AndroidHealthClinic

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb net ontdekt dat in het hotel waar ik zal overnachten aan powerlifting gedaan wordt :D Ik zal mijn trainingsgerief ook maar inpakken :D
 
Goddamned, je bent echt met je squatass, in de boter gevallen! (met die nieuwe onderdelen én Malta, goed bezig kerel) :D
 
Alleen een beetje jammer dat mijn geld nu wel op is :p Het zullen kleine nieuwjaarscadeautjes worden voor de familie dit jaar.
 
Met de pols is nog steeds goede vooruitgang merkbaar (ik draag mijn steunverbandje nog amper), maar aangezien hij toch nog altijd niet 100% in orde is, heb ik toch maar niet gebencht. Ik herstel liever nog 2 dagen langer om dan overmorgen misschien de loglift te kunnen oefenen.

Squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
1x132,5kg
5x142,5kg
5x142,5kg
5x142,5kg (volume PR)
1x155kg (met knee sleeves en elastische rugband vanaf hier)
1x165kg (PR!!!) (speciaal voor Junipero :D)

Nice! 142,5kg ging nog goed, alleszins vlotter dan de 140kg van vorige week. 1 of 2 reps waar mijn knieën niet helemaal stabiel waren, wat toch een verbetering is tegenover vorige week. Geen zin om nog een andere oefening te doen, maar wel zin om nog eens zwaar te gaan op de squat. Genoeg rust gepakt dus, en voor een nieuw PR gegaan. 155kg was easy. 165kg is mijn nieuwe PR, en het voelde eigenlijk niet aan als mijn max. Ik denk dat 170kg misschien ook wel gelukt was, maar ik had geen zin in een fail. Dat belooft voor als ik nog eens max zonder eerst 3x5 te doen :) Eerlijk toegegeven, het was niet mijn diepste squat ooit, maar het was zeker weten powerlifting valid ;)

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Tvw0r9naX_k
 
haha dat lachje op het einde! congrats man
 
Ik vond het best wel komisch dat de vorige keer 160kg zo zwaar ging, en deze keer kon ik 165kg na eerst een volume PR te zetten, vandaar het lachje :D
 
Korte event training

Yoke
110kg 75-100m (van bij de buren naar bij ons dragen)
160kg 30m (stoppen na 15m en omdraaien) (PR)
210kg 30m (zelfde) (PR)
250kg 2m (toch wel zwaar :p) (PR)

Log lift
3x85kg (elke rep vanop de grond) (PR?)
1x91kg (PR met 1 volledige kilogram!) (2F, moeilijke clean, press lukte niet meer)

Log row
5x95kg
5x95kg
5x95kg (beetje te gemakkelijk eigenlijk)

Yoke
110kg 75-100m (terug naar de buren :p)

Mooie korte training. Yoke ging veel beter dan toen ik hem laatst bij Jimmy deed. Toen deed ik ongeveer 10m met 150 drops. Nu geen enkele drop.
Log lift ging ook wel. Alleen jammer dat de log leeg 85kg weegt en ik dus niet goed kan opwarmen. Mijn leg drive was echt slecht bij de press. Volgende keer eerst wat opwarmen met het biervat ofzo.

Foto's en filmpjes komen morgen.
 
Wat ik niet snap is dat je 165kg squat en met moeite een yoke loopt van 250kg.
Ik squat stuk minder dan jou, maar liep de 1e keer vrij gemakkelijk met 250 kg yoke.
How come ?
 
Euh, tjah, dat weet ik ook niet :p Nu als ik jouw stats bekijk, lijkt je squat me wel laag in vergelijking met bench en deadlift. Misschien ligt het gewoon aan jou? :p
 
hahaha ja dat kan ook :P
nee klpt mijn squat is ook heel laag, die heb ik beetje verwaarloosd, maar toch is yoke niet een probleem :P
 
Ik denk als je je even meer richt op die squat, dat je rap op of over mijn PR zal zitten. Je deadlift is alleszins hoger dan de mijne. Dan is dat mysterieuze verschil op de yoke ook meteen opgelost :p

Anyway filmpje van gisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=tzYLWXE7Kj4
 
Goed bezig ;)

Die log vind ik echt een k*tding om te cleanen
 
Leuk nieuw speelgoed :D
 
Goed bezig ;)

Die log vind ik echt een k*tding om te cleanen

Mwa ik vond hem niet speciaal lastiger dan andere logs die ik al gedaan heb.

Live vanuit Malta trouwens :D Hier is s'avonds geen zak te beleven. In het weekend is de gym ook maar open tot 17u, dus heb ik hem nog niet kunnen testen. Vanaf morgen heb ik hopelijk mijn bezigheid s'avonds :D

Ik heb al wat mooie foto's, van Jimmy Marku's kuiten tot Pudzianowski die knetterdroog staat tot onze eigenste Belgian Beast die extra zuurstof toegediend krijgt na de truck pull :D Hier kan ik ze jammer genoeg niet uploaden, dus jullie zullen moeten wachten tot ik terug ben.
 
Deze middag

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg
2x95kg
2x95kg
5x90kg (bankje en rack niet gewend, bankje was vrij glad -> arch trok op niets -> slechte prestaties)

Close grip bench
5x70kg
5x70kg
5x70kg (hier dus ook maar niet te zwaar op gegaan)

Triceps pulldown
20x een gewicht
20x hetzelfde gewicht
20x nog eens hetzelfde gewicht (pompeuh)

Pendlay row
5x60kg
3x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg (PR, nice)

Reverse biceps stuff aan lat pully
20x een gewicht
20x hetzelfde gewicht
20x nog eens hetzelfde gewicht (live for the pump)

Deze avond

Deadlift
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
1x182,5kg
1x182,5kg
0x182,5kg (valt een beetje tegen, door polsblessure natuurlijk ook weer even niet gedeadlift)

Stiff legged deadlift
5x100kg
5x120kg
5x130kg

Leg press (letterlijk jaren geleden)
5x100kg
5x150kg
5x200kg
5x200kg
5x260kg (fullstack)
5x260kg
5x260kg (lekker)

Side bend aan lat pully ding
10x een gewicht
10x hetzelfde gewicht
10x nog eens hetzelfde gewicht

Goeie gym hier! Ze hebben hier een squat cage met daarnaast een emmer magnesium, en een mooie verzameling schijven, wat meer moet een mens hebben :D
Was niet de bedoeling om 2 keer te trainen, maar er was deze ochtend te veel wind om te trainen, dus heb ik maar getrained, en deze avond had ik weer zin :p Het zijn nu ook geen 2 trainingen die met elkaar interfereren :)
Ik heb ook niet het gevoel dat die presses me veel vermoeid hebben, dus veel kans dat ik morgen sta te push pressen :) We zien wel hoe ik me dan voel.
 
Press training

Push press
5x20kg (zonder legdrive)
5x60kg
3x70kg
1x80kg
3x85kg
2x85kg (3de net niet)
1x85kg (toch mooi volume PR)

Press
5x45-50kg (een of andere superdude met handschoentjes en pet was met dit gewicht halve deadlifts aan het doen en had zijn bar zo laten liggen, leek me een leuk gewicht om mee op te warmen :p Nuja respect dat hij een poging tot deadlift doet)
4x62,5kg (5F)
3x60kg
2x60kg (viel een beetje tegen)

Shoulder press toestel misbruikt door het staand en met mijn gezicht in de verkeerde richting te gebruiken om zo viking press te imiteren
8x een gewicht (zonder legdrive)
8x hetzelfde gewicht (legdrive)
8x iets mider gewicht (legdrive)

Front hold met schijf
15kg deftige tijd, niet bijzonder maar ging wel
15kg heel kort, meteen gevolgd door:
10kg goeie tijd
10kg deftige tijd

Dan wou ik aan pull ups beginnen, maar dat ding om pull ups aan te doen loopt schuin af naar beneden en dat vond mijn nog niet volledig herstelde pols niet fijn

Lat pulldown
5x60kg (zat er nog op van de vorige)
5x85kg (= ongeveer lichaamsgewicht of net iets zwaarder)
5x85kg
5x85kg

Mooie training, morgen squat!
 
Squat training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
1x140kg
5x145kg
5x145kg
5x145kg (volume PR)

Good morning
10x60kg
10x80kg
10x80kg
10x80kg (easy)

Calve raise op leg press
20x150kg
15x150kg
10x150kg

Ik begin het nu toch goed te merken dat 4 trainingen op 3 dagen een beetje veel is, vanaf die good mornings had ik echt geen fut meer :p Morgen een rustdagje inlassen.
De laatste set squat heb ik gefilmd. Niet echt blij met de diepte, het is telkens maar nipt onder parallel. Bij zwaardere gewichten kan die diepte dus een probleem worden. Volgende keer even wat in gewicht teruggaan en extra op de diepte letten.
Het was de bedoeling om ook nog front squat te doen, maar die knurling op die bar is echt enorm scherp en mijn borst is redelijk verbrand, dus dat zag ik niet zitten. De back squat was al pijnlijk genoeg.
Calve raise was ook een uitdaging. Ik loop hier elke dag letterlijk honderden meters omhoog en omlaag, soms met trappen, soms gewoon een helling. Na de eerste dag waren mijn kuiten helemaal kapot, maar ondertussen ben ik het al goed gewend. Die calve raise sloeg er echter wel heel snel in :)
Morgen rustdagje, en daarna nog een proberen te bench pressen.

Er loopt hier sinds gisteren trouwens een van de atleten rond :p Ik weet alleen niet zeker wie het is, ik denk afgaande op de foto's van de WSM site dat het Johannes Arsjo van Zweden is.
 
Ben benieuwd naar je foto's!
Nice squats trouwens!
 
Gaat lekker met je daar in Malta man! :cool:
 
Zeker, lekkere gym hier :) ik ben ook de enige die de squat cage gebruikt. Soms zijn er wel eens mensen die de hele tijd hongerig naar die cage zitten kijken en dan wat doelloos rondlopen, en van zodra ik klaar ben dan ernaartoe vliegen. Zie ik er zo gevaarlijk uit dat ze niet durven vragen of ze de cage kunnen delen ofzo? :p
Overmorgen mss eens een nieuw deadlift PR proberen als ik me sterk voel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven