XXL Nutrition

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks :) Het maakte toch wel mijn dag goed, na een zo-en-zo training tot dan :)

Doe maar rustig aan op de rest, stones and OH is all you need, jwt :D
 
Update homegym :)

358x4ic.jpg

Nieuw: axle, zwarte barbell, 2de dumbbell, fat dumbbell die ik meegenomen heb van Woopyland (had er daar toch 2 liggen)

24v8pqb.jpg

Nieuw: 4x5kg (voor de dumbbells), 4x20kg (voor Woopyland eigenlijk, maar kan tijdens de winterstop hier wel blijven).
Binnenkort 4x50kg rubber schijven van Jules, en dan worden mijn 2 40kg schijfjes verkocht :)
 
Damn, ziet er goed uit. Zwarte BB is cool, én multicultureel.
 
Inderdaad, geen discriminatie hier! En buiten dat is het ook net iets handiger qua herkenbaarheid :p Qua prijs maakte het geen cent verschil, dus why not :)
 
Post trainingen hier ? Ecto
 
Pff, trainen, wie doet dat nu?
 
Niiice!

Je mag trouwens van geluk spreken dat ik die 4x50kg plates de zaterdag niet meegenomen heb :D
 
Niiice!

Je mag trouwens van geluk spreken dat ik die 4x50kg plates de zaterdag niet meegenomen heb :D

first rule of trainingbro's:

you don't steal another bro his plates :D
 
Niiice!

Je mag trouwens van geluk spreken dat ik die 4x50kg plates de zaterdag niet meegenomen heb :D

Hoeveel kg heb jij onderhand al?? Straks stort die zolder nog in!!


En idd @koef, post die trainingen woopman!! Zodat we kunnen zien of je nog wel braaf u squats doet!
 
Voor de fans, nog een traininkje!

Squat training

Squat (no belt, reverse minibands, onderaan 15kg hulp, bovenaan zo goed als niets meer)
5x60kg
3x100kg
3x140kg
3x160kg
3x180kg
3x190kg (zo, bij deze weet de nieuwe barbell ook waar die zich de komende tijd kan aan verwachten :))

Front squat
10x60kg
10x80kg
10x90kg

Abs pulldown + pullthrough
3x10 blauwe band

De nieuwe barbell doet perfect waar ik hem voor gekocht heb: bouncen. Ze zullen mij de volgende keer bij de Nabba niet meer liggen hebben :) Ook de dikte van de bar was even wennen. Ik ben gewend om een knoest van een bar vast te pakken bij het squatten, en nu leek het wel een spaghettisliertje. Het zwarte zal er aan de sleeves wel snel af zijn heb ik de indruk. Van bij de eerste schijf kwamen er al grijze strepen op. Maarja, de looks interesseren me ook niet echt :) Al bij al een fijne bar om mee te trainen. Dat ik er wat kleine schijfjes moet bijhangen om aan een "leeggewicht" van 20kg te komen, neem ik er graag bij.

Filmpje squat:
http://www.youtube.com/watch?v=tl-Y-Bxqj8E
 
squats look nice man! Stang ziet er ook gangstah uit!
 
Past bij m'n outfit, jwt!
 
eigenlijk heb je dus een slechte barbell gekocht speciaal voor de nabbawedstrijd?
 
Hij kan 450kg aan, dus zo slecht vind ik dat niet :p En kheb trouwens de indruk dat ze bij de meeste PL wedstrijden wel een bar gebruiken die wat meegeeft, dus is sowieso nuttig :)
 
Ik wil ook een zwarte :(
In mijn gym mag ik alleen met de roze gewichten trainen
 
Hij kan 450kg aan, dus zo slecht vind ik dat niet :p En kheb trouwens de indruk dat ze bij de meeste PL wedstrijden wel een bar gebruiken die wat meegeeft, dus is sowieso nuttig :)

Als je schijfjes moet bijhangen om aan een leeggewicht van 20kg te komen vrees ik voor de betrouwbaarheid van die 450kg belasting.
 
Een officiële gewichthefbar voor vrouwen weegt ook maar 15kg, en die kunnen toch ook wel serieus wat gewicht aan, waar dan nog eens mee gegooid wordt ook. Dit is natuurlijk niet van die kwaliteit, maar toch :) Dat komt wel goed.

edit: is normaal dezelfde die jullie in Leuven hebben, van 16,5kg. Ik weet niet of dat die is die gebogen is bij jullie. Maar ik ben daar dan ook geen rack pulls mee van plan :p (en cleans enzo ook niet)
 
Een officiële gewichthefbar voor vrouwen weegt ook maar 15kg, en die kunnen toch ook wel serieus wat gewicht aan, waar dan nog eens mee gegooid wordt ook. Dit is natuurlijk niet van die kwaliteit, maar toch :) Dat komt wel goed.

edit: is normaal dezelfde die jullie in Leuven hebben, van 16,5kg. Ik weet niet of dat die is die gebogen is bij jullie. Maar ik ben daar dan ook geen rack pulls mee van plan :p (en cleans enzo ook niet)

Het gaat me niet over dat een barbell van 15 kg minder aankan dan eentje van 20 ofzo, wat ik probeer te zeggen is dat als een barbell al minder weegt dan de 20kg die ze zou moeten wegen dat wilt dat al iets zeggen over de kwaliteit van de productie. Dan is de kans groot dat ze minder aankan als men beweert.

De barbell bij ons heeft al meerdere keren krom gestaan (oa door rackpulls van sommige personen) maar youri heeft die telkens min of meer terug recht gebogen.
 
mooie 3x190kg squats, en mooie nieuwe gym spullen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven