Fitness Seller

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Jij hoort stemmen? Vreemd.. Heb je daar al met je dokter over gepraat? :dunno:

Gerry, Jonathan en Wauter :)
 
Ik had Wauter herkend :o
 
"Hup?" :p

Vandaag beentjes gedaan.

Squat
10x60kg
10x100kg
10x120kg (pff, highrep squats zijn echt k*t :p volgende keer gewoon bij 5 reps blijven en het volume goed maken op de andere oefeningen)

Front squat
5x100kg
2x110kg (vreemd)
5x100kg

Leg press 45°
10x100kg
5x150kg
5x200kg
5x230kg
10x250kg (ging nog wel, volgende keer naar de 300kg)

Leg extension
10x10/20
10x12/20
10x14/20
10x16/20

Seated leg curl
10x8/20
10x10/20
10x9/20
10x8/20
10x7/20
10x6/20

Een of ander buik-toestel
10x9/20
10x9/20
8x9/20 (damn, viel tegen :p)

Calve raise op de horizontale leg press
20x15/30
20x20/30
20x25/30 (dat ding telkens uitduwen met mijn benen was nog het pijnlijkst van al :p)

En daarna nog 3x10 op een bankdruktoestel met licht gewicht, om een beetje bloed door mijn borst te pompen. Zaterdagnacht iets verrokken in mijn borst door half zat een wedstrijdje bankdrukken met Wauter aan te gaan...
En dan naar huis met de fiets, wat een dom idee was dat weer... :p

Plan nu is woensdag pressen en donderdag deadlift + rug.
 
idd,10reppers,zijn zwaar als je het niet gewoon bent,heb het ook gevoeld aan mijne tikker vooral:p
wat was er vreemd aan die fronts????
 
die 10reppers er gewoon inhouden maar 1x in de 3weken ;)
 
idd,10reppers,zijn zwaar als je het niet gewoon bent,heb het ook gevoeld aan mijne tikker vooral:p
wat was er vreemd aan die fronts????

Dat mijn PR daarop 140kg is en ik nu na 2 reps met 110kg al moest stoppen :p
 
je bankdruktechniek was zaterdagavond (zal wel al zondag geweest zijn zeker) wel beter dan de vorige zatte bankdrukwedstrijd, toen moest ik bij de tweede rep op 60 al spotten:D
 
Nu was ik ook minder zat dan toen :p
 
Aja, vandaag had er eentje een paar dumbbells helemaal naar de andere kant van de gym gedragen, om daar in het squatrek te gaan curlen. Vond ik wel een geniale actie.
 
De buurt van mijn nieuwe job zit vol pittazaken (en frituren en chinezen enzo). Denk dat ik de komende weken/maanden weinig brood ga eten :D
 
De buurt van mijn nieuwe job zit vol pittazaken (en frituren en chinezen enzo). Denk dat ik de komende weken/maanden weinig brood ga eten :D
terug race naar de 90kg bw dan,daar gaat het cutten:p
 
Het cutten is al voorbij van zodra ik gewogen was op de PL wedstrijd een tijdje terug :) Er is nog bijna niets bijgekomen, waarschijnlijk vooral door een slecht dagritme, maar nu ik terug werk heb ik ook terug een vast ritme en zullen de kilo's er snel bijkomen :)
 
Kon het niet laten om toch vandaag al te trainen :)

Bench press (geen arch, gaat ook niet echt op die ergonomische bankjes)
10x20kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg
4x100kg
7x90kg (ik zou bijna gaan denken dat ik zonder arch even sterk of sterker ben dan met)

Bench machine (teveel volk aan de dumbbells om daar iets te kunnen doen, dus even tussendoor)
10x12/20
10x12/20
10x12/20 (vrij makkelijk)

Incline DB press
10x20kg
10x26kg
10x30kg
8x32kg
8x34kg (vreemd, met een barbell valt 10x50kg me al zwaar. Misschien omdat het bankje voor de incline bench stijler is?)
8x30kg

dan 1 setje van flyes en 1 setje side raises gedaan met 12kg, maar beetje last in mijn rechter schouder, dus niet mee verder gegaan

Close grip bench
10x50kg
10x60kg
8x70kg

Triceps pulldown
15x20kg
15x20kg
12x20kg + 8x15kg + 10x10kg + 20x5kg

Geen last meer van mijn borst, mooi. Schouder doet nog wel wat lastig, maar zal ook niet lang duren denk ik. Proberen om vrijdag of zaterdag een korte schoudertraining in te lassen.
 
ik heb ook problemen met inclines met een barberll
wel sterke bench:cool:
 
Thanks :) Een 5de rep had ik er misschien nog kunnen doorduwen met die 100kg, maar zonder spotters wou ik mij dat niet riskeren. Volgende keer toch maar iemand vragen om er even bij te staan.
 
De buurt van mijn nieuwe job zit vol pittazaken (en frituren en chinezen enzo). Denk dat ik de komende weken/maanden weinig brood ga eten :D

Op de hoek daar aan het stationsplein, die pittazaak, naast dat café de prof hebben ze pitta met kippefillet ;)
Daar durf ik nog wel eens belanden bij een avondje stappen, als ik honger heb.
 
Zal ik vanmiddag eens even testen dan :)
 
Thanks voor de tip, heb net een goeie kipschotel binnen :D Maar volgende keer toch voor iets kleiner gaan :p
 
een vaste incline bench is stijler, ik vind het maar een onding xD.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven