- Waardering
- 3.887
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem "rust" tot ik eindelijk weer volledig in orde ben.
Met rust bedoel ik dat ik deze donderdag met een oude schoolmaat naar een fitnesszaaltje ga superduden en veel isolatierommel op toestellen en kabeltjes doen. Allemaal licht op het zenuwstelsel en herstel, maar mijn spieren blijven dan tenminste toch wat bezig. En in de gemiddelde gym voel je je zelfs als je half ziek bent de sterkste van de wereld tussen al die ecto's, dus dat is ook weer goed voor mijn ego.
Verwacht je alleszins maar aan een hilarische log, want ik ken al die namen van die oefeningen niet echt![]()

Mooie training
Beetje geamuseerd op de andere playground?

Zelfs die bench press bench.. Gladde ondergrond, glad bankje en gladde bar. Kan je ook niet echt deftig mee trainen.Hij had waarschijnlijk spijt dat ie naar de mcdo geweest was gezien de hoeveelheid calorieënwatte?eerst nekeer naar de mc donalds geweest?
hoe komt het dat je opeens naar de fitness ging?![]()

Beetje aandachtig blijven he strong
En nee, niet eerste keer mc donalds, wel eerste keer zo kort voor een "training"
---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------
ja,had er niet opgelet,komt ervan van de enen naar de andere log te gaan kijken alsmaar
ja ik bedoelde wel degelijk "eerst nekeer" ipv "de eerste keer"![]()
als jullie nou gewoon fatsoenlijk nederlands typen ontstaan die verwarringen niet!

We gaan er gewoon een groot ass-woopy festival van maken

ik zie woopy eigenlijk wel als een geduchte tegenstander.
onderschat hem maar niet!