AndroidHealthClinic

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zit in leuven en ik heb vakantie wanneer de meeste mensen werken en ik ben 19 jaar, rarara waar vul ik mijn dagen nu toch mee op :rolleyes:
ruk... uhm ik bedoel trainen :D

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

ga je weightlifter worden dan?:wl::D

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------


vakantie?is toch al voorbij toch???

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------


als dat waar is,en ik mag,kom ik ook eens af,heb nog getraind bij woopy:p
natuurlijk mag je!
 
ofkeurs my friend, maken we er ineens een meet van, dan komen sanca en bert wrsl ook :D (en misschien brengen ze dan de Yoke en IFSA log mee :p)

Eerst het huurgeld nog eens herbekijken :D

@woopy, goeie snatches man, ik denk niet dat ik het je nadoe :o
 
huurgeld :roflol:
bert ging met zijn camionnette afkome zei hem :p
 
huurgeld :roflol:
bert ging met zijn camionnette afkome zei hem :p

ik zie ze al toekomen, een camionette die met zijn achterste bijna over de grond sleep en als je de deuren opendoet valt er een hoop schijven en ander spul uit :D
 
Spammers :p

@strong1976: snatches en cleans enzo zijn goeie oefeningen voor explosiviteit bij strongman :) Plan is om er elke keer 5kg bij te doen, en de reps die ik niet meer kan snatchen, clean ik, tot ik uiteindelijk alleen nog maar clean, en dan gaan we daar mee verder :)
 
ga dat ook eens proberen,als wat beter weer is,want gewichten laten stuiteren op bovenverdieping met houten gewelfen lijkt me geen goed idee:D
 
Normaal ging ik proberen om die zaterdag bij steve te gaan trainen, als hij zegt dat hij liever heeft dat ik zondag kom dan mag je me verwachten ;)
 
Alright :)
Ik kom wel niet meer in Zottegem zoals vroeger, dus je zal er zelf moeten zien te geraken. Misschien als strong1976 meetraint dat hij voor een lift van of naar ergens wil zorgen, dat moet je met hem bespreken ;)
 
ik wil wel komen, is er eens station in de buurt? want anders is het wel redelijk onmogelijk :D
 
ik wil wel komen, is er eens station in de buurt? want anders is het wel redelijk onmogelijk :D

Zottegem en dan via de bus eventueel, het vervoer terug was ook mogelijk met een bus dacht ik.
 
Zottegem en dan via de bus eventueel, het vervoer terug was ook mogelijk met een bus dacht ik.
ja logisch, als ge op kunt me de bus kunt ge ook af me de bus e :p

maar ik zal nog zien of het mogelijk is, laat wel iets weten ;)
 
ja logisch, als ge op kunt me de bus kunt ge ook af me de bus e :p

maar ik zal nog zien of het mogelijk is, laat wel iets weten ;)

Er is er maar eentje op een geschikt uur en ik vermoed dat er redelijk wat volk zal zijn dus een lange training.
 
ochja we zien wel :D
 
Van waar moet je komen? De bus rijdt maar 1 keer om de 2 uur, dus dat kan soms lastig zijn. Je kan natuurlijk altijd wat vroeger of later vertrekken :) En als er mensen met de auto komen, kan je daar iets mee proberen af te spreken.
 
van Landen, dus als ik dan net de bus mis ben ik wel gescheten:D
 
Nieuwe aanwinst voor mijn homegym, op de muur waar ik zit op te kijken tijdens bv het squatten:

2yvneh3.jpg


Kwestie van gemotiveerd te blijven :D Deze mensen moet ik verslaan!!!
 
ik ben geen concurrentie genoeg voor op de muur te hangen (hehehe nu kan ik onopgemerkt als "3e hond" met de overwinning gaan lopen)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven