AndroidHealthClinic

Winstrol kuurlog 50mg ED.

• Topic Starter Topic Starter
Ja die mooie "natty" look blijft niet lang hangen de gewonnen spiermassa blijft het zelfde of halve kilo eraf..
Maar de harde droge look is na de nakuur nog 3-4weekjes

Toch nog erg veel positieve reacties :) niet verwacht fotos twijfel ik nog over zowiezo onherkenbaar dan , en alleen begin look eind look :) na de kuur

Netjes 2/3 kg lijkt me zeker goed tedoen.
Ook nog doelen in kracht gains of zou dat alleen een mooie bijkomstigheid zijn?

Biceps 2-4kilo per hand meer,
Doe erg veel met cable en zit op het max daarvan voor rug enz en doe veel dumbell oefeningen maar ken al de namen niet domme ik :)

@Chast ben jij dat op je profiel foto?
Die schouders en traps zien er gruwelijk uit

• Like
Waarderingen: REJ
In, ook stille volger ;)

@RFFNCK ook voor me zelf ja maar als niemand het intressant vindt zou ik het gewoon op een blaadje schrijven wat behaald is en klaar maar zie nu dat er toch best veel stille volgers zijn dus blijf gewoon posten tot eind kuur :)

Aanstaande vrijdag beginnen hopelijk de krachtgains ,, weegschaal zegt 0.4 erbij terwijl zit elke dag op onderhoud dus dat is wel fijn :) voorderest nog niks tevermelden alleen dat ik in de gaten wordt gehouden in me gym en toen ik net uit de duurstapte hoorde ik die zit aan de anabolen (omdat ik laaste 3maanden goed groei haha)

(Mensen doen vriendelijk in je gezicht maar achter je rug is het gelijk huh aas buhbuhbuh hahah)

Haha lekker hoor, mensen zeggen het al snel als je gains maakt.

@Chast precies als iemand een lekkere cleanbulk doe wordt er al anabolen gezegt

Vandaag 7de dag van de kuur lekker rustig weekend ,, 0,6kilo erbij niet omhoog gegaan in vet ,, kwa spiegel nog niet veel vorderingen
Alleen me schouders zijn wat breder geworden en de lijnen op me borst worden beter zichtbaar en me biceps worden harder dus tot nu toe heel tevreden en ben benieuwd hoe ik eind van de kuur sta en hoe de krachtgains gaan worden volgende week :) heel blij tot nu ,, en motorgeil laaste tijd hahah

Heb een ronde knobbel iets boven me tepel ondenkt :( had dit al eerder maar nooit last van gehad en toen was die kleiner.. Ter grote van 1cm
Heb pijnlijke steken erin en geen jeuk !? Wat moet ik doen ?? Dit is een winstrol only.. ?????? Zou niet horen tegebeuren bij winstrol..

Heb nog 30tabs 20mg nolva..

Vroeger las ik ook altijd dat bij winstrol geen gyno kon voorkomen maar laatste tijd al een paar keer gelezen dat mensen er toch last van hebben.

Ben benieuwd waarom er dan vroeger vaak gezegd werd dat winstrol veilig was mbt gyno...

@Cools kan misschien uitleg geven waarom en wat er aan kan gedaan worden?

Vroeger las ik ook altijd dat bij winstrol geen gyno kon voorkomen maar laatste tijd al een paar keer gelezen dat mensen er toch last van hebben.

Ben benieuwd waarom er dan vroeger vaak gezegd werd dat winstrol veilig was mbt gyno...

@Cools kan misschien uitleg geven waarom en wat er aan kan gedaan worden?

Soms zit er dan ook geen winstrol in of gemengd met wat :p

Maar van winstrol only zou ook kunnen. Als de dosis maar hoog genoeg is kan er interactie met de androgeenreceptor optreden. Dit is voor elk androgeen zo, maar voor de een wat makkelijker dan de ander.

Bovenstaande 2 zijn alleen van toepassing als gyno tijdens optreed.

Nadien gyno kan liggen aan dat de heropstart van eigen aanmaak uit verhouding is. Dus dat oestrogeen sterker stijgt tov androgeen door actiever aromatase enzym en/of minder actief 5 alfa reductase.

Helemaal kut dit -,- ik denk pak deze keer winstrol kuurtje met alleen nolva bij de hand en winter een test en mast kuur met aro en nolva bij de hand.. Krijg ik bij dit kut kuurtje steken in de borst en groeit die knobbel die nu 1-1.5cm is geworden -,-

@Cools nu in het makkelijk nederlands alsjeblieft ben heel blij dat je me wil helpen maar is een beetje telastig voor me

Zit momenteel op 50mg per dag verspreid wordt droger en harder dus lijkt mij wel winstrol? Misschien heeft IG wat er bij gemixd maarja wie weet?

@Testosteronbom @Cools
En het voelt meer als steken niet speciafiek in me tepel.. Het is nu 1cm ongeveer en heb steken linker borst..
gewoon goed opletten en door kuren? En 3weken nolva op het eind ? Of enige tips? Weet me geen raad meer nu..

Terug
Naar boven