XXL Nutrition

Willy´s eerste Log

Bezoekers in dit topic

Ja PP is overhead press, maar het is wel een speed oefening denk ik?

Edit: ik vergat te lachen om je grapje, ha ha ha ha :roflol:

:roflol: you bitch;)

Misschien leuk om even de powerlifting sectie door te nemen. Ik wil zelf binnenkort eens gaan experimenteren met een aantal nieuwe oefeneningen. Hangcleans, powercurls dat soort werk:)

Misschien kun je hier ook nog wat inspiratie op doen. Heb deze link al eens gepost in me logje geloof ik:) NSCA Dartfish Videos
 
Thanks Trasher, karma houd je tegoed, wilde het ook al geven voor de Deadlift PR maar moet eerst ff wat verspreiden!
 
hehe, was trouwens geen grapje van die "speed" was serieus:p


De hartverwarmende motivatie in mijn logje doet me zeer deugd:D
 
Hahaha I´m all about the peace man....
Kan nu niet deadliften vanwege me knie, ga het komende week rustig aan proberen, heb dan 3 weken vrijwel niks gedaan. Ik wil voor de jaarwisseling toch wel richting 190 gaan en squat op minimaal 160 hebben.... Maar eerst herstellen van die blessure.
 
Monsterlijke ambities:thumbs:

Als die blessure op tijd over gaat moet het je zeker lukken.
Leuk dat wij dezelfde doelen hebben!!:D

Wat is je doel voor bench eigenlijk?

Me eindejaars doelen zijn eigenlijk 150 squat, 110 bench en 180 dl.

De eerste heb ik al gehaald, al tweemaal zelfs, maar met onbevredigende techniek. Wil toch eigenlijk wel de 160 pakken pakken voor het eind van het jaar. Die deadlift op 180 gaat zeker lukken. Denk dat 190 een realistischer doel is:D

Nu is ff een biertje opentrekken en nog ff gamen met paar maten. Morgen weer trainen. Mzzl
 
Hmm ja 110 bench heb ik al dus ik ga voor de 120/125.
Wel lachen dat je dezelfde stats en doelen hebt, game is on baby :fire:

Misschien een idee om een soort wedstrijd te doen ter motivatie ofzo?
 
Gewoon een wedstrijdje binnen de logjes, voor de lol:D
Dan train ik dadelijk nog meer als een PL-er:o :roflol:

Meest verwacht ik toch van de deadlift komende tijd.
Die squat op 160 krijgen lukt misschien net, maar gaat heel zwaar worden:wl:

Met bench loop je wel flink op me voor hoor. Jij drukt steady honderd en ik nu voor het eerst amper een paar herhalingen in mini-setjes. 120/125 duur nog wel even, maar je weet nooit:p Alles gaat zo hard op het moment.

Wat zijn je eigen verwachtingen als je je huidige progressie doortrekt?



Game is on:evil:
 
Bench 125, deadlift en squat kan ik niet teveel over zeggen vanwege me knie....
Maar heb een maand rust gehad dus als ik beter ben kan ik weer knallen!!!

Definitieve doelstellingen:
Bench Press 1 x 125
Squat 1 x 165
Deadlift 1 x 190

Front squat: 1 x 130
CGBP: 1x105
MP: 1 x 80

Wil de helft van de doelstellingen halen, belangrijkste zijn de grote 3 natuurlijk....
Ga denk 3 x in de week sporten:
A: push
B: pull

Week 1:
Ma: A
Wo: B
Vr: A

Week 2:
Ma: B
Wo: A
Vr: B

Of een full body (wat voor mij het best werkt qua kracht!)
 
Bench 125, deadlift en squat kan ik niet teveel over zeggen vanwege me knie....
Maar heb een maand rust gehad dus als ik beter ben kan ik weer knallen!!!

Definitieve doelstellingen:
Bench Press 1 x 125
Squat 1 x 165
Deadlift 1 x 190

Damn, je legt de lat wel hoog. Ik denk als ik van de grote drie als het meezit 5kg, als het tegenzit 10kg aftrekt je mijn stats per 1/1/08 wel te pakken hebt:rolleyes: :)
 
Damn, je legt de lat wel hoog. Ik denk als ik van de grote drie als het meezit 5kg, als het tegenzit 10kg aftrekt je mijn stats per 1/1/08 wel te pakken hebt:rolleyes: :)

We gaan het zien Trasher! Veel succes :thumbs:
Hoe hoger de lat, hoe harder we gaan trainen, des te meer we gaan eten, des te chiller we slapen en des te harder we groeien :fire:
 
Heb een pot whey eiwitten van Bodylab binnen! Smaak is erg goed, mits je het met melk drinkt. Was vandaag geen melk in huis en moest het dus met water doen :kots:
Zometeen trainen: Kuiten, borst, zijkant schouders en beetje tri en abs

