AndroidHealthClinic

Wordt er gediscrimineerd in grote steden in clubs, disco's?

Ben uiteindelijk wel blij dat er niks is gebeurd want op zo een moment ben je mentaal gewoon bereid om een moord te plegen

Volgens mij zijn jullie moslims altijd wel in staat om een moord te plegen. Kom op zeg... ???

Ik kan best begrijpen dat het moeilijk is als zoiets gebeurd, en dat je zeer zeker wel kwaad mag zijn. Maar mentaal in staat zijn om een moord te plegen, alleen omdat iemand iets gezegd heeft en jij niet binnen mag. Volgens mij is dat juist de reden dat jij niet binnen kwam.

Als jouw 'broeder's' zich gewoon zouden gedragen wanneer ze op stap gaan, dan komen ze gewoon overal binnen.

Volgens mij zijn jullie moslims altijd wel in staat om een moord te plegen. Kom op zeg... ???

Ik kan best begrijpen dat het moeilijk is als zoiets gebeurd, en dat je zeer zeker wel kwaad mag zijn. Maar mentaal in staat zijn om een moord te plegen, alleen omdat iemand iets gezegd heeft en jij niet binnen mag. Volgens mij is dat juist de reden dat jij niet binnen kwam.

Als jouw 'broeder's' zich gewoon zouden gedragen wanneer ze op stap gaan, dan komen ze gewoon overal binnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha die foto blijft hilarisch.

Ja jij bent een blanke hollander, nooit last van gehad he
Kijken hoe je praat als je vaak discriminatie meemaakt, voor een hele lange tijd
Met je simpel, maar dan weer ook
Hoe kan je waarde aan iers hechten waar je geen ervaring mee hebt
Als iemand een biertje of een drankje zou omstoten zou ik niks doen, zelfs niet als het express zou gebeuren, gewoonweg omdat ik geen ruzie wil om zoiets onbelangrijks
Maar als die persoon een drankje zou omstoten en daarbij een discriminerende opmerking zou maken, gegarandeerd dat ik op zn hoofd zou gaan inbashen
Ken eigenlijk niemand die dat niet zou doen, zo over je heen laten lopen wat jij blijkbaar wel zou doen

Als 'kamper' heb je ook wel eens last van discriminatie. Maar als ik heel eerlijk ben, kan ik dat die mensen niet kwalijk nemen. Dat wantrouwen van die mensen komt niet uit het niks. Er zijn er gewoon een hoop bij die zich met verkeerde dingen bezighouden.

Nu kan ik me wel voorstellen dat je een boos zou kunnen worden. Maar de gedachte om iemand daarvoor kapot te willen maken, is gewoon ziek. Daar zou je hulp voor moeten gaan zoeken.

Ik hoop voor jou dat je in ieder geval nooit agent zult worden. Ik zie het al voor me... een criminineel scheldt agent spiermans uit, spiermans pikt dit niet. Hij heeft immers zijn eer te redden, en hij knalt zo zijn magazijn leeg op die crimineel. Hij verdwijnt uiteraard wel achter de gesloten deuren, maar dat maakt hem allemaal niks uit. Hij heeft wel respect bij zijn homie's. :D

Ik ga mezelf niet 100 keer herhalen dus ik ga niet op dat stukje
En je bent gewoon bevooroordeeld bezig, mensen verwarren gewoon vaak de krijgshaftige inslag soms van de islam met extremisme
Het zijn 2 heel verschillende dingen

Als 'kamper' heb je ook wel eens last van discriminatie. Maar als ik heel eerlijk ben, kan ik dat die mensen niet kwalijk nemen. Dat wantrouwen van die mensen komt niet uit het niks. Er zijn er gewoon een hoop bij die zich met verkeerde dingen bezighouden.

Nu kan ik me wel voorstellen dat je een boos zou kunnen worden. Maar de gedachte om iemand daarvoor kapot te willen maken, is gewoon ziek. Daar zou je hulp voor moeten gaan zoeken.

Ik hoop voor jou dat je in ieder geval nooit agent zult worden. Ik zie het al voor me... een criminineel scheldt agent spiermans uit, spiermans pikt dit niet. Hij heeft immers zijn eer te redden, en hij knalt zo zijn magazijn leeg op die crimineel. Hij verdwijnt uiteraard wel achter de gesloten deuren, maar dat maakt hem allemaal niks uit. Hij heeft wel respect bij zijn homie's. :D
Als diezelfde kamper zich netjes gedraagt en zich gewoon normaal en conform de reglementen gedraagt en kleedt en mensen met een goeie mate beleefdheid aanspreekt vind ik je uitspraak schandalig

In een club waar ik geweigerd zou worden zou ik niet eens binnen willen.
Het meest bizarre is dat ik eerder aan tweederangs kamper clubs wordt geweigerd dan aan de meer hippe, decadente keten die wat internationale faam hebben.

