- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het wel idd. En ook omdat die ****ing rep pr's helemaal nergens op slaan <6-15 rep pr's.. who cares.
Hehe, als je al 1,5 jaar niet of nauwelijks boven de 5 reps bent uitgekomen, kan het echt geen kwaad om eens 3 maanden tussen 5-10 reps te zitten.

Nope zeker niet.. het heeft jou toch genadeloze gains gebracht
All im saying is; rep pr's met reps zo hoog zijn niet altijd indicatie van gains qua maximale kracht.. het kan wel.. maar het hoeft niet perse. Kan net zo goed komen door een betere conditie oid.
Wat zie jij als progressie? Als je de minimum reps voor een jaar aanhoudt stijgen je squats en deadlifts in training met 30kg ofzo... Dat is 60kg op je totaal met de bench er nog buiten gelaten.
Ik denk ook niet dat je elke training echt voluit hoeft te gaan en dat ga ik ook niet meer doen. Ik ga gewoon rustig reppen, niet mezelf opfokken of wat dan ook. Dat heb ik de eerste wave wel gedaan maar ik denk dat dat op een gegeven moment aan je gaat vreten... 2-3 reps meer dan het minimum is m'n streven vanaf nu.
Of je het saaie programma kan volhouden is iets anders... Msch met 'leuke' assistance.
27-7-09: Deadlift
4. Assisted GHR's:
20 reps totaal
--> best veel last van kramp in mijn kuiten. Iemand daar tips voor?
6x187,5 kg... dan zou er toch wel een 210+ deadlift in moeten zitten denk ik zo..
Nog een 1 rm geprobeerd lately?