Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ben nu nog wat tevredener van mijn training van zondag
Moet dus nog een pak beter kunnen tegen de NCC.
Staat bij wat ik nu kan, en dat zijn allen records waar ik nog wat overhad.
)
)
Die conan's wheel imitatie was vooral zwaar op de core en de ademhaling. Toch tevreden van mijn tijden.
)
)
)we gaan nog nekeer samen moeten trainen he,kwil toch allezins nog eens events trainen voor de 18e.Bwoh, minder hoesten, maar verder merk ik niet veel verbetering. Als er niet rap verbetering komt, moet ik volgende week foto's laten maken van mijn longen...
Maar morgen toch event training. Wel bij mij thuis dus zal beperkt zijn, maar we trekken onze plan wel.
Planning:
Farmers walk op de oprit (=15-20m waarvan de helft vrij sT bergop, lijkt me interessant)
Log lift singles met zwaar gewicht
Fat bar chain yoke zercher conan's wheel walk imitatie gedoe
Biervatenrace (heb een ideetje om een biervat te imiteren)
Fat bar deadlift medium gewicht op reps
Forward hold
,kga vandaag nog een beetje events doen peis ikBwoh, minder hoesten, maar verder merk ik niet veel verbetering. Als er niet rap verbetering komt, moet ik volgende week foto's laten maken van mijn longen...
Maar morgen toch event training. Wel bij mij thuis dus zal beperkt zijn, maar we trekken onze plan wel.
Planning:
Farmers walk op de oprit (=15-20m waarvan de helft vrij sT bergop, lijkt me interessant)
Log lift singles met zwaar gewicht
Fat bar chain yoke zercher conan's wheel walk imitatie gedoe
Biervatenrace (heb een ideetje om een biervat te imiteren)
Fat bar deadlift medium gewicht op reps
Forward hold

De bar kwam ongeveer op hoofdhoogte. Bij de 2de poging dus op mijn schouders opgevangen en gepressed, maar dat was nu niet de grote uitdaging natuurlijk