MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja, merkte het bij de opwarming ook al dat ik nogal veel hulp kreeg (in bottom positie kon ik die bar met 100kg loslaten en die bleef daar hangen :p) maar toen geen zin meer om nog te veranderen.
Die diepte tja, is er net onder maar is niet altijd even duidelijk te zien idd. Met het oog op een powerlift wedstrijd eind het jaar ga ik toch maar eens werk maken van wat dieper te gaan. Geen zin dat al mijn squats daar afgekeurd worden (zeker niet als de scheids net als vorig jaar daar op een slechte plaats zat om de diepte goed te zien).
 
ja als je mee gaat doen bij de nabba moet het idd een pak dieper, die mongolen zien toch niks :D
 
UB training

Press
10x20kg
5x40kg
3x60kg
2x70kg
3x75kg
2x75kg (3F)
4x75kg (sneller laten zakken en daardoor meer effect van stretch reflex gebruiken, volume PR)

Push press
3x60kg
2x80kg
2x90kg (beetje onstabiel, maar verder easy)
0x100kg (verschillende pogingen in 1 "set", all in the head)

Bench press
10x60kg
10x60kg
10x60kg

DB Row
5x25kg
5x45kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg (heavy!!! volume PR, lang geleden dat ik mijn rug zo goed voelde werken)

Reverse BB curl
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Goeie training. Volgende keer verhogen bij press.
 
nette presses!! Maar wat is er met Bankdrukken?
 
Na die press en push press gewoon nog even alle overgebleven kracht eruitpompen :p Zwaar gaan op bankdrukken doe ik op andere dagen.
 
ok ok, nee dan is t goed :D leek me al laag voor een werkset!

Succes :thumbs:
 
Event training

Deadlift (om de gemiste training van maandag in te halen)
5x100kg
3x140kg
2x180kg
1x200kg (evenaring PR, ging vrij vlot)
0x210kg (net onder de knie blijven hangen)
0x205kg (nog kanslozer dan de 210kg, teveel krachten al verspeeld)
210kg komt binnenkort, als ik terug wat meer en regelmatiger kan deadliften. 205kg zal wsl al lukken mits ik niet eerst 200 en 210kg probeer :)

Fingal's fingers clean imitatie (zie filmpje)
5x50kg (leuk, meer ook niet :p)

Log lift
5x85kg op 45 sec (slechter dan vorige keer, volgens mij door oa platte schoenen ipv hielen, en binnen ipv buiten, minder lucht)
1x100kg (vlot, naar buiten gegaan en goeie schoenen aangedaan)
0x110kg (net niet voorbij dooie punt)
1x110kg (PR!!! alhoewel heel zwaar, zie filmpje)

Yoke
160kg 2x9m (easy, tuin gisteren eens opgemeten en van rand tot rand is het een ruime 9m ipv de 8m die ik dacht)
260kg 2x9m (**** deftige opwarming :p paar drops, zwaar, vooral voor mijn core dan, mijn benen hadden het nog vrij vlot. PR)

Hooggooien
3x3 met 24kg, eerste beurten telkens de beste.

Goeie training. Jammer van de deadlift, maar dat de 200kg zo vlot ging ben ik al heel blij om. Deze zondag de yoke met 270kg proberen. En meer reps op de log! Bij het afladen van de yoke wel 25kg op mijn teen laten vallen, doet behoorlijk veel pijn :-/ Denk niet dat het iets ernstig is, daarvoor was de ergste pijn te snel weg.

Filmpje van de fingal's fingers imitatie, log lift PR en yoke 260kg:
http://www.youtube.com/watch?v=Yeuko5yp_m0

Hoogste worp hooggooien:
243hw6f.png
 
sterke Log!


****, zondag 2*9 m met 300 kg proberen;) als ik met iets op dat scorebord wil komen eheh:D
 
nice loglift, soon woopy, very soon!
 
Mooie log PR kerel ;)

Sterkste man wedstrijd gepland?
 
8 augustus: sterkste krachtsporters van Nederland :)
 
Mooi die log ! Zonder 2nd dip, zeer sterk uitgeduwd
 
ok, toppie man :D succes daar ;)
 
Gratz met je log man! :thumbs:


:fire:
 
Squat training

Squat (bij elke set zo diep mogelijk gegaan)
10x20kg
5x70kg
3x110kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg (10 sets dus)

De bedoeling was om door te gaan tot 3 reps met 150kg niet meer ging, en dan verder te gaan met 140kg enzovoort. Maar het zag er naar uit dat ik op die manier nog wel even ging bezig zijn. Daarbij begonnen mijn hams al goed pijnlijk aan te voelen, was ik na de laatste sets lichtjes misselijk (warme veranda he), en begon zelfs mijn rechter enkel lastig te doen. Het heeft ook niet veel zin om mezelf een blessure te squatten, dus tot 10 setjes gegaan en gekapt :)

1ste, 5de en 10de set staan op film. Ik post hem hier maar even zodat de fullsquatnazi's er hun ongezouten mening over kunnen geven. Het is geen diepte zoals ik die op voorhand in gedachten had, maar bij elke rep zitten mijn hams tegen mijn kuiten gedrukt. Ik heb bij de eerste aantal sets een paar verschillende standen geprobeerd, maar kwam niet dieper dan dit (mijn gewoonlijke standbreedte). Als het om (Nabba) powerlifting-geldig te zijn niet diep genoeg is, zal ik moeten overschakelen naar high bar. Dat, of mezelf een butt-wink toelaten.

http://www.youtube.com/watch?v=e-EeWE6gjfw
 
Diepte is toch ok?
Als je echt zeker wil zijn, zet er een box onder paralel onder

Cya sunday
 
Laatst bewerkt:
T'is maar dat ik vorig jaar op de Nabba wedstrijd gemerkt heb dat ze soms wel HEEL streng waren (ze zaten dan ook op een slechte positie om de diepte te zien imo), dusja :-/

Tot zondag, bereid je maar voor op "Dikke Berta" :D
 
diepte wordt gewoon goedgekeurd in IPF/WPC, in de nabba vrees ik er spijtig genoeg voor :(
 
Vreesde ik al voor... idioten. Zie nog wel wat ik er aan doe..
 
meedoen aan de bdfpf in oktober in de plaats :p?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven