Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
IFSA is inderdaad zwaarder, maar zoals ik al zei waren mijn triceps nog wat gaar van donderdag :) Bij Jimmy train ik regelmatig met een IFSA log en daar is 100kg al een paar keer net niet gelukt.

Luxe om elke keer met een IFSA Log te kunnen trainen :D
Ben nog aan het sparen voor 1tje en dan g-men misschien eens lief aan kijken hehe

nice log! (en verdomme nou moet ik die 100 ook drukken!)

Yesss, mooie events en zeker een mooie log! :cool:

nice log:cool:,u zelf eens slaan,geeft blijkbaar geholpen:D
had je geen goeste om zondag bij jimmy te trainen dan:p

Mooie bulderlach, Met een 100kg log ga je al redelijk wat punten pakken op de newcommers cup ;)

idd,er gaan er weinig 100kg pressen denk ik

idd,die medley is toch niet te onderschatten

• #1.370
Ik haat medleys :p
Ik moest met de ganse familie op weekend naar een of ander dorp in de Walen... Ben nu net terug. Vandaar dat ik gisteren dus getrained heb.

Filmpje WFH:
http://www.youtube.com/watch?v=AVEG_LLIQVM

WFH is toch met 1 hand :p?

Gebruik je een camber of is dat een kettlebell ?

• #1.373

Verschilt van wedstrijd tot wedstrijd.. In highland games altijd met 1 hand inderdaad, in strongman kan dat al eens verschillen. In augustus heb ik een wedstrijd waar het met twee handen zal zijn, zodus..

Falstyr: is een kettlebell

• #1.374
Deadlift training

Deadlift
10x20kg
5x100kg
3x140kg
1x160kg
1x180kg
0x190kg (geen kracht)
0x180kg (fijn)

Deadlift tegen blauwe band (band van ene kant naar andere gespannen en er gaan opstaan)
10x2x100kg (voelde alsof er geen band was, toch dood op het einde)

Kettlebell swing
3x20x24kg (lekker aan hams, onderrug en conditie)

Pff... Wat is dat toch tegenwoordig. Elke keer als ik een LB training moet doen, heb ik geen energie en presteer ik niets. Het is al heel positief dat ik deze keer na de fails mijn motivatie heb kunnen houden en toch nog wat oefeningen gedaan heb. Meestal stop ik dan gewoon. Ik hoop dat hier snel verandering in komt...

waarom maak je niet wat reps met 160 ipv door te gaan naar de 180? is toch 80% van je 1rm en misschien geeft je dat een wat beter gevoel naderhand. (bijv 3x3x160).

en hang ik al in je squatrack? :D

• #1.376
Had ik kunnen doen, maar ik vind 160kg gay :p Nee, mijn idee is dat als een oefening niet wil lukken, ik beter een andere kan doen en volgende keer beter.
Is ook een beetje door omstandigheden denk ik. Vorige keren bij een LB training stond ik ofwel op het randje om ziek te worden, ofwel was ik net ziek geweest maar nog niet helemaal hersteld, en vandaag ben ik ook niet 100%. Last van mijn maag, 100 keer hoesten per uur.. Is eigenlijk sowieso lang geleden dat ik eens een volle week 100% geweest ben :-/
Achja, allemaal excuses..

Nee, ik verwacht eerlijk gezegd ook niet je te verslaan op de NCC :p Ik hoop je op de log te pakken (tenzij je daar ook ineens een paar kg bij doet) en ik weet niet hoe je conditie is. De mijne is alleszins niet wat het moet zijn, maar ik ga toch proberen je op de conditionele onderdelen ook te pakken :p

Ah dat schiet idd niet op nee. Maar als je volume wil pakken mag dat best op 80% hoor :)

Mijn conditie is geweldig :cool: voor iemand van bijna 150kg

• #1.378
Ik heb er tijdens het douchen nog wat over nagedacht, en ik denk dat het misschien te maken kan hebben met het feit dat mijn voeding en rust de laatste tijd niet optimaal zijn. UB trainingen vragen sowieso veel minder van het zenuwstelsel dan een zware squat of deadlift, dus dat zou verklaren waarom bv mijn bench press de laatste tijd wel goed gaat. Ook in het weekend kan ik beter slapen en train ik niet op het eind van de dag, dus dat kan verklaren waarom ook mijn event trainingen er geen hinder van ondervinden. Te weinig rust kan ook de oorzaak zijn van al dat ziek-gedoe van de laatste weken/maanden. Ik zit ook al maanden rond hetzelfde gewicht te schommelen (en dat terwijl mijn plan was om nog 5kg zwaarder te zijn dan ik nu ben tegen de NCC).
Proberen om daar iets aan te doen dus, en kijken of het dan beter gaat.

bij mij is het net omgekeerd,dl-en gaat goed,terwijl benchen voor geen meter lukt laatste tijd,ik kom niet meer i d buurt van mn 5x91:mad:,mss omdat ik geen vetrouwen heb,omdat ik zonder spotter bench,de laatste weken.
morgen eens proberen om 8x150kg te pakken bij dl.pr is 6 reps met dat gewicht.
volgende week eens 1x210 proberen:cool:
veel trainingsplezier;)

• #1.380
Vandaag beetje op snatch techniek geoefend. Verder bewust niets gedaan. Heb nog steeds wat herstel nodig voor ik er weer 100% tegenaan kan. Hopelijk kan ik zondag bij Jimmy iets gaan doen.
Paar keer de 70kg geprobeerd, maar niet eens aan de second pull gekomen. Denk dat ik schrik had van het gewicht ofzo...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven