Geen Shrugs gedaan omdat ik geen zin en tijd had. Heb gisteren met zwemmen wel mijn arm gestoten tegen een plank en nu doet mijn rechterschouder redelijk wat pijn. Hopelijk dat het mij niet gaat hinderen met Bench vanavond en OH verder deze week.

Godver, wat een goeie deads alweer :). Je mams laten tellen is wel niet echt hardcore haha :D

mooie deadlift man

:eek: lekkere PR weer.

gekke shit. Het is trouwesn ****ing klote om in dit warme weer blijven strikt te eten. :(

Gaat lekker kerel.

• #1.075
Godver, wat een goeie deads alweer :). Je mams laten tellen is wel niet echt hardcore haha :D

Bedankt. Ik weet dat het niet hardcore is, maar zou toch graag het exact aantal reps weten. :p

Danke!

:eek: lekkere PR weer.

gekke shit. Het is trouwesn ****ing klote om in dit warme weer blijven strikt te eten. :(

Met dit warm weer heb ik juist minder honger. Is ideaal om te cutten dus.

Merci.

Ik ga zo Bench trainen. Ik hoop echt dat ik geen last heb van mijn schouder!

• #1.076
30-6-09: Bench C2W3

1. BP:
opwarmen
5x70
3x82,5
5x90 PR
--> check commentaar. Als ik normaal was, had ik sowieso 6x90 gepakt.

2. CGBP:
6x70
3x6x80 volume PR
5x80

3. BB Rows:
6x70
6x85
6x95
2x6x105 PR
2x8x95
--> is toch niet zo heel leuk de dag na DL.:o

4. Cable Flyes:
3x20

5. Seated DB Curls:
8x16
8x18
8x20 PR
8x18

Commentaar: Ik had niet echt veel pijn aan mijn schouder tijdens de training, maar ik voelde hem toch best wel. Daardoor was deze training niet slecht, niet goed, gewoon ok. Ben al heel blij dat ik toch een normale training heb kunnen doen vandaag. Hopelijk is het vrijdag gedaan wanneer ik OH moet doen.

• #1.077
Ik heb mij vandaag eindelijk All Stars gekocht. Deze zijn het geworden:
converse-chuck-taylor-allstar-monochrome-black-leather-1.jpg

Nu moeten mijn Squats wel omhoog gaan. ;)

Wat kosten ze? 100?

• #1.079

Heb ze 75 euro betaald in de Footlocker in Leuven. En aangezien Footlocker vrij duur is, zal je ze ook nog wel goedkoper vinden. Ik heb trouwens de volledig leren gekozen. Vond die toch wel een pak vetter dan de stoffen.

Heb ze 75 euro betaald in de Footlocker in Leuven. En aangezien Footlocker vrij duur is, zal je ze ook nog wel goedkoper vinden. Ik heb trouwens de volledig leren gekozen. Vond die toch wel een pak vetter dan de stoffen.

De leren zijn idd veel vetter als de stoffen van All star. Ik wil deze ook kopen maar zijn ze niet super warm?

Terug
Naar boven