MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zal het eens proberen. Ik ga volgende keer toch iets teruggaan in gewicht, dus goed moment om dat eens te proberen.
 
Lijkt mij spanningsverlies bij het onder parallel zakken, doordat je lichaam niet oprecht genoeg genoeg blijft. Je ziet vanaf je terug begint te stijgen, eerst u kont naar achter komt en de bar ongeveer op dezelfde positie blijft, en dus u bovenlichaam komt in een grotere hoek met de grond. Goodmorning style dus. Hierdoor denk ik dat ge die bounce slecht benut, door wat naar voor te vallen. Bij mij wordt dit meestal verholpen door gewoon nog harder te focussen op kont naar achter en 'gaan zitten'-gevoel bij het zakken, en goed borst naar voor houden en geen good morning shit. Just my 2 niggers.
 
gemakkelijk gezegt allemaal met 170kg in je nek:p
 
Uw negers worden geaccepteerd :) Had tijdens de squats ook al het gevoel dat ik geen deftige spanning op mijn core kreeg, dus kan daar inderdaad veel mee te maken hebben.
 
3x170kg squat is nice!
 
gemakkelijk gezegt allemaal met 170kg in je nek:p

Goed punt, maar dat is altijd het probleem met iemand beoordelen die sterker is dan jezelf. Maar binnenkort pak ik wel eens die 150 :)
 
Clean training

Power clean (geen full cleans, aangezien die meer concentratie vragen dan ik momenteel kan opbrengen)
5x45kg
3x65kg
2x75kg
1x85kg
1x95kg
1x95kg (2x1x95kg = evenaring full clean PR)

Jerk from rack
0x85kg (beetje teveel om mee te starten zo te zien)
3x65kg
2x75kg
0x85kg (geen durf, great)

Press
5x60kg (heel easy)
5x65kg (volume PR, nog steeds easy)
5x70kg (volume PR, wtf, 70kg was mijn 1RM)
2x75kg (PR, nice, maar wtf)

Op zich geen slechte training, maar wel een rare training. Evenveel gepowercleaned als dat ik normaal fullclean, en evenveel gepressed als dat ik gejerked heb. Kan ik enkel uit afleiden dat mijn full clean techniek op geen kloten trekt, en dat mijn jerk onder elk niveau was (al sprak dat natuurlijk al voor zich als je de gewichten bekijkt). Wel tevreden met het dikke press PR. Eerste keer in tijden dat ik met riem press, en deze keer voor het eerst ook met gewichthefschoenen. Maakt blijkbaar toch een verschil.
Ook heb ik gezien dat ik bij de power clean mijn armen weer veel te vroeg begon te buigen. Enkel de laatste rep is op dat vlak aanvaardbaar. Die rep was dan ook duidelijk makkelijker dan de eerste met dat gewicht. Eerste keer hookgrip bij de clean trouwens, geen pijn ofzo.

Powerclean 2x1x95kg + press 5x70kg + 2x75kg:
http://www.youtube.com/watch?v=GgUyqnb0Z_U
 
wat me wel opvalt bij uw powercleans is dat je niet zo veel zakt met je heupen, ik zak veel dieper met mijn heupen bij een powerclean, in tegenstelling tot DL, zo kan ik veel meer snelheid maken :)
 
Rept met 100kg log en gaat hier failen op 85kg jerks :bierbang:
 
Gerre: je bedoelt bij de startpositie?
Koef: I know, sucky days tegenwoordig. Qua kracht ok, qua techniek zware fails.
 
Gerre: je bedoelt bij de startpositie?

Ja dat dacht ik ook.
Ja bij de start. Probeer het verschil eens ;)
Bij oly lifts 'moeten' je heupen altijd lager dan bij deadlifts dacht ik.
 
Daarnet even met Wauter meegetrained maar niet te zwaar gegaan.

Squat (met gewichthefschoenen)
10x20kg
5x60kg
5x100kg
3x120kg
1x140kg
1x150kg (terug met gewone schoenen, met die gewichthefschoenen moet ik ultradiep gaan om onder parallel te geraken...)
1x160kg
1x170kg

Tire flip
3 of 4x220kg
0x370kg
1x370kg

Yoke
110kg 2x8m
210kg 2x8m
250kg 4m (terugzetten voor Wauter)

Press
10x60kg
1x67,5kg

En nu barbeque!
 
Gisterenavond barbeque, weinig gegeten en veel gedronken. Weinig geslapen ook. En binnen een half uur staat hier 2 man om te trainen. Gaat plezant worden :p
 
Event training @ home

Fat bar deadlift (met autowielen)
5x55kg
5x100kg
3x140kg
1x160kg
1x180kg (PR)
1x190kg (PR)
1x200kg (PR en evenaring gewone deadlift PR)
0x210kg (kreeg ik niet meer los)

Keg press
paar singles met 65kg
5x65kg in 1 beweging

Log lift
4x85kg
1x95kg (easy)
1x105kg (PR! en ging nog redelijk vlot)
0x110kg
0x110kg (soon :) )
1x120kg (enkel clean)

Yoke
110kg 2x8m
160kg 2x8m
210kg 2x8m
280kg 8m (2 drops, PR)

Laadrace
65kg stone + 60kg biervat + 60kg zandzak + 100kg zandzak 6m verdragen en over yoke (1m30-1m40) gooien
100kg zandzak nog eens apart over de yoke gegooid
100kg zandzak geschouderd met hulp van de yoke voor een mooie foto

Hooggooien
2x3x24kg (2 handen)
2x3x24kg (linkerhand, dikke blein op rechterhand)
geen idee van de hoogtes maar leek mij redelijk

Goeie training :)
Moet ik meer doen, de avond voor een training weinig eten, veel alcohol drinken en weinig slapen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=4mwbDUjgEug
 
Damn die 105 gaat lekker omhoog maat! Mooie PR's en lekkere training ook :)
 
kon je geen 5kg bijlappen bij die deadlift?dan had je evenveel als ik:p
sterke log opnbieuw,moet ik dringend ook nog eens doen:(
het is redelijk ver naar welle,en ik haat de zondag trainen,maar ik kom zeker eens af:)
 
200kg ging nog vrij goed (wel beetje duizelig achteraf) dus dacht dat 210kg wel kon lukken. Niet dus :)
 
200kg ging nog vrij goed (wel beetje duizelig achteraf) dus dacht dat 210kg wel kon lukken. Niet dus :)
ik had ook last van duizeligheid bij die dl.
ale ben blij dat ik op 1 odd (voorlopig:p) beter ben,bij jou zal het wel wss met betere techniek geweest zijn:D
wat wegen die wielen ongeveer?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven