Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Je fysiek veranderd echt snel. Lekker bezig weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
Shape zie je nu wel verbeteren, dat der trenlook.
Thanks bro
Zelfs mijn baby biceps lijkt groter te worden
Je hebt gelijk:D
Beetje jammer dat het bijna 200km rijden is dan, wachten op meerdere locaties dan maar :p
Komend jaar in het voorjaar organiseer ik een dbb meet als @svenrpb me niet weer voor is :o
Je fysiek veranderd echt snel. Lekker bezig weer!
Thanks gaat inderdaad erg goed:D

We weten beiden dat er hier ook fake natty's rondlopen of mensen die zogenaamd off zijn :P
Ik ben “off” en vervolgens schreeuwt z’n hele fysiek ik zit op hoge dosis tren :roflol: . Zelfs iemand zonder aas kennis zou zien dat hij flink gas aan het geven was. En ja die fake natty heb ik geen woorden voor, moet zich gewoon schamen.

Fake natty's zijn loosers,kneusjes en stumpers

Bazen pic!

• #1.989
  • Haha
Waarderingen: vntl
  • #1.990
De schouder en buik training van gisteren:

Dumbbell press
Opwarming
12x28
12x34
10x38
8x40
7x40

Plate loaded press
15x40
12x70
3x10x90
10x90>10x60>10x40 triple dropset

Lateral raise machine
3x10x5 tegelijk
3x12x0 elke arm apart en meer tut

Front raise machine
4x12x5

Face pulls
4x12x70

Bent over dumbbell raises
4x12x12

Sit ups decline
Crunch machine
Leg raises

De schouder en buik training van gisteren:

Dumbbell press
Opwarming
12x28
12x34
10x38
8x40
7x40

Plate loaded press
15x40
12x70
3x10x90
10x90>10x60>10x40 triple dropset

Lateral raise machine
3x10x5 tegelijk
3x12x0 elke arm apart en meer tut

Front raise machine
4x12x5

Face pulls
4x12x70

Bent over dumbbell raises
4x12x12

Sit ups decline
Crunch machine
Leg raises
Front raise machine.. Wow

• #1.994
Gisteren voelde ik me de hele dag een beetje ziekjes. Flinke buikpijn en geen eetlust. In de avond toen ik thuis was ook steeds koud en dan weer snikheet. Toch gaan trainen. Even de armtraining die ik eigenlijk vandaag zou doen gedaan zodat ik vandaag rug kan doen. Voel me gelukkig iets beter nu. Geen idee of het door mijn minigriepje komt, maar ben in 2 dagen tijd opeens gezakt van 110 kg naar 106,6 kg. Shape was vanmorgen wel best goed ook. Abs en obliques komen goed door. Aderen over mijn buik heb ik al een tijdje, maar dat heb ik eigenlijk al vrij snel. Als ik nu naar mijn shape kijk denk ik dat ik eerder dezelfde shape had, maar dan zeker op minder gewicht dus massa is sowieso al gepakt. Ik ga volgende week 5 dagen naar New York dus afhankelijk van de schade daar wil ik mijn cut nog even doortrekken. Wellicht tot eind november en dan van december t/m maart een pak massa erop knallen.

Gisteren voelde ik me de hele dag een beetje ziekjes. Flinke buikpijn en geen eetlust. In de avond toen ik thuis was ook steeds koud en dan weer snikheet. Toch gaan trainen. Even de armtraining die ik eigenlijk vandaag zou doen gedaan zodat ik vandaag rug kan doen. Voel me gelukkig iets beter nu. Geen idee of het door mijn minigriepje komt, maar ben in 2 dagen tijd opeens gezakt van 110 kg naar 106,6 kg. Shape was vanmorgen wel best goed ook. Abs en obliques komen goed door. Aderen over mijn buik heb ik al een tijdje, maar dat heb ik eigenlijk al vrij snel. Als ik nu naar mijn shape kijk denk ik dat ik eerder dezelfde shape had, maar dan zeker op minder gewicht dus massa is sowieso al gepakt. Ik ga volgende week 5 dagen naar New York dus afhankelijk van de schade daar wil ik mijn cut nog even doortrekken. Wellicht tot eind november en dan van december t/m maart een pak massa erop knallen.
Beterschap man. 106kg is zat ;). Maar als ik goed begrijp blijf je tot maart gewoon gas geven? :flexbiceps:

• #1.996
Beterschap man. 106kg is zat ;). Maar als ik goed begrijp blijf je tot maart gewoon gas geven? :flexbiceps:
Zal tot maart nog wel een korte cruise ergens tussen zitten, want van maart t/m mei doe ik mee aan de contest en dan ram ik er natuurlijk gewoon weer tren in.

@wovano dan wil ik ook die trenlook zien van je en je trenrage over dit forum! Dan sws 5 sterren

Wanneer is die forumcontest dan precies? Zou eigenlijk ook wel eens mee willen doen, maar als het pas in maart begint is het een beetje te laat. Ik wilde begin januari een cut-blast doen dus dan in mijn transformatie eigenlijk net pas klaar als de contest begint. Jammer!

Ofja... Voor de overige deelnemers is het eerder gelukkig dan jammer.

Terug
Naar boven