- Waardering
- 99
Hahaha, stap jij wel eens zo'n commerciële tent binnen builder? Dat lijkt me dus echt the wrong man on the wrong place hé. Ben je daar ook niet gewoon een beetje uit je element![]()
Een 'beetje'? whahaha, als ik knetterdronken sta te dansen wordt het echt leuk...
Neh, idd niet mijn habitat zeg maar
Maar af en toe moet je, entree betalen, luisteren naar k*therrie waarbij om de 30 seconden een nieuw nummer voorbij komt, rondlopen in een tent vol slecht opgemaakte paradepaardjes om tussen een schijnbare volksverhuizing aan de bar een klote getapt biertje te bestellen.Grote groepen vragen erom. Jamer dat de positievelingen eronder moeten lijden.
Gewoon een controle systeem ontwikkelen, waar de hele horeca in NL aan mee werkt.
1x problemen, 1 maand nergens naar binnen.
2x problemen, 3 maanden nergens naar binnen.
3x problemen, 1 jaar nergens naar binnen.
4x problemen, 10 jaar nergens naar binnen.
Misschien dat iedereen er dan mee op houd om een gezellige stapavond te vergallen!
Goed idee. Geregistreerd passysteem oid. Heibel? Pas kwijt. Hopla.
Ben bang dat horeca Nederland gaat roepen dat de overheid voor de kosten moet opdraaien en de overheid het tegenovergestelde roept.
Onder andere grootspraak, maar ik denk niet dat jij weet waar je over praat
Het moment dat iemand zoiets tegen je zegt, wil je hem gewoon kapot maken, gewoon helemaal kapot
Maar dit komt omdat het een impuls is, en je als je niet door woede bezeten bent zoiets niet zou denken.
Op dat moment begreep ik ook waarom sommige kogels afvuren op portiers
Waarom denk je immers dat dat gebeurt
Ik zeg toch ook niet voor niks, ik ben blij dat er niks ie gebeurt en dat ik mezelf kon beheersen
En iedereen die zegt dat hij niet iets heeft meegemaakt waarbij hij een ander persoon gewoon kapotmaken is schijnheilig want dat gaat er bij mij echt niet in
Zeker heb ik dat idee wel gehad. Maar niet omdat ik ergens niet naar binnen mocht. T doet er niet toe wat de reden daartoe was, maar laat ik zeggen dat het zich tot een vergalde stapavond verhoudt als een tank tot een scootmobiel.
Zeker en op basis van fysieke uiting van dergelijke ideeën definieren we 'misdadigers' & 'normale mensen'.
Wat?
En dat is een reden om me te weigeren, actie reactie
Ik heb verder nooit een ruzie of zelfs een opstootje heb veroorzaakt in een club?
Alsjeblieft zeg, praat niet alsof je me kent
Het is idd een achterlijke reden. Terug naar de apartheid jongens, het is zo'n mooi Nederlands woord.
actie reactie wil helemaal niet zeggen dat dergelijke acties te verwachten zijn. Je intellect is meer dan groot genoeg om eventuele gevolgens daarvan in te zien. Daarom heb je je wss ook ingehouden...
Ik ben eens geweigerd omdat 'kazen' niet welkom waren.
Mja, kan zijn dat ze dan m.n. de beschimmelde varianten bedoelen?