MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
:roflol:
heeft iemand al iets gezegd over bigorexia ? ,nee ? nou bij deze
Dat mijn armen het zwakste punt zijn is gewoon een feit :D
@wovano dan wil ik ook die trenlook zien van je en je trenrage over dit forum! Dan sws 5 sterren
Daar ga ik uiteraard wel voor :flexbiceps:
Wanneer is die forumcontest dan precies? Zou eigenlijk ook wel eens mee willen doen, maar als het pas in maart begint is het een beetje te laat. Ik wilde begin januari een cut-blast doen dus dan in mijn transformatie eigenlijk net pas klaar als de contest begint. Jammer!

Ofja... Voor de overige deelnemers is het eerder gelukkig dan jammer.
Maart-april-mei. Dus je cutblast eenbeetje uitstellen en gewoon meedoen :D

• #2.002
Foto na een vlugge rug training
Screenshot_20191002-180548_Instagram.jpg

Lekker bezig, Wout!

Gaat hard, baard staat je wel goed imo.

Zit je ook aan de gh?

Ik vind idd ook dat je armen iets achterlopen. Ik heb hetzelfde probleem en ik kan je vertellen dat je ermee moet leren leven...

Of veel te zwaar en ze voelen ze niet.
Bicep curls met de hulp van elke spier behalve de biceps
Ja idd. En geef armen hun eigen dag en doe dag 2 schouders en dag 3 benen zodat armen ook hun rust krijgen. Als je armen doet en de dag erna rug hebben de biceps ook zoiets van.. Daar heb je hem weer.

Meeste trainen armen te veel.
Ik ben er dus ook achter dat m’n armen beter reageren op low volume. Het eindeloze gepomp op een armdag is leuk, maar in die periode zijn m’n armen nooit echt serieus gegroeid (tijdens het trainen natuurlijk wel een leuke pomp waarbij je armen 2-3cm groter zijn:p)

• #2.015
Thanks L:D
maar jij hebt al monsterbenen en monsterkuiten dus blijft het een beetje in evenwicht
Nou nou niet overdrijven:roflol:
Gaat hard, baard staat je wel goed imo.
Thanks, zonder baard zie ik echt niet uit:roflol:
Begin dit jaar eens helemaal eraf gehaald en had er meteen spijt van.
Yes, 5 iu ed sinds 7 weken
Meeste trainen armen te veel.
Of veel te zwaar en ze voelen ze niet.
Bicep curls met de hulp van elke spier behalve de biceps
Ja idd. En geef armen hun eigen dag en doe dag 2 schouders en dag 3 benen zodat armen ook hun rust krijgen. Als je armen doet en de dag erna rug hebben de biceps ook zoiets van.. Daar heb je hem weer.
Ik ben er dus ook achter dat m’n armen beter reageren op low volume. Het eindeloze gepomp op een armdag is leuk, maar in die periode zijn m’n armen nooit echt serieus gegroeid (tijdens het trainen natuurlijk wel een leuke pomp waarbij je armen 2-3cm groter zijn:p)
Sinds een week of 5-6 doe ik een extra armdag en dat lijkt wel een beetje te werken.

• #2.016
Vandaag zeer lekkere legday, kreeg op een gegeven moment zelfs kramp in mijn hamstrings. Wel beetje last van mijn knieën. :(

Seated leg curl
15x65
4x12x75 onderin goed knijpen en rustig uitgevoerd

Lying leg curl
4x12x20

V-squat
15x80
12x120
3x10x140

Vertical leg press
15x120
12x160
10x200
8x240 filmpje
7x240 t*ring jantje zwaar dit

Lunges smith machine
4x10x20 leeg

Leg extension
4x12x85

Calf raise machine
5x12x100

Benen gisteren gemeten en meten koud nu 72,5 cm
Screenshot_20191003-235555_Instagram.jpg

Vandaag zeer lekkere legday, kreeg op een gegeven moment zelfs kramp in mijn hamstrings. Wel beetje last van mijn knieën. :(

Seated leg curl
15x65
4x12x75 onderin goed knijpen en rustig uitgevoerd

Lying leg curl
4x12x20

V-squat
15x80
12x120
3x10x140

Vertical leg press
15x120
12x160
10x200
8x240 filmpje
7x240 t*ring jantje zwaar dit

Lunges smith machine
4x10x20 leeg

Leg extension
4x12x85

Calf raise machine
5x12x100

Benen gisteren gemeten en meten koud nu 72,5 cm
Screenshot_20191003-235555_Instagram.jpg

Ouw kut.

• #2.018
Vanmorgen weer 0,8 kg lichter, 105,2 kg nu. Maar mijn shape was vanmorgen echt goed. Platte buik, goed zichtbare abs en obliques komen steeds beter door. Morgen checkup en heb zo’n gevoel dat Jeffrey zich in positieve zin kapot zal schrikken aangezien het echt een wereld van verschil is ten opzichte van vorige checkup.

We vreemd die flucturaties in gewicht of niet? Van 110kg naar 105.

Hoe is de relatie tussen je coach en jou, in de zin van: bepaalt hij al je voeding/training/AAS of tot welke mate ben je hier zelf bepalend in?

Terug
Naar boven