- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen oh shizzle doen dan.
zou dat voorlopig laten voor wat het is, blessure vrij doortrainen heb je meer aan.

over heen gelezen....over heen gelezen....
- Maar kan je niet beter dan meerdere HH doen bij een deload?
- En dat is neem ik aan geen 50% 1 rm? of bereken je dat op een andere manier want die fullsquat is toch aardig pittig voor een deload training?
Ik zal mezelf nog een x herhalen.. misschien heb je er de vorige keer overheen gelezen. Een deload kan op meerdere manieren. Het enige wat belangrijk is dat je met minder intensiteit en/of volume traint.
Bro, ik begrijp niet welke post je bedoelt? Edit net gelezen in G-men zijn log. Thanks voor de info conclusie maakt dus geen reet uit zo lang je het maar rustig aan doet?
Bro, ik begrijp niet welke post je bedoelt? Edit net gelezen in G-men zijn log. Thanks voor de info conclusie maakt dus geen reet uit zo lang je het maar rustig aan doet?

Jep. Ik voel m'n schouder licht bij het Squatten als ik de bar smal vast pak. Pas als dat niet meer is, doe ik terug OH.
Meer zat er echt niet in die dag.
Ik had hetzelfde probleem, sindsdien pak ik squat zo wijd mogelijk met m'n handen tegen de schijven aan.
Doe nou maar ff rustig aan met je schouder niet te snel denken dat het goed zit voordat het weer terug is.
Succes.