MuscleMeat

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Good train! Jammer van die 200 squat, komt er wel soon aan imo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Dju, Wauter is te laat beginnen filmen :p

hoeda?

• #1.725
De helft van de lift staat er niet op :p

de clean staat er niet op nee :D

• #1.727
Tussendoor training

Bench press
10x20kg
5x60kg
5x80kg (vanaf 3de rep beslist om paused te doen, en dit ook bij de volgende sets blijven doen)
5x80kg
5x80kg
1x100kg (ook paused, superspeed)

Pull up
3xBW
3xBW
2xBW+10kg
1xBW+20kg (PR bij dit BW)
0xBW+25kg (kin NET NIET boven de bar)

Face pull
3x10 blauwe band

Rustige training, expres niet te zwaar gegaan. De pull ups waren zonder hulp van de benen of ander zwaaiwerk, dus ook niet superbelastend. Bij bench press iets andere manier geprobeerd van in positie komen, beviel goed.
Morgen deadlift.

nice nice nice ;)

• #1.729
Deadlift k*ttraining

Deadlift
5x100kg
3x140kg
2x160kg
0x180kg
2x180kg
0x200kg
0x200kg

Pff...
Ten eerste buiten op het gras getrained. Binnen was het veel te duf van de warmte, buiten was het goed. Plat stukje gezocht, ik stond goed, dat was op zich geen probleem.
Wat wel een probleem was, was dat ik weer last had van mijn maag... Al bij de 140kg deed die lastig, na de setup moest ik even rechtstaan en opnieuw beginnen want het was teveel. Bij de 160kg hetzelfde. Bij de 180kg weer en toen kreeg ik de bar niet meer gelift. Dan opnieuw geprobeerd zonder riem en met een iets wijdere grip, kwestie van meer "ademruimte" te hebben. Dat ging dan, alhoewel het ook zwaar was. Was het dan al een beetje beu, maar soit, toch maar 200kg opgestoken. 2 keer na elkaar tot net niet aan de knieën. Dan nog een 2de set geprobeerd, deze keer weer met riem maar nog steeds de wijdere grip, maar ik kreeg hem niet meer los. Pff...
Moet mijn pre workout maaltijd eens onder de loep nemen, want op deze manier kan ik niet verder..

k*ttrainingen horen er ook bij spijtig genoeg :(

maar als je je k*ttrainingen zonder al te veel kleerscheuren kunt doorkomen zijn ze meer waard dan supertrainingen ;)

• #1.731
Als ik me morgenmiddag goed voel, deze training nog eens overdoen. Ben er veel te gefrustreerd over om het zo te laten :p

Er gaan PR's sneuvelen morgen :fire:

• #1.733
De frustratie is er afgeslapen. Even verstandig zijn en de gefaalde training laten voor wat het is, de volgende keer zal het wel weer beter gaan. Vandaag dus niet trainen.
Aan de positieve kant: Ik heb mezelf gisteren bewezen dat ik in een rotslechte training waar ik al fails heb op 180kg, toch de kracht heb om 2 keer na elkaar bijna mijn huidige PR te trekken, zonder riem en zonder deftige core spanning. Dat belooft dus goeds voor als ik wel een goeie training heb. :)

IK dacht dat 200 je PR was?

• #1.735
  • #1.736
Ik-had-zin-in-reverse-band-squat training

Reverse band squat (topspanning ongeveer -40kg, bottomspanning ongeveer -100kg)
5x100kg
5x140kg
3x180kg
3x220kg
3x240kg
2x260kg (3F, lekker)

Abs band pulldown
3x10 blauwe band

Eerste keer ooit denk ik dat ik dit doe, was wel fijn.
Na een andere maaltijd dan normaal getraind (normaal na avondeten). Avondeten is veel vlees, weinig carbs. Nu had ik vrij veel carbs en vrij weinig vetten. Ook iets langer gewacht na het eten voor te beginnen trainen. Totaal geen last van mijn maag hiermee. Moet ik dus meer doen.

Filmpje 260kg:
http://www.youtube.com/watch?v=xJYVfX_maek

Na afloop van training merkte ik trouwens dit op aan 1 van mijn bands:
http://i30.tinypic.com/t9up0x.jpg
Dus vraagje aan de mensen met ervaring met bands: Kan ik hier nog even mee verder, of moet ik zo snel mogelijk nieuwe bestellen? Moest 1 van die bands tijdens de training van vandaag afgescheurd zijn, had ik wel een serieus probleem gehad denk ik...

Nice man!

Ik weet niet hoeveel zo een band kan hebben maar ik zou me iig ook niet op mn gemak voelen met zo'n scheur(tje??)

ik zou het risico niet nemen!

• #1.739
Better safe than sorry zeker... Damn weer kosten :p

over die band: weg ermee ;)

voor reverse band gebruik je ook beter mini band/monster mini band :p

wel nice squats :p 2*260 is altijd nice :p

het lijkt alsof je altijd boven parallel squat, zal wel aan de camerahoek liggen, die is altijd k*t bij squats :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven