MuscleMeat

Willy´s eerste Log

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag jarig, ik krijg van me ouders een supplement :D
Suppermass (weightgainer) van MDY, goede smaak, in het verleden goede resultaten mee gehad, wel vrij prijzig denk ik but who gives a crap?

supplementen die ik ga gebruiken zijn dan:
Ochtend: 1 scoop whey van Bodylab
Tijdens trainen: vitargo en isostar
Na trainen: weightgainer plus 2 aminopillen (om het potje ff op te maken).

De supplementen plus het bulken gaan geheid voor positieve veranderingen zorgen!!! :fire:

De laatste tijd krijg ik wel vaker te horen dat ik te gespierd ben, ook al doe ik het voor mezelf, het is en blijft niet leuk om te horen.
"je groeit uit proporties, je wordt te breed, je bent verslaafd en geobsedeerd en blablabla...." Begin nu toch wel beetje te twijfelen, hoop dat het maar een periode is.

****ing harde pr's man :fire:

niets aantrekken van die opmerkingen, gewoon blijven knallen, je bent goed bezeig en bent heus niet uit proportie aan't groeien hoor

sucses met je supps, knalleeuuh :hedbang:

Thanks Jhonny boy!

No Problemo m8, hoort gewoon bij de sport. Mensen zijn altijd al bang geweest van wat anders dan normaal is. ipv even na te gaan over hoe lang je wel er niet voor traint, dat wat jij doet veel gezonder is dan wat anderen doen met hun vetmesten ... Er is geen gouden middelweg voor fysieken vind ik, oftewel ben je mager oftewel een beest. Nou is de vraag wat jij wilt zijn Willy :D? Let me guess :cool:

De laatste tijd krijg ik wel vaker te horen dat ik te gespierd ben, ook al doe ik het voor mezelf, het is en blijft niet leuk om te horen.
"je groeit uit proporties, je wordt te breed, je bent verslaafd en geobsedeerd en blablabla...." Begin nu toch wel beetje te twijfelen, hoop dat het maar een periode is.

Hahaha, niks nieuws toch:roflol:

Waarom zou je in godsnaam twijfelen???
Vooral lekker blijven doen waar jij je goed bij voelt.

Hoe zwaar ben je wel bij welke lengte?
Nette military press by the way.

Die cutler raise is voor je triceps? Want ik zie het niet zo goed voor me.

oftewel ben je mager oftewel een beest. Nou is de vraag wat jij wilt zijn Willy :D? Let me guess :cool:

I wanna be an Animal!!! :fire:

Hahaha, niks nieuws toch:roflol:

Waarom zou je in godsnaam twijfelen???
Vooral lekker blijven doen waar jij je goed bij voelt.

Ja tuurlijk, maar het is nooit leuk om te horen (van vrienden, me vader, moeder van een goeie vriendin van me)

Hoe zwaar ben je wel bij welke lengte?
Nette military press by the way.

Die cutler raise is voor je triceps? Want ik zie het niet zo goed voor me.

Ik weeg nu 81 KG en ben 1.78, me vetpercentage ligt op 16.5 :roflol:
Dat had zon k*t weegschaal "berekent", klopt geen zak van, denk rond de 10 procent.

Military Press kan nog veel beter! Ik train me schouders sinds een maandje weer ofzo. Ga vandaag one arm DB press doen, om verschill in kracht te bekijken.

Cutler raises: cable side raise achter je rug, goeie oefening!

Moest vandaag overblijven (op kinderen passen tijdens de lunch, echt leuk werk plus 10 euro per uur :D) en gooide zon kind de lucht in. Maar dat k*t mormel kwam met zn oksel precies op mn duim en ja hoor duim naar de klote. Klapte helemaal naar achter :janken:
Morgenochtend half 11 bij de fysio: voor knie, duim en schouders. Hoop dat ik kan beginnen met squatten deze week!

Training van vandaag ging dus ook k*t, omdat de BB´s en DB´s er steeds op steunde.....
One arm DB shoulder press:
Opwarmen
10 x 22
7 x 26
5 x 30

Viel tegen deze oefening, niks bijzonders aan....

Close grip bench:
Opwarmen
10 x 80
2 x 4 x 90

Incline DB flyes:
10 x 22
8 x 24
10 x 22
6 x 28

Flyes sucken laatste tijd, ga me der wat meer op concentreren!

Cutler raise:
3 x 10 x 11.25

DB side raise:
10 x 14
8 x 16 Licht cheaten

Schouders voelde lekker vermoeid aan :fire:
Duim hard naar de kanker..... Hoop dat ik donderdag wel kan benchen en morgen me rug kan doen..... ???

Nette trainingman.

Zie niet echt wat er nou suckt aan je flyes?:eek:

Wat er aan suckt, het gaat allemaal een stuk moeilijker. Minder voldoening van de oefening, minder stretch, me borst is wat minder vol geworden.
"Vroeger" ging ik met sprongen vooruit, en nu train ik max met 28, terwijl dat vroeger met 30 was. Terwijl me bench met 30 kilo ophoog is gegaan.

Ofwel reden genoeg om weer heavy flyes te gaan doen :fire:

Vanochtend naar de fysio geweest, erg aardige vrouw. Wat gepraat over opleidingen, sport etc. Was "leuk" om naar de fysio te gaan :P
Anyway, duim ingetaped dat gaat wel goed komen. Knie word ik voor behandeld.
Banden aan de laterale zijde zijn beetje naar de klote, mag rustig aan BW lunges en squats doen en dan opbouwen :hedbang: :wl:
Wat betreft me schouder, ze vond het goed wat ik had gedaan met de RC oefeningen en shoulder dislocates. Vond het wel leuk om dat te horen!

Ze zei ook dat ik een begeleider moest gaan zoeken (zij zou ook wat rond kijken), om naar me schema te kijken en trainingsmethodes etc. Lijkt me een goed en leuk idee!

Nu aant werk, over uurtje ga ik trainen, rug is aan de beurt! :D

Goed nieuws dat je die benen weer kan knallen Willy :cool: niks boven een brandend beengevoel! En knalllllllleeeen maar

Rug gedaan vandaag:
Onderhandse pulldown:
Opwarmen
12 x 91
6 x 105
6 x 112 (waarvan 3 cheated)
8 x 98

BB row:
12 x 70
8 x 80
6 x 90

T-Bar row:
12 x 65
10 x 75
8 x 85 (laatste paar cheated)

Wide grip lat pulldown:
12 x 63 (veels te licht :p)
12 x 73
10 x 80

DB farmer walks: 1 rondje is 57 meter ong, rep is hoevaak opnieuw oppakken (1 x is dus in 1 keer, 2 x is in 2 keer).
1 x 40 KG
2 x 40 KG
2 x 40 KG

Geen tijd voor bicep/rear delt raise, ik moest werken! :(

Wel lekkere training, geen last van me duim. Ben ietsje sterker geworden in me rug. Ga vanaf nu ook af en toe wat lager in reps zitten < 6.... :fire:
Morgen buik en BW squat en lunges plus sauna :D
Nu tijd voor een bak kwark

fijn dat je duim zo goed meevalt, ik vreesde al het ergste ;)

bij de farmerwalks ook geen last gehad dan?

Nee helemaal niks :D
Bedankt voor je bezorgheid sanca, much love homie! :heart:

Gaat lekker zo te zien :thumb:

love is in the air :heart:

;)

Lekkere training weer:p

Flinke warmup trouwens.

Terug
Naar boven