MuscleMeat

Willy´s eerste Log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, sanciespancie :fire:

Gozer als jij een maandje 2 x in de week front squat dan doe jij makkelijk setjes die richting de 200 kilo gaan....

Ow en thanks offcourse!

weetje wat probleem is die stang op mijn schouders laten rusten dat kan ik niet of moet ik nog leren van daar mijn k*t front squat, ik heb ze 2 of 3 keer gedaan verder nooit

weetje wat probleem is die stang op mijn schouders laten rusten dat kan ik niet of moet ik nog leren van daar mijn k*t front squat, ik heb ze 2 of 3 keer gedaan verder nooit

Er is een trucje voor met straps. Veel mensen missen flexibiliteit in hun polsen. Ik heb zelf ook nog de grootste moeite met de olly greep en hou mijn ellebogen te ver naar beneden. Mijn frontsquat scheelt amper met mijn backsquat op kracht, maar om die stang te plaatsen blijft lastig. Vroeger deed ik kozakkengreep, maar dat vind ik niet fijn met serieuze gewichten. Tsjah. Het moet toch een keer wennen denk ik dan:p

hmm dit week eens proberen dan

txh voor je info trashertje

Front squat:
Opwarmen
10 x 80
2 x 3 x 100
6 x 100 PR :fire:
4 x 110 PR :fire:
2 x 120 PR :fire:

Squatten ging goed vandaag!!! Met de 120 had ik denk 3 reps kunnen maken maar ik stapte al weer terug het rek in, erg slim..... :rolleyes:

Eet slecht de laatste tijd, kom moeilijk aan ook al ben ik me benen weer aan het trainen. Is denk een combo van op kracht trainen en van slecht eten.....

Morgen banken, misschien de 120 maxen.

Gefeliciteerd met pr's Wil:D

Hard trainen en slecht eten is afbraak=zinloos, dat weet je he:finger:
Je drinkt toch wel genoeg melk hoop ik??

Morgen banken, misschien de 120 maxen.

Pak die 125 dan ook gelijk even:p

hmm dit week eens proberen dan

txh voor je info trashertje

Heb het ergens gelezen. Weet niet meer waar. google heeft vast een antwoord:D

Hoe die mensen hun polsen zo soepel krijgen is mij overigens nog steeds een raadsel:dunno:

Maar waar blijven je filmpjes Ciko? Dat zou je toch verwachten van iemand met zulke stats:o

Heb het ergens gelezen. Weet niet meer waar. google heeft vast een antwoord:D

Hoe die mensen hun polsen zo soepel krijgen is mij overigens nog steeds een raadsel:dunno:

Maar waar blijven je filmpjes Ciko? Dat zou je toch verwachten van iemand met zulke stats:o

ach ben een verlegen jochie

Gefeliciteerd met pr's Wil:D

Hard trainen en slecht eten is afbraak=zinloos, dat weet je he:finger:
Je drinkt toch wel genoeg melk hoop ik??

Hmm 2 liter per dag ongeveer.....
Ga vanaf nu ook weer brinta naar binnen mieteren, deed dat "vroeger" wel met rozijnen en suiker..... :meal:
Al dat brood begint vies te worden......

Pak die 125 dan ook gelijk even:p
Hmm als de 120 goed gaat en ALS ik ga maxen, wilde eigelijk niet maxen tot en met eind december, begin januari. Ga misschien wel wat doubles en singles doen met 110 en 115....

Er is een trucje voor met straps. Veel mensen missen flexibiliteit in hun polsen. Ik heb zelf ook nog de grootste moeite met de olly greep en hou mijn ellebogen te ver naar beneden. Mijn frontsquat scheelt amper met mijn backsquat op kracht, maar om die stang te plaatsen blijft lastig. Vroeger deed ik kozakkengreep, maar dat vind ik niet fijn met serieuze gewichten. Tsjah. Het moet toch een keer wennen denk ik dan:p

Ben ik dan de enige met reusachtige front delts :D
Na ik leg op me voorste schouderkoppen, kruis men armen en pak de stang vast (kozakkengreep denk ik). Niet te dicht bij je keel leggen en gewoon experimenteren. Moet wel lukken! Succes in iedergeval Ciko!

Hmm 2 liter per dag ongeveer.....
Ga vanaf nu ook weer brinta naar binnen mieteren, deed dat "vroeger" wel met rozijnen en suiker..... :meal:
Al dat brood begint vies te worden......

Hmm als de 120 goed gaat en ALS ik ga maxen, wilde eigelijk niet maxen tot en met eind december, begin januari. Ga misschien wel wat doubles en singles doen met 110 en 115....

Zo denk ik ook steeds, maar de verleiding is te groot. Klinkt overigens wel verstandig jah.

Zou graag tips geven. Maar mijn routine is nou niet echt een routine denk ik:roflol:. Wat werkt weet ik dus niet. Misschien de variatie of het feit dat ik mijn bench in ruil voor cgbp en db press zodra ik vastloop en het niet te pas en te onpas tot failure gaan en met forced reps of negatieven werken. Maar blijkbaar doe ik iets goed, want ik merk enorme vooruitgang nu. Verschil tussen 70-80-90 en 100 bestaat gewoon niet meer, alleen voor de 110 moet ik moeite doen haha.

Misschien de variatie of het feit dat ik mijn bench in ruil voor cgbp en db press zodra ik vastloop en het niet te pas en te onpas tot failure gaan en met forced reps of negatieven werken.

Met negatieven train ik niet en met forced reps ook niet.
Al die mannetjes in de gym, die veel meer erop gooien dan ze kunnen, how pathetic....
Gewoon 5 x 5 of 3 x 3 of 5 x 2, zulke dingen werken goed op dit moment.

Met negatieven train ik niet en met forced reps ook niet.
Al die mannetjes in de gym, die veel meer erop gooien dan ze kunnen, how pathetic....
Gewoon 5 x 5 of 3 x 3 of 5 x 2, zulke dingen werken goed op dit moment.

Haha. En als ze zien dat jij wel vooruit gaat veronderstellen dat je aan de roids bent net als anderen die menen op een plateau te zitten bij pussygewichten hahaha.

Ik doe eigenlijk gewoon wat mij op het moment van trainen goed lijkt en ook wat ik leuk vind. Met alle trainingsmethoden die ik heb bestudeerd inspiratie zat. Zolang je er lekker op gaat is het prima toch:p

Haha ik zie nu je filmpje. ziet er goed uit hoor. De buffheid begint ook al te komen:D

Thanks Mister T, working on it.... :fire:

Lekkere frontsquat, tof squatrekkie in jouw gym trouwens :thumbs: Die bij ons is vet verrot.. :o

Bij de 2e gym waar ik train hebben ze precies dezelfde, ..geloof ik. Ik vind hem nogal krapjes en safety's bieden weinig mogelijkheden. Misschien ben ik ook verwend hoor:p

Heb je wel gelijk in T, maar verder een prima rack naar mijn idee.....
Maar ben niks anders gewend dus kan niet echt goed oordelen.

Hey dikke frontsquat gek ;)!

Terug
Naar boven