Viel me laatst op hoe achterlijk dun me onderbenen zijn, ik kan ze trainen wat ik wil maar echt groeien doen ze niet. Ik ga nu 3 x in de week calfs doen: 10 minuten incline wandelen en dan 3 x dropsets... Hoop dat het werkt want ze meten nu 38 cm dacht ik :o
 
Heb een pot whey eiwitten van Bodylab binnen! Smaak is erg goed, mits je het met melk drinkt. Was vandaag geen melk in huis en moest het dus met water doen :kots:
Zometeen trainen: Kuiten, borst, zijkant schouders en beetje tri en abs

Viel me laatst op hoe achterlijk dun me onderbenen zijn, ik kan ze trainen wat ik wil maar echt groeien doen ze niet. Ik ga nu 3 x in de week calfs doen: 10 minuten incline wandelen en dan 3 x dropsets... Hoop dat het werkt want ze meten nu 38 cm dacht ik :o

Hahaha. bekend verhaal bro. Volgens mij heb ik mijn kuiten nog nooit serieus aangepakt. En als ik het me voorneem schier het er ook altijd bij in. Ze meten nog wel een cm of 41, maar kan beslist beter. Buik geldt hetzelfde voor. Die pakken we al wel behoorlijk aan met zercher squats, maar een paar crunches kunnen vas geen kwaad.

Kuiten en buik = ubersaai:o

Maar uiteindelijk willen we toch allemaal fatsoenlijke mannepoten en een stel keiharde abs niet.:D
 
Training van vandaag:

Flat Bench Press:
Opwarmen
8 x 90
2 x 3 x 100 Volume PR
1 x 2 x 100 (failde bij 3...)

Wilde voor 3 x 3 x 100 gaan maar helaas, volgende training nog een poging.

Incline flyes:
12 x 22
9 x 24
6 x 26
5 x 28

Decline DB Press:
8 x 32 Volume PR
6 x 34 PR
4 x 36 PR

Dit ging echt masterlijk goed, sinds 3/4 maanden weer een DB press gedaan. Zat vroeger aan de 6 x 32.

Culter raise ss DB tricep extension:
15 x 15/12 x 12
15 x 15/12 x 12
10 x 18.5/12 x 10

DB side raise:
10 x 14
8 x 16
Licht cheated allebei....

2 setjes heavy abs, soort zelf gemaakte oefening....
2 setjes swiss ball weighted crunches 20 kilo

Heerlijke training, was goed moe. :fire:

Zit nu in een Amsterdam bij een vriend van me, morgen rug training op de agenda maar zie wel hoe het loopt.
 
Laatst bewerkt:
Brute flyes en DB presses !
Al wat bijgekomen van gewicht sinds begin van je log?
Greetz
 
Thanks man, DB presses lang niet gedaan dus daar verwacht ik binnekort wel op de 40 te zitten.
Bulk bevalt goed, kracht gaat goed vooruit kan niet wachten tot ik weer volle bak benen kan trainen :banana: Ben weer anderhalve kilo aangekomen sinds ik in de bulk zit Heb sinds een halve week me eiwitten binnen dus verwacht dat het nu wat sneller gaat.
 
die 3x3 zit eraantekomen

ik ben echt een flink stuk sterker geworden sinds ik bulk
 
die 3x3 zit eraantekomen

ik ben echt een flink stuk sterker geworden sinds ik bulk

**** yeah!!! :fire:
We :heart: bulken

Net ff wat stats opgemeten: (allemaal koud)
Armen: 37.5 L, 37 R
Benen: 61 L, 60 R
Taille: 87.5
Borst: 104
Borst met schouders: 128
Kuiten: 37.5 L, 38 R

Kuiten zijn achterlijk dun, ga ik aan werken (al 100x tegen mezelf gezegd, maar het is k*t om te trainen net als buik, plus die spiergroep interesseert me niet...) Taille is aardig groot (denk ik) me buik is altijd al wat boller (niet vet) geweest en in de bulk gaat die nog is extra uitzetten.... Heel fijn maar niet heus. Bij alle afmetingen (behalve taille off course :D) mogen wel een paar cm bij, dus gewoon lekker doorbulken.
 
Die 3x3 zit er zeker aan te komen.

Nette flyes en db press ook na die bench:thumbs:

Volgens mij kan jouw decline press zelfs nog wel zwaarder, al kan ik me voorstellen dat die bench aan je vreet;)

Waarom heeft iedereen trouwens van die asociaal sterke flyes zeg, der Sanca ook al:eek: Hou je je armen gestrekt, of gebogen?
 
Thanks Trasher! :D
Daar let ik niet op, ik denk wel (licht?) gebogen.
Maar daar moet je niks aan veranderen, zolang het maar geen press word is alles goed!
 
Back
Naar boven