Fitness Seller

Winstrol kuurlog 50mg ED.

Bezoekers in dit topic

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Test only 8-9kilo 6kilo overhouden is ? gaat om 2 kilo minder

• Like
Waarderingen: Rain

Rain

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
29 sep 2009
Lengte
1m80
Massa
97kg
Maar een winstrol kuur wordt hier gepraat ? Drogespiermassa bulk 5kilo onderhoud 4kilo heel goed houbaar? Vindt dat winstrol aardig wordt onderschat

Onderschat?
De cijfers liegen niet, de uitzonderingen meestal wel. :)
Al zijn er heus wel uitzonderingen hoor, maar 4 kg overhouden van Winstrol is redelijk zeldzaam.
Tenzij je tegelijkertijd goed bent gaan eten, begonnen bent met trainen of opnieuw bent gaan trainen.

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
4kilo is niet zo zeldzaam vindt ik persoonlijk zolang je goed eet veel eiwitten klhydraten meervoudigeonverzadigde vetten eet en hard sport winstrol is gewoon een onderschatte aas

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik kijk het aan blijf gewoon loggen en indien nodig stop ik en ga ik nakuren

Bert1981B

Novice
Lid geworden
19 mrt 2016
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hoeveel weken ben je bezig intussen?

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Lengte
1m83
Massa
86kg
Je bent imo niet zo slim bezig... Denk dat je te vroeg aan de AAS zit.

Je krijgt een klein knobbeltje en je strest hem helemaal. Loopt opeens allemaal dingen te schrijven, gaat cools en galen taggen.. Had je je niet eerst moeten inlezen zodat je weet wat je moet doen als er gyno komt? Weetje wel zeker dat het gyno is? Kan ook gewoon zo zijn dat je vaak aan je tepel zit en op de kleine puntjes gaat letten die je altijd al had maar nooit opgevallen zijn... Ja je kan gyno krijgen van winny only.

Ik ben je niet aan het bashen, maar vind alleen dat je aan het overreageren bent en onvoorbereid/ingelezen bent.

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ben net twintig. weet ook niet of het zo is heb alleen als ik schuin sta aan de linker kant een puntvormige tepel en rechter kant niet voel geen rond kussentje ofiets dergelijks onder me tepels alleen wel een knobbel links ? Weet jij het? @beeldkijker

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Lengte
1m83
Massa
86kg
Ben net twintig.
Heb je de regels gelezen? ik citeer big cat:

1. Ik ben nog geen 20, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 20 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...
Onder leeftijd en niet ingelezen.. Sorry ik wil je echt niet bashen... Maar... dit vraagt eigenlijk om problemen.

Maar om op je vraag te komen, ik weet niet of het gyno is. Dat weet je zelf. Als je er op druk moet je toch wel een soort van pijn voelen. Verder zou ik gewoon het advies van cools opvolgen en kijken wat er gebeurt.

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
@beeldkijker komt aardig over als bashen en heb me goed ingelezen is alleen fucked dat hem mij overkom ben gestopt met de kuur al was ik maar 6dagen on en ben nu nolva aan het nemen voor een week of 2

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
En het is denk niet gyno meer puffy nipples maar het is wel fucked

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Lengte
1m83
Massa
86kg
@beeldkijker komt aardig over als bashen en heb me goed ingelezen is alleen fucked dat hem mij overkom ben gestopt met de kuur al was ik maar 6dagen on en ben nu nolva aan het nemen voor een week of 2
Als ik aan het bashen was, was ik je onderuit aan het halen zonder enkele reden. Wat ik de net deed was de regels volgen.

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik volg de regels ben nu 5maanden 20 ? Ben geen onder de 20 en het is denk geen gyno weet ik wel bijna zekker maar meer puffy nipples (ook een soort gyno) en het is ieder geval wel fucked

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Rookte van me 12de tot 18de iedere dag wiet dag in dag uit en ze zeggen dat het af en toe in speciale gevallen puffy nipples kan veroorzaken wat normaal wegtrek maar door de wiet blijft.. Misschien is het hier door en heb ik het alleen door tijdens het kuren omdat ik me er dan pas op let..
Ben nu een weekje nolva pakken hoop dat dit werk en een bezoekje bij de hartsarts voor de 2de keer heb al eerder een echo gedaan en daarin konde ze alleen een klein hormoonknobbeltje vinden maar heb wel puffy nipples en nog een beetje overtolig vet

toxicusium

Cool Novice
Lid geworden
22 sep 2014
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Rookte van me 12de tot 18de iedere dag wiet dag in dag uit en ze zeggen dat het af en toe in speciale gevallen puffy nipples kan veroorzaken wat normaal wegtrek maar door de wiet blijft.. Misschien is het hier door en heb ik het alleen door tijdens het kuren omdat ik me er dan pas op let..
Ben nu een weekje nolva pakken hoop dat dit werk en een bezoekje bij de hartsarts voor de 2de keer heb al eerder een echo gedaan en daarin konde ze alleen een klein hormoonknobbeltje vinden maar heb wel puffy nipples en nog een beetje overtolig vet
Hoe gaat die nu man?

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
@toxicusium ja goed man ik ben gewoon weer aan het door kuren ben bij de huisarts geweest heb wat voorgeschreven wat zal helpen voor de puffy nipple en hoef niks voor tebetalen en ga gewoon door met de kuur en lang nakuren met nolva en indien nodig aromasin maar ik stop wel met de log want het is nu al door de war wou een schoon net kuurlogje bijhouden maar door de puffy tepels is dat al verpest

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Lengte
1m83
Massa
86kg
Puffy tepels maken het juist interessant. Deel je ervaring hoe je er af komt. Is goed voor de beginners die het willen doen, zo weten ze wat ze kunnen verwachten.

Dat je gaat gainen is over het algemeen bekend. ;)

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Is denk beetje geneties jammer genoeg knobbeltje hier en daar sins kort maar puffy nipples al zolang als ik me kan herinneren maar ik zal posten hoe ik erbij sta na de nakuur en die zalf van de dok

OP
Weetjes!

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jan 2016
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
heb alleen heel erg last van puisten dus krijg ook een sterke zalf voor me puistjes en heb een hele appartebaard puistjes ? Heeft dit met DHT temaken ? Zijn rode jeukerige plekken

ment0s

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
@toxicusium ja goed man ik ben gewoon weer aan het door kuren ben bij de huisarts geweest heb wat voorgeschreven wat zal helpen voor de puffy nipple en hoef niks voor tebetalen en ga gewoon door met de kuur en lang nakuren met nolva en indien nodig aromasin maar ik stop wel met de log want het is nu al door de war wou een schoon net kuurlogje bijhouden maar door de puffy tepels is dat al verpest

De huisarts heeft je iets voorgeschreven tegen gyno?
Wat dan?

Tip, gebruik leestekens. [emoji6]

jtbooster

Novice
Lid geworden
21 feb 2014
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Ik heb ook puffy nipples, al sinds mn 12 jaar en is nooit weg gegaan, wat heel kut is.

Die steken in mn borst heb ik ook gehad tijdens een winstrol kuur, als ik met bankdrukken mn borst aan tikte leek het alsof mn borst in 2 werd gescheurd (ben toen gaan dumbell pressen)

Misschien heb jij hetzelfde?

Naar boven