Fitness Seller

Willem's UB/LB Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
De leren zijn idd veel vetter als de stoffen van All star. Ik wil deze ook kopen maar zijn ze niet super warm?

Geen idee. Dat zal ik je morgen weten te vertellen. :D Zal ook best meevallen. Dat kan ik wel verdragen voor een uurtje.;)

Je gaat ze dus enkel gebruiken voor te trainen? :p

Ik heb van die fake all stars van 5 euro voor te traine.. :D

Train toch op blote voeten :)

• #1.087
1-7-09: Cardio 2

Anderhalf uur liggen ballen op een pleintje. Was goed matchke, die mannen konden allemaal spelen!

• #1.088
Ik heb net vernomen dat ik geslaagd ben! Mijn bachelorjaren zitten erop. Op naar de Master!

Nice, congrats man!

• #1.093
2-7-09: Squat C2W3

1. Full Squat:
opwarmen
5x100
3x115
5x127,5 PR
--> weer eens niet goed. Ik wou er zeker 6 doen. Ik moet echt eens leren meer tot het gaatje te gaan bij Squats. Volgende keer moet ik gewoon blijven doorgaan tot ik fail. Ik heb aan mijn pa gevraagd om eens te kijken waar juist mijn sticking point is en het is nog een stuk onder parallel. Dus moet echt explosiever uit the hole komen. Ik had het gevoel dat dat deze keer al beter ging dan vorige keer, maar daar moet ik zeker aan blijven werken.

2. Paused Full Squats:
5x100
5x105
5x110 PR
5x105
5x105

3. Walking DB Lunges (in lbs):
3x8x50

4. BB Side Bends:
8x30
3x8x35

5. 1-Leg Calf Raises:
8xBW+15
3x8xBW+20
12xBW+15

Commentaar: Zoals jullie al gemerkt hebben, ben ik totaal niet tevreden met mijn Squats deze cycle. Daarom ga ik volgende cycle ook maar +2,5 doen. En ik moet ook gewoon harder gaan. Geen schrik hebben om te failen. Ik wil trouwens met 5/3/1 doorheen de zomer zeker +20/25kg op mijn 5RM pakken. Dus van 120 naar 140/145. Ik zit nu op +7,5. De All Stars Squatten wel heel lekker!

Hoe oefen je het uit "the hole" komen, behalve door paused squats?
Volgens mij zijn je squats oa. wat minder omdat je deadlift er begint op in te hakken. Ev. volgende cyclus je volume na deadlift wat minderen zodat je sneller herstelt?

• #1.095
Hoe oefen je het uit "the hole" komen, behalve door paused squats?
Volgens mij zijn je squats oa. wat minder omdat je deadlift er begint op in te hakken. Ev. volgende cyclus je volume na deadlift wat minderen zodat je sneller herstelt?

Neenee, heeft niks met DL's te maken. Ik heb normaal 96u om te herstellen van de DL's, dus dat moet voldoende zijn.
Vroeger deed ik meer volume op DL's + nog Squats erna op DL-dag en toen ging het op Squat-dag ook nog goed.
Het volume op DL's is trouwens echt niet hoog.

Hoe lang pause je bij die pause squats? ik zou toch zeker 3 sec pausen in the hole.. niet zo'n korte pauze.

Willem je zou eens met mij moeten trainen. :D Dan kruip je door het puntje van de naald jonge. ;) :p

Msch 'es een filmpje maken van je squats?

• #1.099
Hoe lang pause je bij die pause squats? ik zou toch zeker 3 sec pausen in the hole.. niet zo'n korte pauze.

Ik pause minstens 2 seconden in the hole. Dus zakken, zorgen dat alle momentum weg is en dan goed vanuit de heupen/hamstrings proberen omhoog te komen. Is heel zeker geen korte pauze. Waarom vraag je dat? Mijn Paused Full Squats liggen toch niet uitzonderlijk kort bij mijn gewone Full Squats?

Willem je zou eens met mij moeten trainen. :D Dan kruip je door het puntje van de naald jonge. ;) :p

Lenn is the solution to all my problems!

Msch 'es een filmpje maken van je squats?

Zal ik inderdaad eens doen de komende weken.

• #1.100
3-7-09: Cardio 3

15 min Mobiliteit
60 min Shotten
--> heb heel slecht geslapen deze nacht en ben dan ook de hele dag ****ing tam geweest. Had geen zin om te lopen of springen, daarom maar een shottraining gedaan. Was ook wel eens leuk!

Terug
Naar boven