Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Hehe, t'is dat mijn strongman materiaal hier niet staat ;) Maar wie eens wil meetrainen is altijd welkom natuurlijk (is in Erembodegem, niet zo heel ver van Liedekerke en vlakbij Aalst ;) )

strongman materialen verhuizen :P

nette homegym!

• #1.063
Binnen een paar maand verhuis ik naar een eigen huis. Beetje stom om al dat materiaal dan 2 keer te moeten verhuizen :)

• #1.064
perfect!

waneer word er nog eens getraind iere?:D

• #1.067
Vroeg me al af waar de vraag bleef :p

Sinds ik op mijn nieuwe job zit, waar wel degelijk gewerkt moet worden (itt mijn vorige werk) en waar ik ook een uur vroeger moet voor opstaan -> uur vroeger gaan slapen, en sinds ik tijdelijk bij mijn grootouders woon die een k*tpc hebben, is mijn internetgebruik drastisch afgenomen :)

Ik ben vorige maandag terug beginnen trainen, maar voorlopig geen noemenswaardige gewichten. Overal een beetje teruggegaan in gewicht om nu goed op de techniek te letten (niet dat er grote problemen inzaten maar het kan altijd beter) en langzaam weer op te bouwen naar zwaardere gewichten.
Gisteren voor het eerst in maanden snatch gedaan. Daar heb ik enkele sets van gefilmd, die ik vanavond eens ga posten om de techniek te laten beoordelen.

Ik wist wel dat je nog bezig was hoor, can't bring a woopy down!

• #1.069
Nice, techniek ziet best wel ok uit voor zover ik er zelf iets van weet ;)

Hoeveel was het gewicht?

• #1.071
45kg, lichtste dat ik kan als ik mijn wielen wil gebruiken :) Niets bijzonders dus. 5-6 setjes gedaan puur voor de techniek. Vanaf nu verhogen.

hoe heb je je wielen gemaakt dat ze 50mm zijn? of waren ze al zo?
die van mij zijn 60mm en die schuiven te fel op mijn axle...

• #1.073
Een beeld zegt meer dan duizend woorden:

wiel.groot.jpg

een 2,5kg schijfje, i'll be damned!!

binnenkort ga ik toch 150kg bijbestellen, 2 schijfjes van 2,5 zullen er nog wel bijkunnen :p

• #1.075
Correctie, een 1.25kg schijfje :p

nog beter :p

ofkeurs my friend, maken we er ineens een meet van, dan komen sanca en bert wrsl ook :D (en misschien brengen ze dan de Yoke en IFSA log mee :p)

45kg, lichtste dat ik kan als ik mijn wielen wil gebruiken :) Niets bijzonders dus. 5-6 setjes gedaan puur voor de techniek. Vanaf nu verhogen.
ga je weightlifter worden dan?:wl::D

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Als het past kom ik deze vakantie eens thuis bij je trainen ;)
vakantie?is toch al voorbij toch???

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

ofkeurs my friend, maken we er ineens een meet van, dan komen sanca en bert wrsl ook :D (en misschien brengen ze dan de Yoke en IFSA log mee :p)
als dat waar is,en ik mag,kom ik ook eens af,heb nog getraind bij woopy:p

ga je weightlifter worden dan?:wl::D

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

vakantie?is toch al voorbij toch???

Ik zit in leuven en ik heb vakantie wanneer de meeste mensen werken en ik ben 19 jaar, rarara waar vul ik mijn dagen nu toch mee op :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven