XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wie was er daar aan bankdrukken?
 
Dunno, Jurgen? :p

Ik zit overigens met een longontsteking blijkbaar (al meer dan 2 weken). Heb nu antibiotica ervoor. Hopelijk is het binnen een weekje over.
 
godver,je geraakt niet genezen blijkbaar.
opgelet voor doping he:D
 
Mijn antibiotica is safe volgens meneer doktoor :p
 
Een longontsteking is niet min maar je weet nu tenminste wel wat het is
 
Jep :) En ben nu nog wat tevredener van mijn training van zondag :p Moet dus nog een pak beter kunnen tegen de NCC.

Ik heb trouwens eens wat strongman-doelen opgesteld voor eind dit jaar en in mijn signature gezet. Denk dat ze wel haalbaar moeten zijn :) Staat bij wat ik nu kan, en dat zijn allen records waar ik nog wat overhad.
 
succes met je doelen he.
yoke en log zou ik ook nog wel eens willen doen,denk dat daar ook wat progressie inzit,buiten de laatste keer
 
Squat training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x140kg
5x1x160kg (5 zware reps maar met overschot, waarschijnlijk volume PR)

Zercher lockout op conan's wheel hoogte met fat bar + zo lang mogelijk aanhouden
2x170kg (uitlocken viel mee, blijven staan ging niet, pakken zwaarder dan die conan's van zondag van 200kg :))
2x130kg (nog steeds te zwaar om mee te blijven staan, viel me tegen)
50kg (licht, minuut of 2 blijven staan)
90kg (dit begon al meer als het gewicht van de conan's wheel aan te voelen, vrij lang blijven staan)
110kg (goed gewicht, wilde gok: 1 minuut)
110kg (halve minuut ofzo)

Squat
12x100kg (bedoeling was 20, maar daarvoor is mijn ademhaling nog lang niet voldoende in orde :))

Leg raise
3x20 (buikspieren leeg)

Eindelijk nog eens een LB training waar ik tevreden mee ben :) Die conan's wheel imitatie was vooral zwaar op de core en de ademhaling. Toch tevreden van mijn tijden.
 
niet gek met een longontsteking woopy :)
 
Stoort me vooral bij oefeningen die lang duren :p Qua kracht heb ik niet de indruk dat het me erg beperkt.
 
Bench press training

Bench press
20x20kg
5x60kg
5x80kg
2x100kg
0x115kg (kansloos, kreeg de bar zelfs amper in evenwicht na het uitnemen. zal wel komen door al weken niet deftig getrained te hebben en nu die antibiotica)
3x3x90kg (al meer dan zwaar genoeg...)

Fat bar pendlay row
5x50kg
3x5x80kg (damn zwaar aan de grip, toch wel onderschat :p)

Close grip bench press
3x10x60kg

Reverse curl
5x40kg
5x45kg
5x50kg (stoppen met gewicht verhogen en wat stricter gaan uitvoeren nu, begint meer en meer op een slechte hang clean te lijken :p)

Face pull
3x20x blauwe band (vrij ver gaan staan dus vrij veel bandspanning)

Lekkere pomp in mijn biceps, onderarmen en achterkant schouders van die laatste :p
 
leuk dat je weer logt,goeie training,als je je wat beter voelt,zal je houw die 115 drukken.
al wa beter intussen?
 
Bwoh, minder hoesten, maar verder merk ik niet veel verbetering. Als er niet rap verbetering komt, moet ik volgende week foto's laten maken van mijn longen...

Maar morgen toch event training. Wel bij mij thuis dus zal beperkt zijn, maar we trekken onze plan wel.
Planning:
Farmers walk op de oprit (=15-20m waarvan de helft vrij sT bergop, lijkt me interessant :D)
Log lift singles met zwaar gewicht
Fat bar chain yoke zercher conan's wheel walk imitatie gedoe
Biervatenrace (heb een ideetje om een biervat te imiteren)
Fat bar deadlift medium gewicht op reps
Forward hold
 
Bwoh, minder hoesten, maar verder merk ik niet veel verbetering. Als er niet rap verbetering komt, moet ik volgende week foto's laten maken van mijn longen...

Maar morgen toch event training. Wel bij mij thuis dus zal beperkt zijn, maar we trekken onze plan wel.
Planning:
Farmers walk op de oprit (=15-20m waarvan de helft vrij sT bergop, lijkt me interessant :D)
Log lift singles met zwaar gewicht
Fat bar chain yoke zercher conan's wheel walk imitatie gedoe
Biervatenrace (heb een ideetje om een biervat te imiteren)
Fat bar deadlift medium gewicht op reps
Forward hold
we gaan nog nekeer samen moeten trainen he,kwil toch allezins nog eens events trainen voor de 18e.
er zal geen training zijn zeker bij jimmy morgen?,ik zou graag nog eens die conan willen proberen.
maarja,moet naar mn ma op pasen:p,kga vandaag nog een beetje events doen peis ik
 
Laatst bewerkt:
Volgend weekend is je laatste kans voor de NCC he ;)
 
Bwoh, minder hoesten, maar verder merk ik niet veel verbetering. Als er niet rap verbetering komt, moet ik volgende week foto's laten maken van mijn longen...

Maar morgen toch event training. Wel bij mij thuis dus zal beperkt zijn, maar we trekken onze plan wel.
Planning:
Farmers walk op de oprit (=15-20m waarvan de helft vrij sT bergop, lijkt me interessant :D)
Log lift singles met zwaar gewicht
Fat bar chain yoke zercher conan's wheel walk imitatie gedoe
Biervatenrace (heb een ideetje om een biervat te imiteren)
Fat bar deadlift medium gewicht op reps
Forward hold

komt er nog iemand buiten ik trainen?
 
Nope. We zijn met 2.
 
Event training

Farmers walk
2x55kg 10m (turn @ 5m)
2x55kg 10m (turn @ 5m)
2x55kg 30m (turn @ 15m, na de eerste 5m ging de weg vrij sT bergaf, na de turn dus vrij sT bergop)
2x75kg 20m (turn @ 10m, enkel het hellende gedeelte van de vorige weg dus)
2x75kg 20m (idem)
2x85kg 20m (idem)
2x85kg 20m (idem)
Leuk met die helling, maar nogal korte afstanden natuurlijk. Ik heb na de training de farmers (eindelijk) eens gewogen, en ze wegen samen 12,5kg. Kwestie van mooie getallen te hebben, heb ik dus beslist dat ze 5kg elk wegen.

Log lift
5x35kg axle
3x65kg axle
2x85kg
1x95kg
1x95kg
3x85kg (enkel eerste rep clean)
0x75kg snatch :p
Veel te weinig legdrive met die log lifts... na 2 keer 95kg terug met de lege log wat geoefend om er goed onder te duiken. Met dit gewicht ging dat nog goed. Nu zien dat ik dat met zwaardere gewichten ook goed leer. Daarna nog even een snatch geprobeerd met 75kg, maar lukte (uiteraard) niet :p De bar kwam ongeveer op hoofdhoogte. Bij de 2de poging dus op mijn schouders opgevangen en gepressed, maar dat was nu niet de grote uitdaging natuurlijk :)

Fat bar chain yoke zercher conan's wheel gedoe (wandelen met chain yoke in zercher positie dus)
80kg 5m
100kg 5m
130kg 5m
160kg 5m
180kg 5m
160kg 5m
Ging lekker, maar die afstand is veel te kort natuurlijk. Beetje nutteloos achteraf gezien.

Biervaten race met geimproviseerd biervat
70kg, 5m dragen, 2x5m sprinten, herhalen
3x
3x
Het geimproviseerde biervat was enorm lastig om vast te pakken en te dragen. Kostte heel veel energie dus na 3 keer was ik al leeg. Conditie he...

Accutillen
10kg met twee handen naar voor, niet getimed maar goeie tijd denk ik
5kg in elk hand, zijwaarts, minder goeie tijd

Goeie training. Geen enorm zware gewichten. Het zal er voor de NCC vooral op aankomen om te zien dat ik gezond ben en ondertussen nog wat op conditie werken.

Het "biervat":
b3ls3p.jpg
 
best handig bedacht dat biervat :)
 
Had je de mogelijkheid niet om verder te lopen met die zerchers?!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven