Fitness Seller

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat zou pas brutaal zijn :roflol:!!!
 
Die kraakt nu al als ik bergop rijdt, wat moet dat niet zijn als ik aan elk been nog eens een DB van 70kg tape :D
 
gewoon onder uw armen ermee en zonder handen fietsen:p
 
Kan natuurlijk ook. En om te draaien 1 dumbbell side raisen zodat mijn gewicht zich naar die richting verplaatst.
 
nice,verder nog iets gedaan met handen?:p
zie het al,jeans...:p
 
Even kijken.

Training vandaag

Squat
2x5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x180kg (wraps)
0x200kg (wraps, strak, geraakte weer moeilijk diep genoeg en begon daardoor teveel voorover te buigen -> fail)

no hands squat tot 160kg
overhead squat tot 70kg

one hand bench press 20kg
db snatch 45kg fail
db press 45kg fail, rolde van mijn schouder
db press 42kg, andere db die minder rolt

one hand deadlift 50kg en bovenaan een slok cecemel drinken
snatch 50kg, 70kg fail
deadlift 180kg, 210kg fail 5cm boven de grond (180kg was voor de lol, zonder magnesium enzo, 210kg deed ik omdat ik dan van wauter een fles whisky kreeg als ik het haalde)

Dat zal het zowat zijn :p
 
Laatst bewerkt:
beetje rare training,maar goed,toch niet alles in jeans hoop ik:p
nogal veel no hands en 1 hand,twas meer show training alla koklyaev geloof ik:D
vind dat je terug al je training moet posten maat,het word hier anders maar saai:cool:
 
Een echte showman, die Woopy!

Hij was wel scheidsrechter hé :cool:
 
Buiten die eerste squats met wraps alles in jeans ja :p was dan ook gewoon tussendoor even spelen met het gewicht dat er lag :) Die 210kg deadlift poging was ook in jeans, zou een epic filmpje geweest zijn als het gelukt was :p
 
jammer dat het altijd zo ver is,had graag eens meegespeeld.
als jij nog eens een meet doet bij u thuis,kom ik mss wel eens af
 
De strongman trainingen beginnen waarschijnlijk weer op 15 januari :) Maar daarover meer in het desbetreffende topic als het zover is.
 
De strongman trainingen beginnen waarschijnlijk weer op 15 januari :) Maar daarover meer in het desbetreffende topic als het zover is.

Goed nieuws dus! Want het is bijna 15januari.
 
ben dat alleen trainen stilaan beu,moet wel eens tof zijn met een man of 4-5.teveel is ook niet goed.
mss organiseer ik ook eens een trainingske als er interesse moest zijn
 
Nog maar eens even bloggen voor de fans.

Press
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x70kg
4x65kg

DB Press (seated, zonder rugsteun)
10x20kg
8x20kg
6x20kg (telkens gestopt van zodra mijn onderrug rare dingen begon te doen)

Press toestel
10x10/20 (10 blokjes van de 20)
8x10
8x10 (vreemd toestel, handvaten staan veel te ver naar voor waardoor het een soort mix tussen hoge incline bench en press wordt, ga ik niet meer doen)

Side raise
10x10kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg (had nog wel een aantal sets kunnen doen maar het was genoeg geweest. Allemaal strict en gestrekte armen, volgende keer mss eens wat meer cheaten)

Close grip bench
10x60kg
8x70kg
8x65kg

Triceps pushdown
15x20kg
15x20kg
12x20kg

Biceps toestel
10x8/20
10x10/20
10x10/20 (dom toestel, je kan enkel de bovenste helft van de ROM doen of de gewichtblokken staan terug op elkaar)

Cable curl
6x20kg (beetje te zwaar)
10x10kg
10x10kg
10x10kg

Pussy weights, zal wel beteren als ik beter gewend raak aan sommige oefeningen en het volume. Goeie pomp wel :p Morgen squatten.
Nog steeds tevreden van de gym ook. Vandaag weer veel sterke benchers gezien. Alleen jammer dat dat zowat het enige is wat ik zie :p En geen vrouwen te bespeuren buiten een paar op de cardio toestellen :(
 
Hey woopert. Je blijft sterk maar ik kijk er niet echt van op dat je niet over je plateau heen raakt. Je trainingen hebben nauwelijks structuur en je maxt om de haverklap. Ik heb al gezien dat je met bands traint, dus ik zou dit dan ook meer gaan doen. Je hebt 2 weken geleden pas gemaxt op de wedstrijd. In je laatst geposte training heb je weer gemaxt en gefailed op squat en weer gemaxt en gefailed op deadlift. Dit kan niet goed zijn voor je progressie.
 
Mja afgelopen weekend telde ook niet bepaald als training :p Ik wou enkel eens proberen om te squatten met strakke wraps, was niet de bedoeling om te failen. De fail kwam dan ook niet door kracht tekort, maar door de wraps waar ik nog niet mee omkon (geraakte niet diep genoeg en daardoor techniek om zeep). De rest tussendoor was wat spelen, enkel die deadlift max poging was mss niet zo verstandig :p

Momenteel ben ik met meer volume aan het trainen en zal ik zelden onder de 5 reps gaan, tot nieuwjaar. Ook niet echt op kracht gericht maar eerder op massa en verzuring. Daarna begint de voorbereiding op het strongman seizoen, waar ik nu al half en half een schema voor klaar heb, maar waar nog wat werk aan is. :)
 
nu komt het uit,Woopy gaat naar de gym om een chick aan de haak te slaan:titty::D
ja tzal even wennen worden hé,met toestellen werken,tzou niets voor mij zijn,maar elk zn zin:)
@Hervéé,valt toch mee toch?zolang er genoeg tijd tussen zit,kan het geen kwaad.
@Woopy,leer die amerikaanse benchers en rolstoel BB'ers maar eens squatten morgen!:cool:
 
Squat (diep)
10x60kg
10x100kg
10x110kg
10x120kg (pff, die 10x10x120kg zal nog even op zich moeten laten wachten, jij wint voorlopig Verb :p)
5x140kg
5x140kg (had nog wel een setje willen doen, maar gezien de duizeligheid na de laatste sets en het feit dat ik buiten het rek moest squatten omdat de spotters net enkele cm's te hoog waren, leek het me verstandiger om te kappen :) )

Leg press (45°)
10x100kg
10x150kg
10x200kg
10x200kg
10x200kg (en toen begon ik toch wel behoorlijk misselijk te worden)

Leg extensions
10x8/20
10x12/20
10x12/20
10x12/20 (snel en explosief, als ik niet zo misselijk was geweest, had ik wel zwaarder gegaan)

Zittende leg curl
10x8/20
10x12/20
10x10/20

Ik wou ook nog kuiten en abs doen, maar veel te misselijk dus maar eens naar huis gegaan. Volgende keer wat langer wachten na mijn laatste maaltijd voor ik ga squatten :) Was wel lekker om nog eens goed mijn hamstrings te voelen na die leg curls. Als ik terug thuis train, de hamstring raises nog eens oppikken.
Vandaag was er in de gym eentje bezig met een sterke rugtraining, was leuk om te zien :) Verder uiteraard weer een hoop benchers, oa 2 kerels die gisteren ook al aan het benchen waren. Goed bezig :p
 
160 no hands in jeansbroek, jeezes get a grip man, get a grip ..... ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven