XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vette pins man!
 
PULL

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x120kg
1x140kg (straps)
5x150kg (dik volume PR!)

Row
10x80kg
5x90kg
1x100kg (PR)

Towel pull up
10xBW
8xBW
8xBW

Dumbbell row
8x32kg
10x26kg
10x26kg

Shrug
10x100kg
10x100kg
10x100kg

Oeh yeah
Doel was om bij het deadliften 3 reps te halen met 150kg. Voor de training dacht ik dat ik er meerdere sets voor nodig ging hebben, maar dat viel enorm goed mee :D 5 reps kunnen maken zonder mij te forceren. Er zat nog zeker 1 rep meer in, misschien zelfs 2, maar ik wou me nog wat sparen voor de rest van de training.
 
aaaah make woopy not war!!!

nice pr's
 
Filmpje van de deadlifts gisteren. Het is nog steeds donker, maar al een pak beter dan mijn vorige poging (waarop gewoon helemaal niets te zien was). Nu nog de camerapositie goed krijgen :roflol:
Alleszins is mijn houding zo te zien wel ok. Misschien op het einde iets minder naar achter gaan hangen.

http://www.youtube.com/watch?v=K1LTI0aZCWs
 
Houding zit goed zo te zien!
 
Push

Military Press
15x20kg
5x50kg
5x50kg
5x55kg
3x60kg (volume PR)
0x65kg
1x65kg (omhoog met push press, super traag laten zakken)

Bench Press
5x60kg
3x70kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
3x75kg

Incline Dumbbell Press
10x30kg
7x30kg
5x30kg

Dumbbell Shoulder Press
6x22kg
5x22kg
4x22kg
 
Legs

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x110kg
5x110kg
1x125kg
3x135kg (volume PR, laatste rep nog net onder parallel, de rest was zo diep mogelijk)

Front Squat (explosief)
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Overhead Squat
10x40kg (zeer vlotjes)
10x45kg
10x45kg

Zercher Squat
10x85kg
7x85kg
7x85kg

Good Morning
10x70kg
5x80kg (beetje last van onderrug, even aan chin up stang gaan hangen, hoorde knakje, volgende set ging ineens veel beter)
10x80kg

Calve Raise
10x140kg
10x150kg
10x160kg (vlotjes voor kuiten, lastiger voor vermoeide onderrug, in en uitwandelen ook niet fijn voor vermoeide benen)

Dragon Flag
10xBW
10xBW
10xBW

Ben tevreden van deze training :)
 
Nette trainingen. Hoezo straps? Doe je geen mixed grip?
 
Ik gebruik zolang mogelijk mixed grip (of gewone grip), maar als ik dicht bij mijn max kom gebruik ik toch straps. Mijn grip is niet sterk genoeg om mijn max deadlift-gewicht lang genoeg vast te houden, en ik vind het zo k*t als ik een set moet afbreken of een PR-poging faal omdat mijn grip het niet meer houdt :)
 
Toch wel aan je grip werken dan. Mixed grip moet je normaal gesproken je max dl wel houden. En magnesium helpt ook vrij goed.
 
Magnesium is geen optie. Ik train op een vast tapijt, en ik heb geen zin om na elke training magnesium uit mijn tapijt te gaan stofzuigen :p
Maar ik zal wel wat aan m'n grip doen :)
 
Keep it up Woopy, gaat lekker :cool:
 
Event training van zondag:

Eerst en vooral mijn zandzakken verzwaard. Het is weer moeilijk om te zeggen, maar een gok van het gewicht: 1 zak van rond de 50kg, 2 zakken van 60-70kg, 1 zak van rond de 80kg (waar ik nog niet veel mee kan aanvangen, hem opnemen en opzij leggen was al zwaar genoeg :p)

Dan begonnen met uhm... Sandbag pull? Ik heb in de kelder een schommel gevonden, en heb daarmee dit gedaan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was dus met de 2 zakken van 60-70kg. De bedoeling was om van de ene hoek van de tuin diagonaal naar de andere hoek te gaan en terug, wat zou uitkomen op ongeveer 30m. Ik ben echter maar halfweg de 2de helft geraakt, dus ik heb een dikke 20m gehaald. Was heel zwaar. Zoals je ziet op de foto helt de tuin op het einde af naar beneden, waardoor ik na het omdraaien veel meer kracht moest zetten. Ook extra moeilijkheid dat de 2 zakken onafhankelijk van elkaar bewegen. Soms kwam de ene vooruit terwijl de andere bleef liggen. Maar wel een heel toffe oefening :)

Daarna overhead medley: Zandzak van ~50kg, gasfles van ~40kg, fat bar van 50kg, zandzak van 60-70kg. Alles ging vrij vlot, de laatste zandzak was moeilijker.

Dan weight for height: ik heb een plastik zak gevuld met een dikke 20kg zand en in een oude rugzak gestoken (meer kon er echt niet bij :p). De techniek was nog niet alles, ik heb dit dan ook nooit eerder gedaan. Ik heb niet echt een idee van de hoogte, maar heel hoog was het nog niet. Enkele keren geprobeerd.

Aangezien ik dan toch het materiaal had, meteen ook weight for distance geprobeerd. De techniek was rotslecht :p Die rugzak is in feite ook wat te groot om hiervoor gebruikt te kunnen worden denk ik, hij botste regelmatig tegen mijn been. Ook hier geen idee van de afstand, zal denk ik rond de 3m gelegen hebben. Ik viel eigenlijk altijd na de worp op de grond behalve in de laatste beurt :p Vijf keer geprobeerd ofzo.

Afgesloten met crucifix: In elke hand een emmer die half gevuld was met water. Gewicht was niet erg hoog, zal iets meer dan 5kg geweest zijn per hand... anyway toch een goede tijd kunnen vasthouden. Even laten rusten en nog eens geprobeerd.

Er zijn van alle oefeningen foto's genomen door mijn kleine zusje. De eerste met digitaal fototoestel (en die heb ik hier ook gepost), maar toen was de batterij leeg en heeft ze verder gedaan met de gsm van mijn vader. Die zijn kabeltje voor de computer ligt echter nog op zijn werk, dus die foto's komen later ;)

Gisteren heb ik ook een lading schijven van Fitness-seller ontvangen, dus bij mijn volgende training heb ik meer keuze dan 50kg OF 100kg :D
Mijn peter is ook bezig met timbers te maken, en volgend weekend ga ik een tractorband ophalen.
 
Damned Woopy, je motivatie is top man! Lekkere originele trainingen, jij komt er zeker en vast!
 
Thanks!
Je moet roeien met de riemen die je hebt he ;)
 
Thanks

Training van vandaag uitgesteld tot morgen wegens opkomende ziekte :-/ Hopelijk kan ik het vanavond wat bevechten zodat ik morgen met volle kracht kan trainen.
 
Idd, leuke trainingen heb je daar :)

Ziekte :( tja heb er vorige week ook van gehad. Goed eten helpt in dat geval wel bij mij.
 
Ziekte is vandaag blijkbaar voorbij, het is gelukkig gebleven bij een opkomende ziekte die er niet doorgekomen is :) Nog wat hoesten maar dat kan me niet beletten om vanavond te trainen!

Hier trouwens enkele foto's van afgelopen event training (blijkbaar zijn ze niet allemaal gelukt):

Overhead gasfles (~40kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overhead fat bar (50kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weight for distance (rugzak van ~20kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(vliegt beter dan ik tijdens de training merkte zo te zien :p)

Crucifix (emmers van ~5kg)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Plaats genoeg om te trainen zo te zien
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven