Fitness Seller

Wordt er gediscrimineerd in grote steden in clubs, disco's?

Heb die vast en zeker ook gelezen, ik vind het ook een beetje belachelijk dat je om die reden ''bereid ben om een moord te plegen''. dat die boos was is zeker wel terecht. Ik zou ook boos zijn dan. Ik zou alleen geen moordneigingen hebben.

Precies het zegt inderdaad genoeg.

Heb die vast en zeker ook gelezen, ik vind het ook een beetje belachelijk dat je om die reden ''bereid ben om een moord te plegen''. dat die boos was is zeker wel terecht. Ik zou ook boos zijn dan. Ik zou alleen geen moordneigingen hebben.

Grootspraak, ook al zal Spiertje nu wel weer komen met een opmerking dat het geen grootspraak is en hij echt een koelbloedige killer is.

Grootspraak, ook al zal Spiertje nu wel weer komen met een opmerking dat het geen grootspraak is en hij echt een koelbloedige killer is.

:roflol: inderdaad, want hij strijdt tegen de onrechtvaardigheid die hem en zijn Tjetseense en Palestijnse broeders wordt aangedaan door de Westerse ongelovigen. Deze portier had het gewoon verdient!

Als je niet binnen mag, mag je niet binnen, vergaat daarom de wereld :rolleyes: . Op naar een andere tent, life goes on ;) .

Het marrokaanse tuig is er voor de uitsmijter wel makkelijk uit te vissen, het bijen accent zegt al genoeg.

Het marrokaanse tuig is er voor de uitsmijter wel makkelijk uit te vissen, het bijen accent zegt al genoeg.

haha tja, het verleden heeft uitgewezen dat grote groepen allochtonen zich niet kunnen gedragen in het uitgaanscircuit. Goede zaak dus dat er preventief mag worden opgetreden.

haha tja, het verleden heeft uitgewezen dat grote groepen allochtonen zich niet kunnen gedragen in het uitgaanscircuit. Goede zaak dus dat er preventief mag worden opgetreden.

Dat is helaas het probleem "het nadeel is echter dat je een allochtoon er eerder uit kunt halen dan een blanke die zich niet gedraagd", maar desondanks het algemeen belang staat boven het individueel belang.

Ja dat is zo, goede marrokanen zijn er volgens mij altijd uit te vissen, dat tuig dat uit het berg gerifte komt die berbers dat is vaak het schuim waar we over praten.

gaan ze toch zelf een club beginnen .. probleem opgelost

Ik ben eens geweigerd omdat 'kazen' niet welkom waren.

Onder andere grootspraak, maar ik denk niet dat jij weet waar je over praat
Het moment dat iemand zoiets tegen je zegt, wil je hem gewoon kapot maken, gewoon helemaal kapot

Maar dit komt omdat het een impuls is, en je als je niet door woede bezeten bent zoiets niet zou denken.
Op dat moment begreep ik ook waarom sommige kogels afvuren op portiers
Waarom denk je immers dat dat gebeurt
Ik zeg toch ook niet voor niks, ik ben blij dat er niks ie gebeurt en dat ik mezelf kon beheersen
En iedereen die zegt dat hij niet iets heeft meegemaakt waarbij hij een ander persoon gewoon kapotmaken is schijnheilig want dat gaat er bij mij echt niet in

Ik denk dat dat toch wel per persoon verschilt

Het moment dat iemand zoiets tegen je zegt, wil je hem gewoon kapot maken, gewoon helemaal kapot

Maar dit komt omdat het een impuls is, en je als je niet door woede bezeten bent zoiets niet zou denken.
Ik zeg toch ook niet voor niks, ik ben blij dat er niks ie gebeurt en dat ik mezelf kon beheersen
En iedereen die zegt dat hij niet iets heeft meegemaakt waarbij hij een ander persoon gewoon kapotmaken is schijnheilig want dat gaat er bij mij echt niet in
dat soort impulsen heb ik nooit hoor? denk dat ze toch de juiste eruitgepikt hebben, wat gebeurt er als iemand per ongeluk je biertje omstoot? wil je hem dan ook helemaal kapotmaken?
als je om zoiets simpels al iemand kapot wilt maken ben je gewoon een agressief mannetje.

ook wel kortzichtig trouwens, een beetje die portier afrekenen op de opdrachten die hij toch vaak van zijn baas krijgt. volgens mij zijn de meeste portiers ook niet vies van een vechtpartijtje...

:D Zo beperkt!

dat soort impulsen heb ik nooit hoor? denk dat ze toch de juiste eruitgepikt hebben, wat gebeurt er als iemand per ongeluk je biertje omstoot? wil je hem dan ook helemaal kapotmaken?
als je om zoiets simpels al iemand kapot wilt maken ben je gewoon een agressief mannetje.

ook wel kortzichtig trouwens, een beetje die portier afrekenen op de opdrachten die hij toch vaak van zijn baas krijgt. volgens mij zijn de meeste portiers ook niet vies van een vechtpartijtje...

Ja jij bent een blanke hollander, nooit last van gehad he
Kijken hoe je praat als je vaak discriminatie meemaakt, voor een hele lange tijd
Met je simpel, maar dan weer ook
Hoe kan je waarde aan iers hechten waar je geen ervaring mee hebt
Als iemand een biertje of een drankje zou omstoten zou ik niks doen, zelfs niet als het express zou gebeuren, gewoonweg omdat ik geen ruzie wil om zoiets onbelangrijks
Maar als die persoon een drankje zou omstoten en daarbij een discriminerende opmerking zou maken, gegarandeerd dat ik op zn hoofd zou gaan inbashen
Ken eigenlijk niemand die dat niet zou doen, zo over je heen laten lopen wat jij blijkbaar wel zou doen

Wat?
En dat is een reden om me te weigeren, actie reactie
Ik heb verder nooit een ruzie of zelfs een opstootje heb veroorzaakt in een club?
Alsjeblieft zeg, praat niet alsof je me kent

Maar je hebt wel meteen de mond vol van iemand met een loden pijp bewerken (vreselijk slecht voor je eigen gezondheid trouwens ook dat lood). Mentaal in staat zijn om iemand te vermoorden omdat hij je "te donker" noemt klinkt als iemand met een heel kort lontje. En als ik je niet mag beoordelen om wat je zelf hier in het topic zegt wat is dan het zin van een discussie ?

Systeem met pasjes, zoiets als een strafpunten systeem op rijbewijs. Is het vol dan krijg je een jaar toegangsverbod. Is meteen dat gezeik over discriminatie gedaan en heb je een mooi controle systeem. En zoveel kan dat niet kosten.

Ja jij bent een blanke hollander, nooit last van gehad he
Kijken hoe je praat als je vaak discriminatie meemaakt, voor een hele lange tijd
Met je simpel, maar dan weer ook
Hoe kan je waarde aan iers hechten waar je geen ervaring mee hebt
Als iemand een biertje of een drankje zou omstoten zou ik niks doen, zelfs niet als het express zou gebeuren, gewoonweg omdat ik geen ruzie wil om zoiets onbelangrijks
Maar als die persoon een drankje zou omstoten en daarbij een discriminerende opmerking zou maken, gegarandeerd dat ik op zn hoofd zou gaan inbashen
Ken eigenlijk niemand die dat niet zou doen, zo over je heen laten lopen wat jij blijkbaar wel zou doen

Niet nog meer domme dingen zeggen, je zet jezelf gewoon voor schut.

Terug
Naar boven