Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook, maar dat weten we alTegelijkertijd kan ik heel slecht tegen fails. Dan ga ik training erna nog eenkeer proberen en natuurlijk weer failen. Zoals op DL de laatste tijd.
Wil vanaf nu even naar me pr's toe trainen, opdat ik zeker weet dat ik ze haal. Als ik dan voel dat er meer inzit kan ik ook nog een paar kg extra pakken. Te lang tot failure getraint met te weinig resultaat. Even wat conservatievere aanpak nu, reken maar at het gaat werken![]()
my job 

Op setjes van 5 vliegt je bor al snel genoeg omhoog. zit je zo op setjes 100 of meer. Merk je dat je even later al snel 8 reps pakt met zelfde gewicht.

De grip bij de BB row was beter als eerst, bij de 110 had ik wel moeite 1ste rep was goed bij de 2de had ik hem scheef vast, daarna op de grond gelegd, 3de rep was al mindere uitvoering en de 4de was ugly as Sanca![]()

3 jaartjes waarvan de laatste jaar pas serieus, in het begin ging ik 1 x per week, periode daarna blowde ik mezelf de t*ring in, nu geconcentreerd bezig!
maar toen
en 
De grip bij de BB row was beter als eerst, bij de 110 had ik wel moeite 1ste rep was goed bij de 2de had ik hem scheef vast, daarna op de grond gelegd, 3de rep was al mindere uitvoering en de 4de was ugly as Sanca![]()

)

Flat bench:
opwarmen
10 x 80
3 x 90
1 x 100
1 x 105
1 x 115 PR PR PR
1 x 120 fail
1 x 120 fail
Incline bench:
10 x 60