XXL Nutrition

Willy´s eerste Log

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha nee die warming up doe ik omdat het de eerst oefening is voor een spiergroep, dus ff specifiek opwarmen. De setjes die hier boven staan zijn werksetjes ;)

Knurft, sanca, trasher --> thanks beren!

:eek:

:roflol:
Hahah dank je maar ik vind het zwaar tegenvallen, moet nog hard werken aan me back power! :fire:

:p Dan wordt het tijd dat ik die oefening wat meer ga doen ...

Even over die rows, iemand toevallig in de M&F gezien van die oefening zo waar je dus je row uitvoert en dan als ie aan je kin komt je armen er onder insmijt en er een front press van maakt. Denk toch dat dit zeer effectief zal zijn vr de schouders, wat denk je?

:eek:

:roflol:
Hahah dank je maar ik vind het zwaar tegenvallen, moet nog hard werken aan me back power! :fire:

Op setjes van 5 vliegt je bor al snel genoeg omhoog. zit je zo op setjes 100 of meer. Merk je dat je even later al snel 8 reps pakt met zelfde gewicht.

Dat is de hang clean dacht ik, idd een goeie voor de schouders.
Totale oefening, explosief :thumbs:

Ow techniek is wel heel belangrijk!

Op setjes van 5 vliegt je bor al snel genoeg omhoog. zit je zo op setjes 100 of meer. Merk je dat je even later al snel 8 reps pakt met zelfde gewicht.

Thanks man, ik wilde ook al wat lager in reps gaan zitten.
Met rug doe ik dat nooit, daarom is me rug wat aan de zwakke kant.
Ga het zeker proberen Trasher!

idd de oef lijkt me wel wat alleen ga ik wat beperkt zijn met het gewicht dat ik uitoef omdat ik nog ni zo zwaar kan rowen.

:)

Laatst bewerkt:
Beetje leg drive kan ook geen kwaad met de laatste reps. Went snel genoeg. Merk juist resultaat met zware setjes met lichte smokkel.

Voor iemand met zo'n bench moet dat geen probleem zijn:p

noem me anders maar gewoon Jason,

gr -JT

True, Jason.
Noem mij anders maar gewoon meneer :roflol:
Niels is de naam...

zie nu die quote pas in je sig:roflol:

Mijn krachtstats zijn k*t, ik zit in de bulk, waarom ga ik godver niet op de heavy compounds trainen?!! :fire:
November, december krachtmaanden.
Januari, februari build maanden.
Daarna zie ik verder.

Schema wat ik ga volgen is van Lanfeust.
Ma:
heavy squat
Speed deadlift
Rows, lat pulley, ...

Woe:
Overhead press
light squat
Medium bench
ander rug werk

Vrij:
Deadlift
medium squat
rowing, powerclean, lat pull down, ...

Za:
Incline bench
bench press
Dragonfly (ab)

Heb alleen Za het rugwerk eruit gehaalt en wat ab work erin gedaan.
De oefeningen kijk ik per training aan.
Compounds:
Front- en Backsquat
Deadlift
Incline- en Flat- en CG bench
MP en PP
BB, T-Bar, DB row
Pull ups

Af en toe een BB/Preacher curl er door heen.
3 x in de week incline wandelen en wat dropsetds voor kuiten.
RC oefeningen en Shoulder dislocates houd ik erin, voor schouder gezondheid.....
Morgen de aftrap op mijn verjaardag met een PR, hopen op de flat bench: 1 x 115 :hedbang:

Laatst bewerkt:
Haha, ik zag ja al meekoekeloeren in dat topic. Ik heb er ook serieus over zitten denken weet je dat. Zelfde redenen. hmmz. moeilijk. Anders misschien volgende jaar. Als ik maar zo vaak mogelijk kan trainen, naargelang ik tijd heb natuurlijk:p

Ow jippie ben 19 geworden..... :who: :birthday: :rolleyes:
Anyway, ga me nagels weer lakken. Wilde eerst op 1 hand willy zetten, en de andere 19 en wat met cuba ofzo. Maar ben door sanca op het idee gekomen om silly willy om me vingers te lakken. Past precies :D
Zal ook wel ff foto maken als het is gelukt :roflol:

Ow jippie ben 19 geworden..... :who: :birthday: :rolleyes:
Anyway, ga me nagels weer lakken. Wilde eerst op 1 hand willy zetten, en de andere 19 en wat met cuba ofzo. Maar ben door sanca op het idee gekomen om silly willy om me vingers te lakken. Past precies :D
Zal ook wel ff foto maken als het is gelukt :roflol:

cool :roflol: ik kijk al uit naar de foto :D

dat schema ziet er bruut uit, sucses!

:roflol: hahahaha wtf

edit:moved

Terug
Naar boven