XXL Nutrition

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Bedankt jongens, leuk om dat te horen :D . Zal ze straks eens meten.
 
Vandaag LB#1

Squats:
5x90
4x5x97.5 PR

Note: Jeroen, ik was fout, had blijkbaar maar 3x5x97.5 gedaan vorige keer.. Volgende keer ga ik voor de 5x5.

Front squats:
3x10x60 PR

Standing Calf raises:
2x10x90
20x90
15x90
15x80

Note: KU(I)T! Dat brandt ongelofelijk bij 15-20 reps, echt niet te doen wat een pijn :).

Hyperextensions:
12x
2x10 +22kg PR
12x +22kg

Note: ging bijna van mn stokje..Toen besloten om geen RDL meer te doen vandaag, energie was echt op (had ervoor maar een banaan kunnen eten want had net examen gehad).

Wrist curls: 3x20x10 PR ss Leg raises: 3x12 + 8kg PR
Reverse wrist curl: 3x20x7 PR ss DB Oblique side bends: 3x12 +24kg PR


Comments: training van ongeveer een uur..is veel gezien het laag volume. Trappen opgaan gaat bijna niet meer, dus de quads heb ik alleszins vermoeid :). Volgende keer toch meer tijd maken om te eten.
 
Laatst bewerkt:
nice training, squat, hyper en side bends zien er goed uit
 
De 100 kg squat lonkt. Is de verleiding niet groot om er toch maar 100 op te hangen en dan wat minder reps te doen ? :D
 
Pff kerel, heel nice!
 
18fitie - thx :).

Raistlin - idd ik was het bijna van plan.. "op die paar kg komt het toch niet aan" dacht ik hehe. Maar dan toch maar de officiële kerel uitgehangen.

Gunsy - thx! Jaloers? :p
 
Heb je inmiddels al een foto gemaakt van de supergripper?
 
EQ -

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je me vertellen hoe ik dit nu kan aflezen (en ingeven) op dat programma dat je me stuurde :o ?

Daar doe ik dan 3x12 reps mee. Na het lezen van jouw (of was het the locust's) log ga ik echter aantal reps ook verlagen tot 1-5.
 
eq_909 zei:
Error 403
(Forbidden)

Vreemd, voor mij werkt het wel.

Heb ze op een ander soort server gezet, laat me weten of het nu gaat.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
:roflol: Je moet ze natuurlijk wel aan beide kanten in hetzelfde "gat" stoppen he Wimmos! Dan lijkt het alsof ze scheef zitten, maar tijdens de beweging is de kracht wél parallel aan de veer.

Dus duw ze even aan beide kanten in het eerste en vijfde gat, de spanning is dan ca. 50 lbs.
 
eq_909 zei:
:roflol: Je moet ze natuurlijk wel aan beide kanten in hetzelfde "gat" stoppen he Wimmos! Dan lijkt het alsof ze scheef zitten, maar tijdens de beweging is de kracht wél parallel aan de veer.

Dus duw ze even aan beide kanten in het eerste en vijfde gat, de spanning is dan ca. 50 lbs.

Oh!:o In dat geval snap ik waarom je maar 2 getallen kunt invullen :rolleyes: . Maar eh op mijn manier heb je nog honderd extra mogelijkheden indien het parallel zitten wat te makkelijk gaat.

Enfin dat zal het komende jaar nog niet nodig zijn, ehem :o .

Bedankt voor je hulp :)

"Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je eq_909 opnieuw punten kan geven."
 
1.5 uur squash vandaag.
 
training al weer tijdje terug. 17e was een prima training. Goed elke keer die Pr's! Maar ik vraag mij af of het beter is om bv 4x5x97,5 te doen of 5x5x95. Het systeem zal toch niet voor niets 5x5 zijn.

Ga zo door, LB 2 weer RDL of GHR ofzo.
 
Thx G-men.

Je hebt gelijk wat betreft die 5x5. Maar ik dacht op voorhand dat ik de 5x5x97.5 wel zou aankunnen, nou niet dus :). Maar volgende keer pak ik hem!

Vrijdag helaas niet kunnen trainen, zit met tijdsdruk voor examen van morgen.
GHR ga ik woensdag voor eerste keer doen, nu ik weet dat je dat op het lat pulldown zeteltje kan doen. Gezien mijn gewicht zou ik nog wel es de eerste kunnen zijn die een unassisted rep kan doen :o .
 
Gezien mijn gewicht zou ik nog wel es de eerste kunnen zijn die een unassisted rep kan doen.

Ik verwacht niet minder dan 3 unassisted reps met jou gewicht:D
 
wimmos zei:
Gezien mijn gewicht zou ik nog wel es de eerste kunnen zijn die een unassisted rep kan doen :o .

Helaas, reeds vele grootheden op deze aarbol gingen u voor. ;)

Nette vooruitgang heb je gemaakt de afgelopen maanden kerel! :thumbs:
 
dubbel
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven