AndroidHealthClinic

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks

Handsfree squat

10x20kg
5x60kg
3x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg (gefilmd)
5x100kg
5x100kg (allemaal easy tot nu toe)
5x110kg
5x120kg (begon al moeilijker te worden)
1x130kg
1x135kg
1x140kg (PR evenaring, en vrij vlot) (wou ik ook filmen, maar mijn miezerige 32mb geheugenkaartje stond al vol met het eerste filmpje)
1x145kg (PR)

En dan ben ik er maar mee gestopt :)
Ik had totaal niet op een PR gerekend (met al die voorgaande sets en dan mijn toch iets minder stabiele houding), ik wou eigenlijk niet eens maxen, maarja het leven gaat niet altijd zoals je het verwacht :p
Squats waren "handsfree", zodat ik zeker niet kon gaan knijpen in de bar bij moeilijkere reps, om zo mijn pols volledige rust te gunnen. Ik moest iets meer evenwicht houden, en het voelde ook wel pijnlijk aan mijn schouders. Maar het was best wel eens leuk :p

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=pxwGdKE0cLs

Btw, mijn trainingen voor de volgende 2 weken zullen uitsluitend bestaan uit squats, front squats, zercher squats, good mornings, crunches met gewicht op mijn borst, calve raises, en euh.. ik denk dat dat het zal zijn. Verschillende keren per week, afwisselen tussen volume en intensiteitstrainingen.
Na die 2 weken zal mijn pols wel hersteld zijn veronderstel ik, en dan begin ik rustig ook weer met upperbody, met hopelijk niet teveel krachtverlies, maar dat zal wel meevallen op die 2 weken :)

Sir. squatelot

Dat je maar snel weer hersteld bent kerel ;)

Bedankt :) Ik hoop het ook

Front Squat (armen gekruist)

10x20kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Zercher Squat

10x80kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg

En toen was mijn onderrug op en ben ik maar gestopt.

Lichaamsgewicht begint eindelijk weer vooruit te komen na een tijd op het zelfde gewicht te blijven hangen. Ik ben de laatste 2 dagen ineens 1kg naar boven geschoten en kom bij deze uit op 73kg :p

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x110kg
5x110kg
1x130kg
1x140kg
1x145kg
1x150kg (PR)
0x155kg (klein stukje omhoog gekregen, maar het mocht niet zijn)

Goeiemorgen
10x80kg
10x80kg
10x80kg

Calve Raise
10x160kg
10x160kg
10x160kg

Weer een nieuw PR gehaald! 150kg voelde niet als mijn absolute maximum. 155kg was dan weer te zwaar :) Maarja bij het maxen zitten verhogen met 1kg vind ik een beetje tijdsverspilling :p

Filmpjes

150kg
http://www.youtube.com/watch?v=9cC6GbDyB9Y

155kg fail
http://www.youtube.com/watch?v=Lt7pOjcnuKI

Je hoort me nog "ah ****" zeggen :D
Ik heb wat met de instellingen van mijn camera geprutst, maar nog steeds te donker om helemaal goed te kunnen zien :-/
Er mag ook wel es een stukje van men haar :p

Mooi pr kerel!

Nice PR man :cool:

Afsluiting van de 2 weken benen periode

Zercher Squat
10x20kg
5x60kg
3x80kg
2x100kg
1x120kg
1x130kg
1x140kg
1x145kg
1x150kg (allemaal PR's aangezien ik hier nooit op gemaxt heb :p)

Squat
10x100kg
10x100kg
10x100kg

Front Squat
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Helemaal kapot :D

Is het normaal dat mijn zercher squat 1RM hetzelfde is als mijn squat 1RM? Op het laagste punt stonden mijn benen perfect parallel, dus wel iets minder diep dan mijn gewone squat. Daarmee misschien?
Nuja ik ben er wel tevreden mee, en ook leuk dat ik totaal geen last had in mijn armen.