Als diezelfde kamper zich netjes gedraagt en zich gewoon normaal en conform de reglementen gedraagt en kleedt en mensen met een goeie mate beleefdheid aanspreekt vind ik je uitspraak schandalig

M'n vader moest hier iets laten maken. Hij naar een bedrijf gegaan en daar een afspraak gemaakt. Degene die langs zou komen ziet dat het een kamp is, en het gaat niet door.

Zelfs toen m'n vader vooruit wilde betalen, zagen ze het niet zitten. En ja, m'n vader was gewoon normaal gekleed, en uiteraard beleefd.

Zo zie je maar dat niet alleen de allochtonen gedriscrimineerd worden. Maar voor m'n vader was het niet echt een probleem. Uiteraard vond hij het wel jammer dat het zo moest gaan, maar bij het volgende bedrijf was het gewoon geen probleem.

Maar ik verwacht niet dat dit voorval, wat eigenlijk precies hetzelfde is(jij werd geweigerd omdat je donker was, en m'n vader omdat hij een kamper is), bij m'n vader zo'n gevoel heeft opgeroepen. :D

Grote groepen vragen erom. Jamer dat de positievelingen eronder moeten lijden.
Gewoon een controle systeem ontwikkelen, waar de hele horeca in NL aan mee werkt.
1x problemen, 1 maand nergens naar binnen.
2x problemen, 3 maanden nergens naar binnen.
3x problemen, 1 jaar nergens naar binnen.
4x problemen, 10 jaar nergens naar binnen.

Misschien dat iedereen er dan mee op houd om een gezellige stapavond te vergallen!

Lijkt me een goed idee Richard, hahaha

Ik ben ervoor dat een zaakvoerder ZELF mag beslissen wie hij in zijn zaak toelaat en wie hij er laat werken. Hij heeft ze tenslotte uit de grond gestampt en er hard voor gezwoegd.

Verder worden mannen ook veel harder gediscrimineerd omdat zij veel meer kledij moeten aanhebben dan de vrouwelijke helft van de aarde... not fair gewoon.

M.a.w. ik vind het verkeerd dat men van die quota's hanteert van x-aantal procent allochtonen moeten er tewerkgesteld worden per x-aantal autochtonen.

DBC01 is toch portier hier? Hoe is zijn toelatingsbeleid eigenlijk?
En ook belangrijk welke stad woont/werkt deze beer?
Of het een beer is weet ik geen eens :D

Er wordt idd gediscrimineerd. Jammer, want het gaat te gemakkelijk.

Ach waar komt er geen discriminatie voor.
Je van zulke situaties distanciëren is het beste.
Genoeg andere disco's en mensen...

eurofit

Discussie laait weer op hier in Amsterdam.

Toch vind ik dat bouncers zonder al teveel uitleg soms bezoekers mogen weigeren om een bepaald sfeertje c.q. verschijning te creeeren. Of om gedrag bij aanvang in de rij of iets dergelijks. Met name de wat gedemptere clubs waarbij een selectieve deurbeleid het concept vormt.

Jullie?
IK HEB ZOJUIST EUROFIT OPGEZOCHT VIA GOOGLE EN ZIE DAT JE DAAR OOK HEBT GEFITNESST. IK BEGRIJP NIET HOE JE DAT EEN SLECHTE ZAAK KAN NOEMEN!
IK HEB AL IN 7 VERSCHILLENDE FITNESSCENTRA GETRAIND EN IK VIND EUROFIT DE MAX. WAAR IK VROEDER TRAINDE MOEST IK DUBBEL ZOVEEL BETALEN EN STOND ER MAAR DE HELFT VAN DE APPARATEN DIE BIJ EUROFIT STAAN. IEDEREEN DIE IK DAAR HEB LEREN KENNEN IS TOF EN ALS JE HULP NODIG HEBT STAAN ZE VOOR JE KLAAR. CIAO

Ooit bijna eentje bewerkt met een loden pijp met wat vrienden toen hij de deur voor mn neus dichtrok, hij wist alleen niet dat ik nog net kon opvangen wat hij zei
Ben uiteindelijk wel blij dat er niks is gebeurd want op zo een moment ben je mentaal gewoon bereid om een moord te plegen

En juist dit soort gedrag is het dat er selectief wordt omgegaan met het binnen laten van bepaalde types. En terecht!

