XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Een dun telefoonboek kon ik al toen ik 50kg was :p Zou eens op zoek moeten gaan naar een dik :D

• #1.402
Spelen in de fitness

45° leg press
3x5x iets van een 200kg, daarna hadden ze enkel nog 5kg schijven of kleiner en dat vond ik stom

soort hack squat
even geprobeerd met 100kg (full stack) maar rare bewegingsbaan

Bench press (ik ga er even van uit dat de bar 20kg was
10x80kg
8x80kg
6x80kg

Row met pulley
paar keer 80kg (full stack), veel te korte bewegingsbaan, niet leuk

Pulldown
3x10x80kg

Lying leg curl (eeuwen geleden)
3x5x40kg ofzo, lekker

Kuitendinges
3x10x weet niet meer

Shoulder press machine
3x5x100kg (full stack, lol, lekkere hefbomen)

Triceps pushdowngedoe
3x10x50kg ofzo

Hammer curls
10x15kg
10x17kg
10x19kg

Wrist roller
5kg
2x10kg

Niet te moe gemaakt. Mac donalds 20 minuten voor een training is overigens een slecht idee.

Mooie training :)

Beetje geamuseerd op de andere playground?

watte?eerst nekeer naar de mc donalds geweest?:mc::kots::D
hoe komt het dat je opeens naar de fitness ging?:p

• #1.405
Ik neem "rust" tot ik eindelijk weer volledig in orde ben.

Met rust bedoel ik dat ik deze donderdag met een oude schoolmaat naar een fitnesszaaltje ga superduden en veel isolatierommel op toestellen en kabeltjes doen. Allemaal licht op het zenuwstelsel en herstel, maar mijn spieren blijven dan tenminste toch wat bezig. En in de gemiddelde gym voel je je zelfs als je half ziek bent de sterkste van de wereld tussen al die ecto's, dus dat is ook weer goed voor mijn ego.
Verwacht je alleszins maar aan een hilarische log, want ik ken al die namen van die oefeningen niet echt :p

Beetje aandachtig blijven he strong :p
En nee, niet eerste keer mc donalds, wel eerste keer zo kort voor een "training" :p

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

Mooie training :)

Beetje geamuseerd op de andere playground?

Mwa buiten het feit dat ik me best wel sterk voelde zo half ziek tussen de ecto's met hun groot blad met hun schema erop, niet echt :p
Stomme toestellen, slechte baren, weinig gewicht...
Er had een maat gevraagd om af en toe eens mee te trainen daar zodat ik hem wat uitleg kan geven, maar ik ga daar echt niet meer terug. Dan komen ze maar bij mij trainen :) Zelfs die bench press bench.. Gladde ondergrond, glad bankje en gladde bar. Kan je ook niet echt deftig mee trainen.

een strongman spijt van de calorieen ???

• #1.409
Had geen tijd om na het werk eerst nog naar huis te gaan, die gast die meeging wou vrij vroeg. Daarmee :)

Ben je al klaar voor een ass-woopy op 18 april? :p;):D

Heb je mijn pic nog aan je muur hangen?

• #1.411
Uiteraard :)

Ik hoop dat ik tegen dan toch wel volledig vrij van ziekte ben :p Anders wordt het maar flauw... Normaalgezien zondag nog eens een deftige event training, en als het meezit kan ik volgende week weer normaal beginnen trainen...

hoop het ook woopy!

Beetje aandachtig blijven he strong :p
En nee, niet eerste keer mc donalds, wel eerste keer zo kort voor een "training" :p

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

ja,had er niet opgelet,komt ervan van de enen naar de andere log te gaan kijken alsmaar:p
ja ik bedoelde wel degelijk "eerst nekeer" ipv "de eerste keer":D

als jullie nou gewoon fatsoenlijk nederlands typen ontstaan die verwarringen niet!

als jullie nou gewoon fatsoenlijk nederlands typen ontstaan die verwarringen niet!

Geef het maar op. Dat is net zoals dat je vraagt aan Friezen en brabolanders en limbolanders om nederlands te spreken. Gelukkig is de EU bezig om te zorgen dat we over een paar jaar allemaal engels moeten hanteren en zijn we van dat geneuzel af :D

Ben je al klaar voor een ass-woopy op 18 april? :p;)
We gaan er gewoon een groot ass-woopy festival van maken :D

Laatst bewerkt:
  • #1.416
Wachten jullie maar af :cool:

ik zie woopy eigenlijk wel als een geduchte tegenstander.

Ik wil woopy daar zeker zien vlammen. Ik gooi dus wat kolen op het vuur. ;)

• #1.420
Ik wil dat ook wel zien ja :p
Hoop dat ik zondag bij Jimmy de duckwalk en conan's wheel eens kan doen. 2 events waar ik slecht in ben, en ik heb ze al veel te lang niet meer gedaan ook. Ik wil het daar natuurlijk niet op verknallen op de NCC, vooral omdat die medley al meteen met een duckwalk begint :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven