XXL Nutrition

Winstrol kuurlog 50mg ED.

• Topic Starter Topic Starter
Dip workout doe ik pas sins kort en krijg dan ook steken in me borst ? Kan het hieraan liggen of is dit gyno (knobbel) ben hier eerder voor naar de dokter geweest en het was een hormoonknobbeltje wat die me vertelde en hij is nu toch wat meer opgeswollen als voor de kuur

Knobbel is beetje opgeswollen en maar 1cm en de steken is alleen als ik aanspan of een beweging maak en voelt meer linkerkant borst/iets onder de oksel ? Best vreemd... Weet me geen raad meer nu tepel is iets puntvormiger als normaal maar dat trok vorige keer vanzelf weer weg

Knobbel is beetje opgeswollen en maar 1cm en de steken is alleen als ik aanspan of een beweging maak en voelt meer linkerkant borst/iets onder de oksel ? Best vreemd... Weet me geen raad meer nu tepel is iets puntvormiger als normaal maar dat trok vorige keer vanzelf weer weg

Geen pijn als je er op drukt?

Gyno doet namelijk echt wel
Pijn als je er op drukt (in de meeste gevallen)

Nee doet geen pijn is gewoon een knobbeltje iets boven me tepel en wat puntvormiger tepel en pijn doet het niet als ik erop druk maar heb wel pijn in me hele borstspier alleen links

Afspraak bij de huisarts maken of zal die er geen reet van snappen? (Standaard huisarts)

Maandag is borst dag? Wat nu? Verplaatse naar dinsdag?

Je hebt tijdens winny nu gyno ontwikkeld? Ik zou de dosis dan verlagen naar 40mg en kijken wat dit doet.

Isgoed ga ik doen het is Alleen heel raar voelt meer als een verrekte spier , steken in de borstspier ik denk niet in de tepel maar kan fout zitten maar zowiezo is die knobbel opgeswollen en me tepel puntvormiger..

Zou die 10 mg minder het probleem oplossen denk jij?

Proberen kan alvast geen kwaad en het is mogelijk. Is 70mg/week minder, verlagen naar 30mg kan ook. Het is dat of gyno en een anti-e erbij nemen is niet aan te raden bij al een zeer laag oestrogeen op winny only.

Proberen kan alvast geen kwaad en het is mogelijk. Is 70mg/week minder, verlagen naar 30mg kan ook. Het is dat of gyno en een anti-e erbij nemen is niet aan te raden bij al een zeer laag oestrogeen op winny only.
Duidelijk.
Dan lijkt 30 mg mij meer kans van slagen hebben.
Al zou ik zelf per direct stoppen met een winstrol(only) kuurtje als ik gyno zou ontwikkelen.
Geen twijfel mogelijk.
Even onder voorbehoud dat het echt gyno is natuurlijk.

Knobbel/puntvormigere tepel hoef niet gelijk gyno tezijn lijkt mij toch? Vorige kuur trok het vanzelf weg na de nakuur en nu heb ik er weer last van.. Dus twijfel een beetje

Ik kijk het even aan verlaag het naar 40 kijk paar dagen hoe het gaat wordt het erger gaan de steken niet weg enz enz stop ik direct nolva 3weken

Duidelijk.
Dan lijkt 30 mg mij meer kans van slagen hebben.
Al zou ik zelf per direct stoppen met een winstrol(only) kuurtje als ik gyno zou ontwikkelen.
Geen twijfel mogelijk.
Even onder voorbehoud dat het echt gyno is natuurlijk.

Denk dat ik er ook liever zou mee stoppen, het is 'maar' een winstrol only kuurtje :)

Precies, ik log ook zodat ik over 6 weken terug kan kijken van wat at ik, hoe ging het, hoeveel reps/gewicht etc..

Man, gewoon nolva bij supplementeren, je laat je toch niet uit t veld slaan? Doorbeuken!!!

Heb maar 3weken nolva en ga ook zekker door de vorige kuur trok het weg na de nakuur dus waarom niet bij deze (zelfde soort kuur) ik ga gewoon aankijken hoe het gaat

Ik kijk het aan van dag tot dag vorige kuur trok het helemaal weg na de nakuur precies de zelfde kuur en ben toen ook niet gestopt en ging later perfect weg ,, ik kijk het aan wordt het erger kap ik ermee. Borstspieren zien er keurig uit alleen puntvormige tepeltje schuinkijkend ik ga kijken hoe het verloop

Maar een winstrol kuur wordt hier gepraat ? Drogespiermassa bulk 5kilo onderhoud 4kilo heel goed houbaar? Vindt dat winstrol aardig wordt onderschat

Terug
Naar boven