En dat is ook weer een reden om je duidelijk te maken dat de realiteit heeft bewezen dat dit dus voor sommige mensen niet op gaat. Er zullen tussen bepaalde groepen mensen best wel goede zitten, maar er zijn er genoeg die het voor deze goeie verpesten.

Wordt eens wakker en spreek je soortgenoten aan op hun gedrag. Er zal niets aan de huidige situatie veranderen als jullie met z'n allen met je kop in je reet blijven rondlopen, denkend dat dat agressieve haantjesgedrag getolereerd wordt in dit land.

Je wordt toch teruggepakt, geen baan, geen toegang tot disco's. En dat alles is geen oorzaak van jullie agressiviteit, maar een gevolg.

Laat dat eens tot je botte hersens doordringen!

Laatst bewerkt:
IK HEB ZOJUIST EUROFIT OPGEZOCHT VIA GOOGLE EN ZIE DAT JE DAAR OOK HEBT GEFITNESST. IK BEGRIJP NIET HOE JE DAT EEN SLECHTE ZAAK KAN NOEMEN!
IK HEB AL IN 7 VERSCHILLENDE FITNESSCENTRA GETRAIND EN IK VIND EUROFIT DE MAX. WAAR IK VROEDER TRAINDE MOEST IK DUBBEL ZOVEEL BETALEN EN STOND ER MAAR DE HELFT VAN DE APPARATEN DIE BIJ EUROFIT STAAN. IEDEREEN DIE IK DAAR HEB LEREN KENNEN IS TOF EN ALS JE HULP NODIG HEBT STAAN ZE VOOR JE KLAAR. CIAO

Doe je caps lock eens uit :mad:

Ik snap ook niet waar mensen het idee halen dat een horeca gelegenheid een openbare gelegenheid is. Dat is het namelijk niet. Het is een privézaak, geleid door een privé eigenaar die er privé geld in heeft gestoken. Hij/zij mag dan ook zelf beslissen wie er binnen komt.

Als ik een cafe of disco had dan zou ik ook erg selectief zijn. De praktijk heeft namelijk uitgewezen dat er bepaalde mensen zijn die bij het minste of geringste tot moord in staat zijn. :rolleyes:

Ik zelf ben een getinte Hollander volgens mij allochtoonse medemens, maar ik ben eigenlijk nooit geweigerd vanwege m'n huidskleur. Al m'n vrienden zijn dan wel blank, maar toch. Ben weleens in Leiden of Utrecht gaan stappen waar ik niet binnenkwam, omdat we "geen geldig ID bewijs bij ons hadden". In werkelijkheid was het gewoon omdat we een groep van 8 man hadden, die natuurlijk voor onevenwichtigheid gaat zorgen in de balans tussen man/vrouw. Althans, ik ga er niet vanuit dat ze een groep van zeven blanken en één getint persoon gaan weigeren vanwege die ene wannabe-mocro.

Maargoed, als je mocro bent en je gaat stappen, weet je dat je moeilijker binnenkomt. Ga dan ook niet met een hele groep semi-gangsters in de rij staan. Ga gewoon met een blank maatje, of een stel vrouwtjes. En als je dan niet binnenkomt is het gewoon een paupertent. Pak de volgende. Maar ga je vooral niet druk maken. En al helemaal niet schreeuwen dat "het eigenlijk niet zo zou mogen". Want de realiteit wijst nou eenmaal uit dat er een hoop k*tmarokkanen zijn die altijd problemen maken. Daar moet je jezelf als geschoolde/intelligente/brave allochtoon ook in kunnen verplaatsen. Degenen die dat kunnen komen ook meestal gewoon binnen.

Tja, is altijd zo geweest zal altijd zo blijven. Ik ben ook wel eens geweigerd, met als reden dat ik een oorbel in heb??? Beetje belachelijk natuurlijk, dus maar eens gevraagd of het niet met mijn getinte huid te maken heeft ( ben indo, maar wordt vaak voor van alles aangezien). Maar daar gaf hij natuurlijk een ontkennend antwoord op.

Jezelf niets van aantrekken en doorlopen naar een ander cafe. Moest trouwens die kop van die bouncer zien toen ik wegliep, we waren met een groep van 30 man ( waarvan 29 al binnen waren). En die kwamen natuurlijk naar buiten om met zijn allen op zoek te gaan naar een andere kroeg.:D

Terug
Naar boven