Mijn pols is ondertussen veel beter. De laatste dagen was het drukker op werk en heb ik weer met 2 handen getypt, en dat merk ik wel in mijn pols, dus helemaal genezen is hij nog niet. Volgende week ga ik sowieso nog niet te zwaar trainen en polssteunen gebruiken.

Het lichaamsgewicht gaat ook goed, een beetje te goed zelfs want mijn buik begint wat uit te zetten :p Maarja het wordt winter dus who cares! Deze ochtend woog ik op lege maag 73,9kg. S'avonds voor het slapen gaan tik ik nu regelmatig de 75kg aan :D

Toch nice dat jij 150 squat met 74 kg :D 2xBW

Thanks, vind ik ook best fijn :D Maar niks op tegen als het nog hoger wordt :p

edit: btw, aan hoeveel honderden mensen moet je karma geven voordat je iemand een 2de keer karma kan geven? :-/

Strongman training

Hand over hand sled pull
Houten palet ondersteboven en daaraan het touw vastgemaakt = goeie sled :) Ik had gevreesd dat die het gras zou kapottrekken, maar er was niets van te zien.
Eerst enkele keren getrokken met op de sled een zandzak van ~50kg. Was niet zo moeilijk maar toch moeilijker dan verwacht. Daarna een schijf van 25kg er bij gelegd, ging ook nog. Daarna de gasfles van ~40kg erbij gelegd, maar toen ben ik beginnen sukkelen :p
Ik begon te trekken, en ipv dat de sled naar mij kwam, gleed ik naar de sled (het gras lag een beetje nat). Niet de bedoeling dus :p Dan heb ik een ander palet gepakt en daar gaan "instaan", maar toen kwam de achterkant van het palet omhoog als ik trok. Dan heb ik wat schijven op de achterkant gelegd, en dan kon ik eindelijk beginnen. Maar dat was nog niet het einde van de problemen, want doordat het palet ondersteboven lag, was er niet genoeg plaats om de gasfles recht te zetten, dus moest ik ze neerleggen. Echter niet zo'n goed idee, want ze rolde er steeds af :p Volgende keer dus maar wat ander materiaal er op leggen :p Anyway met de gasfles erbij was het ook te zwaar.

Traktorband
Beetje moeilijk om het gewicht te gokken, maar hij komt zeker boven de 200kg. Of het nu 210kg of 280kg is, kan ik echt niet zeggen. 300kg zal hij wel niet wegen.
Een setje van 5 flips gedaan, daarna een setje van 3 flips, en dan nog eens rechtgezet om hem te kunnen wegrollen.

Sterk Woop :cool:

Thanks
Sinds vandaag heb ik ook farmers :D Mijn peter is aan het lassen geslagen en ze zijn echt mooi geworden. Volgens weekend maak ik er wel es wat foto's van.

Cool :D

Ik heb de hele dag getwijfeld of ik vandaag al zou trainen of nog een dagje wachten (echt een enorm futloze dag), maar ik heb beslist om toch vandaag al te trainen. Veel kracht had ik wel niet zo te zien... Ik ben met geen te hoge gewichten begonnen, om mijn pols niet meteen weer in de volle actie te gooien, maar na een aantal oefeningen waren de gewichten en #sets gewoon laag omdat ik geen kracht meer had :-/

Push

Overhead press
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
1x60kg (push press)
1x70kg (easy)

Incline bench press
5x50kg
5x50kg
1x70kg
1x80kg (niet erg moeilijk)

DB bench press
10x25kg
10x25kg
10x25kg (voelde zwaarder aan dan het zou moeten, volgende keer de borst beter opwarmen...)

One arm shoulder press
10x22kg (per arm uiteraard)

Close grip bench press
10x50kg

Hopelijk volgende week beter.

lijkt me klote de bar zo beet te houden bij het squatten.. moeilijk te beoordelen voor de rest dat filmpje

nice zercher pr

Valt heel goed mee hoor, je moet het maar es proberen :p
Filmpje is inderdaad nogal donker, ik weet ook niet hoe het komt maar al mijn filmpjes komen donker uit, zelfs nu ik een nieuwe camera heb :-/

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven