XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
thanks Johan :D

Pull

Deadlift
10x20kg
5x60kg (voelde hier al dat het een slechte training zou worden)
3x100kg
2x120kg
5x140kg (extreme dizziness)
5x140kg

klaar

Blijkbaar toch nog een beetje een ziektegevoel. Ik had bij de opwarming al een gevoel dat ik er beter kon mee stoppen, maar ik heb beslist dat ik deze week (=vandaag, morgen en overmorgen) toch mijn doelen voor deadlift, push press, bench press, squat en front squat wil halen. De rest van het schema laat ik deze week wel voor wat het is. Misschien wel nog een row er bij doen.

Doel voor vandaag was 2x5 met 140kg deadlift, wat ook gelukt is. Minder gemakkelijk dan verwacht, maar het is gelukt en dat is het belangrijkste :)

Na mijn "ziekteverlof" eindelijk weer aan het trainen geslagen.

Pull

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x120kg (voelde al veel te zwaar naar m'n zin, vanaf volgende set straps om wat energie te besparen)
2x140kg (ging meteen een pak makkelijker)
3x160kg (zwaar, maar volume PR)

Row
5x60kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg

Towel Pull Up
10xBW
7xBW
6xBW

Toen wou ik beginnen DB rowen, maar ik kreeg een enorm misselijk gevoel in mijn maag :-/ (wat ik nu nog steeds heb). Ik had geen zin om mijn home gym onder te kotsen, dus ik heb het hier dan maar bij gelaten.

edit:
Ik heb in mijn "strongman-tuin" overigens sinds zondag een traktorband. Om een deftige gok naar het gewicht te kunnen doen, moet ik er eerst eens deftig mee trainen, maar hij was alleszins zwaar genoeg zodat ik hem half-ziek slechts tot aan mijn knieën gehoffen kreeg.
Ik ben ook een kilootje verloren door minder te eten, maar ik lijk nu droger dus het zal dan wel vooral vet/vocht zijn :)

Push

Push Press
10x20kg
5x50kg
5x50kg
1x65kg
1x75kg (PR) (ging nog vlot)
0x80kg
1x80kg (PR!!)
1xvreugdedansje

Bench Press
5x60kg
5x70kg
5x70kg
1x80kg
0x90kg (huh? ah **** bench press! volgende oefening)

Incline DB Press
10x30kg
10x30kg
8x30kg (pijnlijk gevoel in linkerhand die door de dumbbell lijkt te komen... Verklaring iemand?)

Pull Over
10x30kg
10x30kg
8x30kg

Flyes
10x22kg (borst heeft bij deze genoeg gedaan. nog wat schouders vernielen)

DB Shoulder Press
8x22kg
5x22kg
4x22kg (+ nog een 5de halve rep)

Side Raise
10x5kg plate
10x5kg plate (ow ow pijnlijk!)
10x5kg plate (en laatste rep zo lang mogelijk vast gehouden, maar die tijd was niet erg spectaculair :))

Enorm tevreden met mijn PP PR!

Hmm denk het niet. Het is echt pijn in de handpalm, niet in de pols. Ik heb verschillende manieren geprobeerd om de DB vast te houden (voor zover dat kan), maar dat hielp niet..

In de handpalm? Eerder door gebrek aan grip ofzo dan?!

Ik heb het alleszins nooit gehad

Denk ik ook niet, lijkt me raar aangezien je voor presses niet erg veel grip nodig hebt :)
Ik zal het eens aan de dokter moeten voorleggen

Sterk kerel die deadlift en pushpress:cool:

Bedankt

Pijn in handpalm pols heb ik ook soms, wanneer ik zwaar neem en te fel knijp.
Handschoentjes helpen mij erbij, hoewel hier ook andelen aan zijn.

Hmm ik zal er volgende keer eens op letten of ik niet te hard knijp. Bedankt voor de tip.

Zwakke benen vandaag...

Legs

Squat
10x20kg
5x60kg
3x85kg
5x105kg
5x105kg
1x125kg
1x135kg
0x145kg
1x100kg pin squat (zodat de bar terug in startpositie lag en ik de 145kg nog eens kon proberen :p)
0x145kg (ik kreeg de bar bij beide pogingen niet vanuit de onderste positie, misschien eens boxsquats proberen)

Front Squat
5x70kg
5x70kg
1x85kg
1x95kg
0x105kg (had ook niet verwacht dat het zou lukken)

Een beetje een korte training, maar mijn benen voelden echt pijnlijk aan. Leek me beter om ze wat te laten rusten.
Dit weekend ga ik waarschijnlijk eens in Olympic Oostende gaan oefenen op olympische lifts. (als de openingsuren meevallen, want die vind ik nergens terug).

jammer van alle fails man

Ik ben (tijdens de openingsuren) naar Olympic Oostende geweest, maar buiten een plakaat met de naam en de uren erop, heb ik geen enkel teken gevonden dat daar een gym was... De deur naast het plakaat was gewoon op slot. Erg jammer...

Training van vandaag:

Pull

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x130kg
5x150kg (zwaar)
5x150kg (nog zwaarder :p)

Row
5x60kg
5x80kg
5x90kg
4x90kg (net geen 5)

Towel Pull Up
10xBW
9xBW (na 7de rep weggegleden en opnieuw moeten beginnen)
7xBW

Te misselijk om nog DB rows te doen :-/

Power Shrug
10x100kg
10x100kg
10x100kg (too easy, volgende keer flink verzwaren, wel enorm duizelig gevoel na elke set)

En dan nog 3 keer zo lang mogelijk aan mijn chin up bar blijven hangen.

Volgende week pak ik de 170kg deadlift, nieuw PR! En als het meezit maak ik er meteen wat reps mee ook ^^

Buh.. Training van gisteren en die van vandaag afgelast wegens pijn in de pols sinds voorgaande training :( (schijven van 20kg opnemen zie ik ook niet zitten dus benentraining zit er ook niet in). Vandaag maar es naar de dokter bellen, want het lijkt niet vanzelf over te gaan. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk weer verder.
Deadliften doe ik volgende week sowieso :p

Jammer man, ik hoop dat het maar een kleintje is!

Balen kerel, snel herstel!

Blijkt dus een peesontsteking te zijn. Deadliften lijkt me ineens niet meer zo'n goed idee :)
Dan maar een tijdje squatten, squatten en ter afwisseling ook es wat squatten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven