MuscleMeat

Wordt er gediscrimineerd in grote steden in clubs, disco's?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Discussie laait weer op hier in Amsterdam.

Toch vind ik dat bouncers zonder al teveel uitleg soms bezoekers mogen weigeren om een bepaald sfeertje c.q. verschijning te creeeren. Of om gedrag bij aanvang in de rij of iets dergelijks. Met name de wat gedemptere clubs waarbij een selectieve deurbeleid het concept vormt.

Jullie?

Ooit bijna eentje bewerkt met een loden pijp met wat vrienden toen hij de deur voor mn neus dichtrok, hij wist alleen niet dat ik nog net kon opvangen wat hij zei
Ben uiteindelijk wel blij dat er niks is gebeurd want op zo een moment ben je mentaal gewoon bereid om een moord te plegen

Ja, maar niet geheel onterecht.

Ooit bijna eentje bewerkt met een loden pijp met wat vrienden toen hij de deur voor mn neus dichtrok, hij wist alleen niet dat ik nog net kon opvangen wat hij zei
Ben uiteindelijk wel blij dat er niks is gebeurd want op zo een moment ben je mentaal gewoon bereid om een moord te plegen

Had vast een reden. Uiteraard ben jezelf van geen kwaad bewust.

Ja de reden die ik opving voor hij de deur sloot was dat ik te donker was

yez. Met lang haar de gemiddelde grote tent binnenstappen resulteert in minimaal 30 jezusgrappen.

Ja idd, en daarom vond ik het ook zo een prachtig idee om zn knar met een pijp te bewerken

yez. Met lang haar de gemiddelde grote tent binnenstappen resulteert in minimaal 30 jezusgrappen.

Hahaha, stap jij wel eens zo'n commerciële tent binnen builder? Dat lijkt me dus echt the wrong man on the wrong place hé. Ben je daar ook niet gewoon een beetje uit je element :roflol:

Wanneer je praat over kledingvoorschriften en leeftijd dan vind ik inderdaad dat er mensen geweigerd mogen worden. Mensen die eerder problemen hebben veroorzaakt mogen ook geweigerd worden. Marokanen weigeren, omdat je een week daarvoor veel problemen hebt gehad met een Marokaan is natuurlijk verkeerd.

Eens, als je ziet dat er altijd problemen zijn als je groepjes van dat soort mensen binnen laat. Ze verpesten het voor zichzelf.

Het is een goede zaak. Het is eenmaal een feit dat zodra die gasten met een groepje binnen zijn dat er gezeik komt. Ze kunnen zich niet gedragen.

Grote groepen vragen erom. Jamer dat de positievelingen eronder moeten lijden.
Gewoon een controle systeem ontwikkelen, waar de hele horeca in NL aan mee werkt.
1x problemen, 1 maand nergens naar binnen.
2x problemen, 3 maanden nergens naar binnen.
3x problemen, 1 jaar nergens naar binnen.
4x problemen, 10 jaar nergens naar binnen.

Misschien dat iedereen er dan mee op houd om een gezellige stapavond te vergallen!

Zo dat klinkt vrij ernstig. Heb je daar al langer last van? Zou echt hulp zoeken als ik jou was. Sterkte.

Ik vind ook, dat er gediscrimineerd wordt. Ik wilde laatst ook een club in, met een maatje van me en mocht er niet in. 1 tel later komen er 2 vrouwen aan de deur en die mogen zo naar binnen. Discriminatie alom!:D

misschien moet je eerst eens even lezen waarom hij niet naar binnen mocht.

Heb die vast en zeker ook gelezen, ik vind het ook een beetje belachelijk dat je om die reden ''bereid ben om een moord te plegen''. dat die boos was is zeker wel terecht. Ik zou ook boos zijn dan. Ik zou alleen geen moordneigingen hebben.

Terug
Naar boven