Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fijn, fijn, zie je zondag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Vandaag de hele dag zo slap als een vod geweest. Hopelijk gaat het morgen beter :)

• #1.144
Hehe :p
Vandaag toch al een duckwalk van 70kg en ongeveer 100m gedaan, met onder andere 16 trappen naar beneden. De verhuis is nu gelukkig wel volledig gedaan :) Of toch voor de komende 2 maand, dan beginnen we nog eens opnieuw...

• #1.145
Vandaag dus strongman training met Sanca en Tito bij G3rr3 thuis.
Was gezellig en goeie training, maar het was voor mij wel duidelijk dat ik er terug wat ga moeten inkomen :)

Fat DB van iets voorbij de 40kg: gelukt, maar telkens met veel moeite. Ik heb nochtans al 3x45kg gedaan zonder al teveel moeite.
Log (IFSA): eerste keer IFSA log, rollen was easy (al kwam ik bovenaan niet altijd met de handvaten goed uit), pressen was moeilijk. Tot 70kg kon ik in 1 beweging clean & pressen. 80kg ging ook zonder veel problemen (oa 3 reps gedaan zonder teveel moeite), 90kg was onmogelijk. Cleanen ging, maar pressen was een ander verhaal. Een paar keer close geweest, maar niet dus. Dan nog 7x60kg telkens in 1 beweging gedaan, was leuk :p
Biervat 65kg: no problem.
Axle: Met moeite 85kg continental = PR.
Chain yoke: De rest deed allemaal setjes met 212kg, maar ik kreeg hem maar niet in balans. Verschillende keren geprobeerd, ontelbaar aantal keer ge-quarter-squat, maar niet verder dan een paar wankele stapjes geraakt. K*t want thuis heb ik al een korte afstand met 240kg gedaan op de chain yoke.
Farmers: een ruime 20m met 2x100kg zonder drops = PR, mooi.
Axle deadlift: gladde bar :p 185kg net niet uitgelocked, was PR anders.

En nu weer opbouwen, het zal nodig zijn!!

Foto's komen morgen.

Laatst bewerkt:
alright!

wel raar dat je op jouw chainyoke ruim 30kg meer kan, misschien een verklaring?

• #1.147
Dunno. Denk deels omdat die straat daar scheef lag, en deels omdat het weer even geleden is dat ik yoke gedaan heb? Bij de mijne zat er ook steeds 30kg van het gewicht bovenaan + kettingen die elk voor 10kg van het gewicht zorgen. Misschien dat die andere verdeling van het gewicht ook een verschil maakt.

zou kunnen...

conclusie: we moeten allemaal gewoon nog harder trainen en gewoon sterker worden :p

zou kunnen...

conclusie: we moeten allemaal gewoon nog harder trainen en gewoon sterker worden :p

Word!

Achja, is eventjes weer inkomen maar het komt goed kerel!

Die axle was wel uberspekglad, op een andere had je die DL zeker gehaald

• #1.150
Do the chain yoke dance :cool:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle foto's: [Link niet meer beschikbaar]

Nice pics woopy, volgende keer moet ik ook maar eens foto's maken. Goed gewerkt daar.

Bedankt voor de pics mate! :cool:

• #1.155
Tito ;) Doet niet mee met de newcomerscup (stond in de finale vorig jaar)

Wanneer ga je weer eens trainen?!

• #1.157
Vanavond :p

• #1.158
welke bands zijn het?

• #1.160
Dunno, kleine :p Maar die verkopen ze nu met een kleurtje, en ik weet niet hetwelke precies. Twee zo'n bands geven ongeveer dezelfde spanning als 1 blauwe band.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven