XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Is momenteel het minst van mijn zorgen :) Een lief is voor binnen een paar jaar, als ik er tijd en goesting in heb.

em is op zoek naar een maske da kleiner is... zoekt al een jaar:roflol:

just kidding, ik vind je bw voor jou lengte best buff:)

• #1.183
Dat valt in België best wel mee, de lengte van de gemiddelde vrouw :)

• #1.184
Pin Good morning techniek oefening met 60kg, laatste set van de 5:

http://www.youtube.com/watch?v=v_k-5SH3xN4

Verder enkel nog (voorafgaand aan de gm's) gedeadlift. 5x170kg. Evenaring volume PR (al moet ik normaal met 180kg ook wel 5 reps kunnen), maar het viel tegen. Niet zozeer fysiek een probleem, maar vooral mentaal. Ik geraakte niet goed opgeladen. Maar soit toch gelukt, al heeft het op deze manier genoeg energie uit mij gehaald om niet veel verdere training meer te doen.

Zondag events bij Jimmy.

amai ,mn rug doet al zeer als ik er maar naar kijk:p
veel plezier zondag,als past ga ik eens mee gaan trainen,maar nu nog niet,wil me niet belachelijk maken bij die krachtpatsers:rolleyes:

• #1.186
Als er nu nog enen zegt dat het teveel op een squat lijkt... :p
Zolang je inzet toont, kan je je niet belachelijk maken. Het zijn mensen die niks kunnen maar wel doen alsof ze het allemaal kunnen, die dan op hun b**kes gaan :)

Solid GM's :)

Jammer dat je je hele trainingen niet meer post

• #1.188
Zal ik wel weer doen als ik er meer zin in heb :p Ik kom alleszins weer meer en meer op internet, dus het kan wel :)

• #1.189
Event training bij Jimmy

Tire flip
De banden lagen nat, dus viel allemaal wat tegen. De band van 250kg is een serieus k*tding. Die van 300kg en 380kg vond ik veel fijner (al heb ik elk slechts 1 keer geflipt als ik me niet vergis, die van 300kg mss 2 keer)

Car push
2x35m
2x35m met 2 of 3 extra biervaten en 1 Jimmy in de auto
Enorm zwaar op mijn conditie en veel verzuring in mijn kuiten!

Log lift (IFSA)
5x40kg (1 clean en 5 strict presses)
3x80kg (1 clean)
2x90kg (volume PR, en nog voor een 3de gegaan maar kreeg hem niet gepressed)
0x100kg (clean zonder problemen, boven te lang gewacht en zonder adem gekomen dus niet kunnen uitpressen)

Yoke
2x15m 130kg
2x15m 180kg
2x15m 220kg
15m 250kg (afstand PR)
15m 250kg
280kg 5 keer uitgetild, was niet zo moeilijk, stappen zag ik echter niet zitten

Filmpje log (2x90kg + fail op 100kg)
http://www.youtube.com/watch?v=iAR0p3idqzw

Hardrocker log (2x80kg + 280kg yoke)
http://www.youtube.com/watch?v=I9jBNirO204

Ik ga proberen om elk weekend bij Jimmy te geraken, tenzij trainen op zondag eens echt niet gaat, of tenzij er genoeg interesse is om bij mij te trainen. Als iemand nood heeft aan een training bij mij, geef een seintje, en ik kijk of er nog mensen willen meedoen.

Weegt die IFSA maar 40kg leeg?
Mooie prestatie neergezet.

• #1.191
Nee die 40kg is zo'n houten geval dat moeilijk te balanceren is omdat de handvaten aan de rand staat :p

Maar gaan we deze gebruiken op de NCC?

• #1.193
Nope :) Tenzij ze hem meebrengen als opwarming, maar dat denk ik niet.

Sorry ben niet duidelijk genoeg, ik bedoel de IFSA op het filmpje.

• #1.195
Ah :p
Nee, deze woog 80kg leeg. Die op de NCC is er eentje van 70kg leeg, maar ik denk dat die voor de rest wel identiek is. Weet ik eigenlijk niet zeker. Moet je aan Jimmy of Insideout vragen.

Klopt :thumbs:

sterke training!
dienen hardrocker is toch ook sterk,wat zijn zn gymstats?hij heeft wel gewonnen in oudenaarde zeker he?
heeft hij buiten dienen houten log nog andere?want 80kg is nog teveel voor mij ze:(

• #1.198
Hardrocker heeft zowel Oudenaarde als Liederkerke gewonnen :) Gymstats weet ik niet zo vanbuiten, wilde gok: 180-100-190 ofzoiets.

Er moet er een van 70kg zijn maar die ligt bij Insideout denk ik. Die moet je kunnen want dat is het minimumgewicht op de NCC ;)
Maarja er zijn nog meer dan genoeg andere dingen om boven je hoofd te steken daar :)

Hardrocker heeft zowel Oudenaarde als Liederkerke gewonnen :) Gymstats weet ik niet zo vanbuiten, wilde gok: 180-100-190 ofzoiets.

Er moet er een van 70kg zijn maar die ligt bij Insideout denk ik. Die moet je kunnen want dat is het minimumgewicht op de NCC ;)
Maarja er zijn nog meer dan genoeg andere dingen om boven je hoofd te steken daar :)
lol,bijna de zelfde stats van mij(buiten sq)maar hij ziet er een pak sterker uit.
70kg zal normaal wel gaan(nog nooit geprobeerd)een log is toch nog iets anders dan een barbell)maar ik heb nog 3 maanden he,dan moet die 80kg ook wel lukken:)

Goeie log Woopy!

Wat doet Stefan ondertussen op de log?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven