AndroidHealthClinic

Willem's UB/LB Log

light bastard!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122

Pound for pound, baby. Pound for pound.

10-7-09: Deload

1. Full Squat:
5x60
5x80
5x90

2. BP:
5x40
5x60
5x65

3. Deadlift:
5x60
5x100
5x120
5x130

4. Chins:
3x5xBW

Commentaar: Geen OH gedaan voor schouder. Vandaag voelt die wel al veel beter. Ik heb het idee dat mijn schouders beter herstellen als ik die gebruik voor Presses die niet OH zijn. Een beetje het idee van rust roest.

geen oh shizzle doen dan.

zou dat voorlopig laten voor wat het is, blessure vrij doortrainen heb je meer aan.

• #1.124
geen oh shizzle doen dan.

zou dat voorlopig laten voor wat het is, blessure vrij doortrainen heb je meer aan.

Jep. Ik voel m'n schouder licht bij het Squatten als ik de bar smal vast pak. Pas als dat niet meer is, doe ik terug OH.

Goede workout

Willem waarom doe je die chins niet tot failure is dat vanwege het schema en je bij UB/LB niet tot failure mag gaan?

goed weekend.

Omdat het een deload training is.

Omdat het een deload training is.

:o:o:o:o:o:o over heen gelezen....

- Maar kan je niet beter dan meerdere HH doen bij een deload?
- En dat is neem ik aan geen 50% 1 rm? of bereken je dat op een andere manier want die fullsquat is toch aardig pittig voor een deload training?

Waarom meer herhalingen?

Hij heeft en het gewicht en het volume naar beneden gehaald = deload.
Dat kan je op 10 manieren doen ofzo, hij vond dit lekker waarschijnlijk.

:o:o:o:o:o:o over heen gelezen....

- Maar kan je niet beter dan meerdere HH doen bij een deload?
- En dat is neem ik aan geen 50% 1 rm? of bereken je dat op een andere manier want die fullsquat is toch aardig pittig voor een deload training?

Ik zal mezelf nog een x herhalen.. misschien heb je er de vorige keer overheen gelezen. Een deload kan op meerdere manieren. Het enige wat belangrijk is dat je met minder intensiteit en/of volume traint.

nette repout op de deadlift!

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

bij een deload prefireer ik ook laqere weights en hogere reps.

Ik zal mezelf nog een x herhalen.. misschien heb je er de vorige keer overheen gelezen. Een deload kan op meerdere manieren. Het enige wat belangrijk is dat je met minder intensiteit en/of volume traint.

Bro, ik begrijp niet welke post je bedoelt? Edit net gelezen in G-men zijn log. Thanks voor de info conclusie maakt dus geen reet uit zo lang je het maar rustig aan doet?

Laatst bewerkt:
  • #1.133
Ik hou min of meer als richtlijn wat Jim Wendler in 5/3/1 beschrijft: 5x40%, 5x50%, 5x60%.

• #1.135
12-7-09: Cardio 3

15 min Mobiliteit
30 min Balleke shotten
30 min Joggen
10 min Statisch stretchen
--> ik ben deze week begonnen met vakantiewerk en heb ook 2x meer dan anderhalf uur gewandeld, dus dat geldt als Cardio 4.

• #1.136
14-7-09: Bench C3W1

1. BP:
opwarmen
5x65
5x75
7x85
--> 1 rep minder dan vorige keer met 85. Zie commentaar.

2. Floor Press:
5x70
5x75
5x80
4x80
5x75

3. BB Curls:
5x40
5x45
3x5x50

4. Pushdowns:
10x20
10x25
10x30
10x30
--> had eerst soort Skullcrushers gedaan, maar die voelde ik klein beetje in mijn schouder, dus maar iets anders gedaan;

5. DB Flyes (in lbs):
2x15x40 PR:D

Commentaar: Verklaringen waarom mijn Bench niet zo goed was: 1. Cut; 2. Middagtraining, dus ook al minder gegeten. 3. En dit is volgens mij de belangrijkste: slechte Deload. Ik heb maar 1 (te verwaarlozen) lichte training gedaan op 7 dagen, dus heeft het meer op een rustweek geleken. Daarom zal ik deze week terug wat spanning moeten opbouwen. Ik denk bovendien dat het verstandig is als ik deze cycle niet te veel verhoog, want met de cut zal ik wel niet veel sterker worden. Het goede nieuws is dat ik mijn schouder helemaal niet gevoeld heb bij de Presses. Ik ga nu slim zijn en deze week de OH laten voor wat het is zodat ik volgende week terug kan beginnen. Ik doe nu ook 5 keer per dag 20 Shoulder Dislocates en dat voelt wel lekker aan.

Excuses zeg ik je excuses :D

Jep. Ik voel m'n schouder licht bij het Squatten als ik de bar smal vast pak. Pas als dat niet meer is, doe ik terug OH.

Ik had hetzelfde probleem, sindsdien pak ik squat zo wijd mogelijk met m'n handen tegen de schijven aan.

Doe nou maar ff rustig aan met je schouder niet te snel denken dat het goed zit voordat het weer terug is.

Succes.

• #1.140

Ja, dat zijn de redenen gewoon. :p Meer zat er echt niet in die dag.

Ach je kent bodybuilders he... ;):D

Haha. Zodra iets minder gaat, ben jij er als eerste bij om commentaar te leveren. :D

Ik had hetzelfde probleem, sindsdien pak ik squat zo wijd mogelijk met m'n handen tegen de schijven aan.

Doe nou maar ff rustig aan met je schouder niet te snel denken dat het goed zit voordat het weer terug is.

Succes.

Normaal heb ik dat probleem met mijn schouders niet, maar nu even met mijn blessure wel. Ik zou toch graag smal vastpakken omdat mijn bovenrug dan tighter zit. Zeker doe ik rustig aan. Ik heb mijn lesje wel geleerd om met blessures verder te trainen.

Terug
Naar boven