MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
mini bands dan :p
 
raar,dat er zo weinig interesse is voor zaterdag???
maar het gaat wss toch ganse dag regenen,zondag ziet het weer er redelijk goed uit.
wat die duckwalk betreft,kga mn best doen;)
toch wel meer plaats he om te trainen nu,en je kunt al eens een gewicht laten stuiteren nu,zonder dat de onderburen klagen:p
 
Jep, scheelt een pak :) Geen gedoe meer om mijn bankje op zijn zij in een klein hoekje te duwen als ik wil deadliften. En gewicht laten vallen is ook een zegen :D Je merkt dat wel dat je een pak minder energie verspilt als je de bar wat harder op de grond kan laten knallen bij bv deadlifts.
 
inderdaad, gewicht droppen rules!
 
Jep, scheelt een pak :) Geen gedoe meer om mijn bankje op zijn zij in een klein hoekje te duwen als ik wil deadliften. En gewicht laten vallen is ook een zegen :D Je merkt dat wel dat je een pak minder energie verspilt als je de bar wat harder op de grond kan laten knallen bij bv deadlifts.
ik zie dat je een beetje een "goelevenzweer" begint te kweken,welcome to the club:p:D
hoeveel weeg je nu?
 
Jep, scheelt een pak :) Geen gedoe meer om mijn bankje op zijn zij in een klein hoekje te duwen als ik wil deadliften. En gewicht laten vallen is ook een zegen :D Je merkt dat wel dat je een pak minder energie verspilt als je de bar wat harder op de grond kan laten knallen bij bv deadlifts.

+1

Wat een gemak als ik bij op verplaatsing ga trainen en niet altijd uiterst voorzichtig moet droppen
 
ik zie dat je een beetje een "goelevenzweer" begint te kweken,welcome to the club:p:D
hoeveel weeg je nu?

Long live the bulk :p

Zit al een dikke maand rond de 85-86 te zweven. Om een of andere reden slaag ik er niet meer in om evenveel te eten als voorheen, waardoor ik nu wsl ongeveer op onderhoud zit. Maar langzaamaan begint het wel in orde te komen, en ik hoop dan snel weer omhoog te kunnen gaan.
Doel was 90kg tegen de eerste wedstrijd, maar dat zal moeilijk worden :)
Na het seizoen eens cutten naar 80kg en die zweer eraf krijgen. Ik begin er een beetje teveel opmerkingen over te krijgen naar mijn goesting :p
 
"woopy is de dikste hier aanwezig" was een van de beroemde quotes van sanca zondag :p
 
Laatst bewerkt:
Long live the bulk :p

Zit al een dikke maand rond de 85-86 te zweven. Om een of andere reden slaag ik er niet meer in om evenveel te eten als voorheen, waardoor ik nu wsl ongeveer op onderhoud zit. Maar langzaamaan begint het wel in orde te komen, en ik hoop dan snel weer omhoog te kunnen gaan.
Doel was 90kg tegen de eerste wedstrijd, maar dat zal moeilijk worden :)
Na het seizoen eens cutten naar 80kg en die zweer eraf krijgen. Ik begin er een beetje teveel opmerkingen over te krijgen naar mijn goesting :p

Ik ben benieuwd naar de foto's:D
 
Kan ik het ook helpen dat jullie allemaal ecto's zijn!
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ik ben benieuwd naar de foto's:D
staan hier, in sanca's log, in tito's log en in mijn log...
 
Ik denk dat hij de foto's bedoelt als ik 90kg zal wegen :p Of als ik zal gecut hebben naar 80kg.
En aan jullie avatars te zien, moet ik de mijne ook maar es gaan veranderen :p
 
Niiiceee one Woopy, er staan nu 2 klasbakken op je avatar!
 
Dat biervat is wel groter dan je auto zo te zien.
Waaruit ik afleid dat ik makkelijk je auto kan overhead pressen!
Hoe gaat het nog met dat bakje trouwens, heeft hij de rit nog overleefd? :p
 
Dat biervat is wel groter dan je auto zo te zien.
Waaruit ik afleid dat ik makkelijk je auto kan overhead pressen!
Hoe gaat het nog met dat bakje trouwens, heeft hij de rit nog overleefd? :p

We zullen volgende keer de auto ook in de OH medley gooien!

Man, man, man, ik heb hennig veel rubber verloren op mn achterste banden, elke kleine oneffenheid in de weg heb ik levendig meegemaakt, kon op de snelweg niet harder dan 80 km/u wou ik geen stukken, was goed voor ene keer :eek:

En Bert ocharm had dan nog eens zoveel in zn busje steken :roflol:
 
Ik denk dat hij de foto's bedoelt als ik 90kg zal wegen :p Of als ik zal gecut hebben naar 80kg.
En aan jullie avatars te zien, moet ik de mijne ook maar es gaan veranderen :p

Jip, ik vond je op je laatste foto's al een hondsbrutale rug hebben. wat gaat dat nu geven met een smallere taille:D
 
Long live the bulk :p

Zit al een dikke maand rond de 85-86 te zweven. Om een of andere reden slaag ik er niet meer in om evenveel te eten als voorheen, waardoor ik nu wsl ongeveer op onderhoud zit. Maar langzaamaan begint het wel in orde te komen, en ik hoop dan snel weer omhoog te kunnen gaan.
Doel was 90kg tegen de eerste wedstrijd, maar dat zal moeilijk worden :)
Na het seizoen eens cutten naar 80kg en die zweer eraf krijgen. Ik begin er een beetje teveel opmerkingen over te krijgen naar mijn goesting :p
ge moet zien dat de je nog aantrekkelijk blijft voor de vrouwtjes he:p
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven